BG нафта. Полезно инфо и малко дискусия по въпроса!

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
didodi
Мнения: 1133
Регистриран на: Сря 23 юни 2004 15:09
Автомобил: Amarok DOUBLE cab
Двигател: CSHA 2014
Местоположение: PB
Контакти:

Мнениеот didodi » Вто 15 май 2007 19:16


Ония ден заредих да пробвам тазгодишния Премиум на ОМВ - ми...няма разлика спрямо на Шел нормалната (предишната нафта беше от там) Последните ми добри впечетления бяха от Емко-М но те влязоха под шапката на Шел :cry:




SLAF
Мнения: 10
Регистриран на: Вто 06 юни 2006 8:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот SLAF » Сря 16 май 2007 8:13


Това че цената на рафинерията в Солун е обявена на еди какви си нива, не значи че рафинерията не може да продава на дъщерната си компания в България на цени ПЛАЦ - минус, и ЕКО ЕЛДА наистина внасят от СОЛУН, просто отиди на границата и ще видиш техните нафтовози как я пресичат. Повечето неща които е писал версаче са простотий. Румънската нафта наистина е хубава, аз също купувам от нея, става въпрос професионално и количествата са около 1 000 000 литра на месец. А че на ЛУКОЙЛ Дизела е гаден е ясно, но не е чак такъв боклук какъвто го описвате, при бензинити е по плачевно състоянието, ниски октанови числа, гадни точки на кипене и пламни температури и прочие простотии, но това е ... welcome to bulgaristan


Потребителски аватар
passat_comby
Мнения: 54
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 22:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

BG нафта полезно инфо

Мнениеот passat_comby » Сря 16 май 2007 11:48


Да колеги истинаша е както винаги някъде там по средата на нещата . 1 .Капацитет на рафинерия ЛУК ОЙЛ Бургас 12500000 т годишна лреработка на суров петрол . Поради отпадане на Атмосверна Дистилаця 1 и 2 редукция на 7500000 т гсдишно. 2 . Дялът н а светлите горива е около 50 процента , /бензини дизел и авиационни / горива . 3 .Един от ОСНОВНИТЕ играчи на пазара Нафтекс Петролиум е пропуснат заедoно с Петрол , основен дилар на Лук Ойл и вносител на горива от Румъния, Гърция ,и Италия .4 . Относно цени на доставяне на нефт има две плац котировки Средизмноморска и Северно море . 5. За цени на производителя и краина цена за потребителя . ЗА КОЛИЧСТВО ОТСТЪПКА./ 20000 т _ 20% . Фдрмиране на примерна цена за дезел на тон 1 барел = 166 л . 1 тон нефт = 6 барела или 6 по 65 =390 долара по 1.45 лв =566 лв за тон+ транспортни и др. расходи + 90 % акциз, пътни ,и еко такси + % печалба ОБЩО 1,76 лв за литар при относително тегло 0, 850 гр за 1 литър. 1000 л =850 кг =1760 лв. и т. н. ИЗВОДА за мен а може би и за ВАС е ......... .


Потребителски аватар
H2O
Мнения: 1160
Регистриран на: Нед 15 апр 2007 20:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Field of Dreams

Мнениеот H2O » Сря 16 май 2007 16:37


versace написа:
dobrinb написа:По отношение на Еко Елда, има една, две теми, а също така има и двама души от форума /поне/, които работят там. Аз лично съм доволен от нафтата им.
По отношение на това от къде са им горивата, само ще отбележа, че собствената им рафинерия е в Солун, което е на 300 км от София. Бургас е на 390 км. Много ме съмнява да вземат горива от Лукойл, да не говорим, че по думи на официални техни представители всички горива идват от Гърция, не съм сигурен за газта.


1. Франкоцената на тон гориво в Солун е по-висока с 10% - 15% от тази в Бургас.
2. Понеже вече сме една територия (търговска) с Гърция, количествата купени от рафинерията не се третират като износ и върху тях се налагат всички преки и косвени данъци за страната производител т.е. цената на литър става приблизително колкото е в Гърция на бензиностанциите, а там е по-скъпо от България. Приблизителния търговски марж в Гърция между едра доставка и дребна продажба е до 3 евро цента на литър.
3. Простия икономически извод е, че и Еко продават Бургаска нафта.
4. На Еко Елда, 100% от записания капитал е собственост на гръцко дружество, част от от NBG GROUP, за които мога да изнеса лекция. Пак ти казвам продават си българска нафтичка.

ПП. Ти си помпа-дюза, пробвай румънска нафта. При теб ефекта трябва да е осезаем. При двигателите на Тойота Д4Д също е осезателен ефекта и се изразява в изчесване на паразитното чукане на горивната система до 1600 оборота.
------- Прав е!!! от две години се занимавам с горива.Само ОМВ карат с нафта от чужбина т.е. от Румъния.Всичко друго е от скапания Лукойл.Евро 4 румънците го вкараха първи в БГ.Сега имат вече и ЕВРО 5.А колкото до Лукойл нафтата винаги е им с различни показатели на качество.Не съм и очаквал друго от руснак!!! Но за сега най добрия дизел е е на румънците в БГ.


4ep
Мнения: 219
Регистриран на: Вто 04 юли 2006 19:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Re: BG нафта. Полезно инфо и малко дискусия по въпроса!

Мнениеот 4ep » Чет 17 май 2007 20:58


versace написа:Реших да споделя с Вас моите наблюдения в сектора светли горива и по-конкретно за дизела.
....

За мен беше много полезна информация, за която ти багодаря!
:shock Все пак очаквах какво ще последва, защото и аз преди време споделих нещо за ОМВ и , както и да е. :oops: За мошенниците добро или нищо! Въпреки всичко е добре да можеш да кажеш истината и тук във форумите му е мястото! :wink:


Потребителски аватар
tskostov
Мнения: 494
Регистриран на: Нед 11 фев 2007 0:39
Автомобил: Seat Ibiza MK III 2002
Двигател: 1.4 16V
Местоположение: Пловдив
Контакти:

най хубавата нафта

Мнениеот tskostov » Нед 20 май 2007 10:11


пичове скоро разбрах къде сипват най най хубавата нафта!!!! в своге има един лукоил от сички лукойли на които съм зареждал там нафтата е наи хубава!!!! колата работи наи добре като заредя там!!! иначе в софия съм най доволен от шеловете и екото!!! другите според мен не струват!!! :)


Потребителски аватар
tskostov
Мнения: 494
Регистриран на: Нед 11 фев 2007 0:39
Автомобил: Seat Ibiza MK III 2002
Двигател: 1.4 16V
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот tskostov » Нед 20 май 2007 10:14


H2O написа:
versace написа:
dobrinb написа:По отношение на Еко Елда, има една, две теми, а също така има и двама души от форума /поне/, които работят там. Аз лично съм доволен от нафтата им.
По отношение на това от къде са им горивата, само ще отбележа, че собствената им рафинерия е в Солун, което е на 300 км от София. Бургас е на 390 км. Много ме съмнява да вземат горива от Лукойл, да не говорим, че по думи на официални техни представители всички горива идват от Гърция, не съм сигурен за газта.


1. Франкоцената на тон гориво в Солун е по-висока с 10% - 15% от тази в Бургас.
2. Понеже вече сме една територия (търговска) с Гърция, количествата купени от рафинерията не се третират като износ и върху тях се налагат всички преки и косвени данъци за страната производител т.е. цената на литър става приблизително колкото е в Гърция на бензиностанциите, а там е по-скъпо от България. Приблизителния търговски марж в Гърция между едра доставка и дребна продажба е до 3 евро цента на литър.
3. Простия икономически извод е, че и Еко продават Бургаска нафта.
4. На Еко Елда, 100% от записания капитал е собственост на гръцко дружество, част от от NBG GROUP, за които мога да изнеса лекция. Пак ти казвам продават си българска нафтичка.

ПП. Ти си помпа-дюза, пробвай румънска нафта. При теб ефекта трябва да е осезаем. При двигателите на Тойота Д4Д също е осезателен ефекта и се изразява в изчесване на паразитното чукане на горивната система до 1600 оборота.
------- Прав е!!! от две години се занимавам с горива.Само ОМВ карат с нафта от чужбина т.е. от Румъния.Всичко друго е от скапания Лукойл.Евро 4 румънците го вкараха първи в БГ.Сега имат вече и ЕВРО 5.А колкото до Лукойл нафтата винаги е им с различни показатели на качество.Не съм и очаквал друго от руснак!!! Но за сега най добрия дизел е е на румънците в БГ.




пич какво имаш впредвид под румънците??? има едни новички бензиностанции Ромпетрол :) една такава има май в надежда иначе повечето са в провинцията!!! там ли казваш е най-добрия дизел???


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Re: най хубавата нафта

Мнениеот веселин » Нед 20 май 2007 13:39


tskostov написа:пичове скоро разбрах къде сипват най най хубавата нафта!!!! в своге има един лукоил от сички лукойли на които съм зареждал там нафтата е наи хубава!!!! колата работи наи добре като заредя там!!! иначе в софия съм най доволен от шеловете и екото!!! другите според мен не струват!!! :)

Не бъди много сигурен - може да я "кръщават " с ЛКГ и разни други цетан подобрители и затова да ти се струва хубава - :( :hmmmm :gruebel
http://www.youtube.com/watch?v=QwX8yF8k ... ed&search=
http://forum.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=5071
:deal :smackbum :censored:


Потребителски аватар
H2O
Мнения: 1160
Регистриран на: Нед 15 апр 2007 20:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Field of Dreams

Мнениеот H2O » Нед 20 май 2007 16:32


Да става въпрос за дизела от РОМПЕТРОЛ.ОМВ е с такъв дизел.Карат го от разтоварището в Русе.РОМПЕТРОЛ добива и рафинира петрол,всичко това е с участието на ОМВ.


Потребителски аватар
PESHERLAN
Мнения: 1112
Регистриран на: Нед 05 фев 2006 1:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот PESHERLAN » Сря 23 май 2007 16:48


Колеги,аз работя на една от бензоностанцийте на Ромпетрол,но която е под франчайз както го наричат.Намира се на изхода на гр.Плевен посока Ловеч.
Изображение
Значи това което аз знам и бих споделил с вас е,че румънците имат затворен цикъл на работа.Имат 2 рафинерий-едната е на Констанца а другата е на Черна вода,като също добиват и петрол от там,само че той не е достатъчен за да могат да работят рафинерийте с пълния си капацитет,затова внасят Петрол и от Каспийския басейн.Знам също,че се държи изключително на качеството на горивата.На нас горивото ни го доставят от терминала на Ромпетрол в Русе със техни си цистерни.Аз карам с това гориво моята машина и съм доволен! :wink:


Потребителски аватар
erich
Мнения: 78
Регистриран на: Съб 20 авг 2005 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот erich » Сря 23 май 2007 22:52


Искам да споделя,че не намерих никаква разлика между Premium и Sprint дизел по отношение на мощноста.Навярно само сярата е по-малко.


Потребителски аватар
H2O
Мнения: 1160
Регистриран на: Нед 15 апр 2007 20:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Field of Dreams

Мнениеот H2O » Сря 23 май 2007 23:17


erich написа:Искам да споделя,че не намерих никаква разлика между Premium и Sprint дизел по отношение на мощноста.Навярно само сярата е по-малко.
Това една и съща нафта само че с добавка.Няма как са го усетиш.


Потребителски аватар
PESHERLAN
Мнения: 1112
Регистриран на: Нед 05 фев 2006 1:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот PESHERLAN » Чет 24 май 2007 6:36


Колеги,понеже темата стана доста интересна,реших дадам и аз малко повече инфо относно бензиностанцийте на ROMPETROL и тяхната дейност.
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Последна промяна от PESHERLAN на Вто 29 май 2007 22:03, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
erich
Мнения: 78
Регистриран на: Съб 20 авг 2005 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот erich » Чет 24 май 2007 12:01


Смятам да ги пробвам тези Роми :олелеее


Потребителски аватар
PESHERLAN
Мнения: 1112
Регистриран на: Нед 05 фев 2006 1:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот PESHERLAN » Съб 26 май 2007 12:13


erich написа:Смятам да ги пробвам тези Роми :олелеее

Пишете ако имате наблюдения!!! :да:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта