Какъв двигател има под капака Голфчето ми

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
poinovito
Мнения: 48
Регистриран на: Съб 17 мар 2007 15:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Какъв двигател има под капака Голфчето ми

Мнениеот poinovito » Съб 26 май 2007 15:01


Здравейте колеги, много наивен въпрос, но ме вълнува, Голфа е 1,4 CL от 1997 година. Интересува ме дали двигателя е ABD или друга по нова модификация.А да още нещо, по принцип ЦЛ модела не е от наи обордваните, а аз мога да се похваля с 2 Еърбега, Ел Стъкла, Оборотомер. А и на купето никъде не пише Цл.
Сега да ви се оплача имам скъсан тампон преден на двигателя, колко ша струва ремонта. Отделно преди да го взема баща ми забравил че маслото се сменя от време на време :evil: И така го взех с малсо на 20 000 км представяте ли си. Двигателя не е покзал никакви проблеми за сега. И послоедно има ли вариянт Нетсабилните обороти на при празен ход да са заради лош въздушен филтър. Колата се кара само на бензин, смятам да е така и за напред :)




Потребителски аватар
Geleto
Мнения: 2394
Регистриран на: Сря 25 яну 2006 10:12
Автомобил: Passat B4
Двигател: 1.8 MI 1994
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Geleto » Съб 26 май 2007 15:11


Напиши номера на двигателя :wink:


Потребителски аватар
doko
Мнения: 487
Регистриран на: Пон 18 сеп 2006 18:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Радомир
Контакти:

Re: Какъв двигател има под капака Голфчето ми

Мнениеот doko » Съб 26 май 2007 15:27


poinovito написа:Здравейте колеги, много наивен въпрос, но ме вълнува, Голфа е 1,4 CL от 1997 година. Интересува ме дали двигателя е ABD или друга по нова модификация.А да още нещо, по принцип ЦЛ модела не е от наи обордваните, а аз мога да се похваля с 2 Еърбега, Ел Стъкла, Оборотомер. А и на купето никъде не пише Цл.
Сега да ви се оплача имам скъсан тампон преден на двигателя, колко ша струва ремонта. Отделно преди да го взема баща ми забравил че маслото се сменя от време на време :evil: И така го взех с малсо на 20 000 км представяте ли си. Двигателя не е покзал никакви проблеми за сега. И послоедно има ли вариянт Нетсабилните обороти на при празен ход да са заради лош въздушен филтър. Колата се кара само на бензин, смятам да е така и за напред :)

Най вероятно голфчето ти е 1.4 АЕХ 60 коня, пълна инжекция с пластмасови колектори :)
ABD не е защото те са до 95та година ако не се лъжа :)
Това че е карано 20 000 километра с едно масло може и да ти изиграе лоша шега особено ако не е и доливано но щом за сега всичко е уред не му мисли много, сменяи го на 8-9000 километра.
А относно въздушния филтър ако не си го смянл сменяй го задължително, сменяй и масления и горивния филтър на всяка смяна с маслото ! (Горивния може и малко по рядко )
Общо взето слек като смениш филтрите ако не се оправят оборотите търси причината другаде.
За тампона на двигателя м исе върти нещо в главата, че е около 20-30 лева но не съм сигурен, нека другите да кажат :)


Потребителски аватар
poinovito
Мнения: 48
Регистриран на: Съб 17 мар 2007 15:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот poinovito » Съб 26 май 2007 15:31


Относно доливане на малсо, не се е налагало до сега, защото двигателя не е изгорил и капка за тези 20 000 км :)


Потребителски аватар
doko
Мнения: 487
Регистриран на: Пон 18 сеп 2006 18:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Радомир
Контакти:

Мнениеот doko » Съб 26 май 2007 15:36


Това добре :) но все пак маслото има определен живот както всичко и след горната граница от 10000 километра смазочната му функция намалява и от там двигателя се износва по-бързо :)


Потребителски аватар
poinovito
Мнения: 48
Регистриран на: Съб 17 мар 2007 15:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот poinovito » Съб 26 май 2007 15:39


Ще следя маслото и ще пиша.Дано и за напред продължи да се държи така двигателчето. Сега сложих 15W40 защото такова имах подръка.Марката забравих, но ме увериха че е хубаво.Предишното беше Валволин 10W40. На заплата отново минавам на полусинтетика :)


Потребителски аватар
doko
Мнения: 487
Регистриран на: Пон 18 сеп 2006 18:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Радомир
Контакти:

Мнениеот doko » Съб 26 май 2007 15:53


Колега доколкот разбирам двигателчето ти е запазено така че и мое мнение да караш с полусинтетика 10w40.
Някой колеги кават че не е хубаво да се сипва ту минерално ту полусинтетика така, така че карай си с полусинтетика :)
Аз мойто АБД го карам с минерално но двигателя ми е над 200 000 и сигурно полусинтетика ще гори повечко ( сега ми гори 100-200 грама на 9-10000) пък и колата като я внесох от италия беше с минерално и реших да продължа да и сипвам такова :)


Потребителски аватар
poinovito
Мнения: 48
Регистриран на: Съб 17 мар 2007 15:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот poinovito » Съб 26 май 2007 17:20


Още един въпрос, доколко е пасно да карам още известно време колата със скъсан преден тампон на двигателя, по скоро не скъсан, а може би тръгнал :?


Потребителски аватар
The Red Guy
Мнения: 2402
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 17:35
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот The Red Guy » Съб 26 май 2007 22:02


По кво съдиш, че е тръгнал? Иначе може да караш и още докато се скъса хептен, само дето вибрациите ще се увеличат страшно много и ще почнат да се прехвърлят към диференциала и скоростната кутия, тва вече не е добре. А и между другото - този тампон, за да се скъса трябва да види учудващо голям зор, по-скоро се износва и става като дъвка.


Потребителски аватар
poinovito
Мнения: 48
Регистриран на: Съб 17 мар 2007 15:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот poinovito » Нед 27 май 2007 12:39


В ръцете на брат ми всяка кола вижда учудващо голям зор :roll: Друго си е да караш с масло на 20 000 км и да цедиш колата до краен предел при тва със зимни гуми :shock . От къде и душа още на количката незнам.Но за сега се държи :D


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Нед 27 май 2007 14:04


poinovito написа:Относно доливане на малсо, не се е налагало до сега, защото двигателя не е изгорил и капка за тези 20 000 км :)

Не вярвам!!!Нещо си противоречиш..хем брат ти я юрка..хем маслото на 20 000 хем нито капка да не изгори????Нещо не се връзва!Поне 200-300 грама да беше писал!
Може би някой е доливал пък ти не знаеш?
Колкото до това,че е със зимни гуми..то няма нищо общо с износванетона двигателя,а само със собствения ти джоб,защото при температура над 15 градуса тези гуми се топят като маргарин Калиакра върху горещ тиган.....лошото сцепление отделно!


Потребителски аватар
poinovito
Мнения: 48
Регистриран на: Съб 17 мар 2007 15:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот poinovito » Нед 27 май 2007 14:47


Ами така е наистина, до скро я караше брат ми зашото Бавареца му беше на ремонт, а аз шетах със скромното Рено 5, което мн си обичам :oops: , а за маслото наистина не съм забелязал да е изгорило. Добре де това закон божи ли е при голфовете, горят си масло ей така за разнообразие :shock , защото Реното ми е на 20 години и няма този навик. Относно гумите ще трябва да се сменят, че лоша работа.

Oo сетих се и за още нещо смущаващо, така я взехме колата, като дадеш газ и се чува някакво свистене, като чели си взима въздух от някъде, ама дали е така и доколко е проблем това :) Благодаря за помощта колеги :)


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Нед 27 май 2007 22:02


poinovito написа:Ами така е наистина, до скро я караше брат ми зашото Бавареца му беше на ремонт, а аз шетах със скромното Рено 5, което мн си обичам :oops: , а за маслото наистина не съм забелязал да е изгорило. Добре де това закон божи ли е при голфовете, горят си масло ей така за разнообразие :shock , защото Реното ми е на 20 години и няма този навик. Относно гумите ще трябва да се сменят, че лоша работа.

Oo сетих се и за още нещо смущаващо, така я взехме колата, като дадеш газ и се чува някакво свистене, като чели си взима въздух от някъде, ама дали е така и доколко е проблем това :) Благодаря за помощта колеги :)

Да за разлика от повечето френски коли Голфо обича да си хапва зехтинец и дори производителят пише(мола за извинение за повторенито) разход на масло до 1л. на 1000 (хиляда)км в зависимост от стила на каране.повечето колеги доливат около 1 л на 10 000 км...добре де ти масло мериш ли и на колко го проверяваш..не мърда ли от максимума??????

Последна промяна от joker на Вто 29 май 2007 13:00, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
kokovanev
Мнения: 1170
Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот kokovanev » Вто 29 май 2007 12:17


Масло на 20к км съвсем да не го "пипа" и то при здраво каране - интересно... Полусинт. 10/40 е добре /само да не е менте!!!/, хубав филтър, смяна при не повече от 10к км или 12 месеца - което дойде първо. Това, че е запазен ДВГ е хубаво, грижи се да продължи да бъде такъв...


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Вто 29 май 2007 13:03


[quote="kokovanev"]Масло на 20к км съвсем да не го "пипа" и то при здраво каране - интересно... quote]
Ама нали и аз това казвам... има нещо гнило в Дания!!!!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 65 госта