проблема ми е следния:
автомобила е vw 1.6 td и допреди седмица всичко си беше ок ,обаче в последно време изгуби мощност . Отидох на диагностика и майстора вика всичко си е ок , има компресия на двигателя ,дюзите са добре само някакви хидравлични повдигачи са омекнали . Смених ги но файда никаква.
моля ви даите ми съвет , щото всеки говори различно .Някой казва запушен ти е катализатора ,друг боксува ти съединителя и вече не знам какво да мисля .
БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО !!!!
mod edit: vasstop
vw 1.6 td губи мощност
don hose написа:Горивен филтър,въздушен филтър?А турбото?
смени филтрите преди да тръгнеш да правиш ремонт на двигателя. В последно време по бензиностанциите започнаха да смесват дизела с биодизел, който пък от своя страна има свойството да сваля всички налепи и боклуци и горивният филтър се задръства за отрицателно време.

- веселин
- Мнения: 8226
- Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
- Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
- Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
- Местоположение: София
- Контакти:
Да ви кажа може не само катализатора да прави проблеми - моя го махнах отдавна - ама се сетих за един познат дето му се беше задръстила генерацията със сажди и мизерии - с цел икономия постоянно кара с обороти преди да включи турбото - та после не му вървяла колата - та май чистене на турбо + смяна на цялата генерация - икономията е майка на мизерията





- ACCELERATOR
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Враца
- Контакти:
Сложи си един прозрачен филтър дизелов за по-едри частици преди горивния. Той струва 5лв. Така ще сменяш говивен филтър много по-рядко, а ако има боклуци в нафтата - лесно се виждат на прозрачния филтър.
Ако колата ти пуши (значи гориво се доставя достатъчно) - проблема е някъде по веригата за приток на въздух - въздушен филтър/турбо/спукан въздухопровод м/у турбото и колектора. Ако и там няма проблеми - инжектори/помпа. Ако имаш катализатор - може от него да е проблема.
Ако колата ти пуши (значи гориво се доставя достатъчно) - проблема е някъде по веригата за приток на въздух - въздушен филтър/турбо/спукан въздухопровод м/у турбото и колектора. Ако и там няма проблеми - инжектори/помпа. Ако имаш катализатор - може от него да е проблема.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 141 госта