Сега да ви се оплача имам скъсан тампон преден на двигателя, колко ша струва ремонта. Отделно преди да го взема баща ми забравил че маслото се сменя от време на време
Какъв двигател има под капака Голфчето ми
- poinovito
- Мнения: 48
- Регистриран на: Съб 17 мар 2007 15:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Какъв двигател има под капака Голфчето ми
Здравейте колеги, много наивен въпрос, но ме вълнува, Голфа е 1,4 CL от 1997 година. Интересува ме дали двигателя е ABD или друга по нова модификация.А да още нещо, по принцип ЦЛ модела не е от наи обордваните, а аз мога да се похваля с 2 Еърбега, Ел Стъкла, Оборотомер. А и на купето никъде не пише Цл.
Сега да ви се оплача имам скъсан тампон преден на двигателя, колко ша струва ремонта. Отделно преди да го взема баща ми забравил че маслото се сменя от време на време
И така го взех с малсо на 20 000 км представяте ли си. Двигателя не е покзал никакви проблеми за сега. И послоедно има ли вариянт Нетсабилните обороти на при празен ход да са заради лош въздушен филтър. Колата се кара само на бензин, смятам да е така и за напред 
Сега да ви се оплача имам скъсан тампон преден на двигателя, колко ша струва ремонта. Отделно преди да го взема баща ми забравил че маслото се сменя от време на време
- doko
- Мнения: 487
- Регистриран на: Пон 18 сеп 2006 18:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Радомир
- Контакти:
Re: Какъв двигател има под капака Голфчето ми
poinovito написа:Здравейте колеги, много наивен въпрос, но ме вълнува, Голфа е 1,4 CL от 1997 година. Интересува ме дали двигателя е ABD или друга по нова модификация.А да още нещо, по принцип ЦЛ модела не е от наи обордваните, а аз мога да се похваля с 2 Еърбега, Ел Стъкла, Оборотомер. А и на купето никъде не пише Цл.
Сега да ви се оплача имам скъсан тампон преден на двигателя, колко ша струва ремонта. Отделно преди да го взема баща ми забравил че маслото се сменя от време на времеИ така го взех с малсо на 20 000 км представяте ли си. Двигателя не е покзал никакви проблеми за сега. И послоедно има ли вариянт Нетсабилните обороти на при празен ход да са заради лош въздушен филтър. Колата се кара само на бензин, смятам да е така и за напред
Най вероятно голфчето ти е 1.4 АЕХ 60 коня, пълна инжекция с пластмасови колектори
ABD не е защото те са до 95та година ако не се лъжа
Това че е карано 20 000 километра с едно масло може и да ти изиграе лоша шега особено ако не е и доливано но щом за сега всичко е уред не му мисли много, сменяи го на 8-9000 километра.
А относно въздушния филтър ако не си го смянл сменяй го задължително, сменяй и масления и горивния филтър на всяка смяна с маслото ! (Горивния може и малко по рядко )
Общо взето слек като смениш филтрите ако не се оправят оборотите търси причината другаде.
За тампона на двигателя м исе върти нещо в главата, че е около 20-30 лева но не съм сигурен, нека другите да кажат
- doko
- Мнения: 487
- Регистриран на: Пон 18 сеп 2006 18:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Радомир
- Контакти:
Колега доколкот разбирам двигателчето ти е запазено така че и мое мнение да караш с полусинтетика 10w40.
Някой колеги кават че не е хубаво да се сипва ту минерално ту полусинтетика така, така че карай си с полусинтетика
Аз мойто АБД го карам с минерално но двигателя ми е над 200 000 и сигурно полусинтетика ще гори повечко ( сега ми гори 100-200 грама на 9-10000) пък и колата като я внесох от италия беше с минерално и реших да продължа да и сипвам такова
Някой колеги кават че не е хубаво да се сипва ту минерално ту полусинтетика така, така че карай си с полусинтетика
Аз мойто АБД го карам с минерално но двигателя ми е над 200 000 и сигурно полусинтетика ще гори повечко ( сега ми гори 100-200 грама на 9-10000) пък и колата като я внесох от италия беше с минерално и реших да продължа да и сипвам такова
- The Red Guy
- Мнения: 2402
- Регистриран на: Чет 19 апр 2007 17:35
- Автомобил:
- Двигател:
По кво съдиш, че е тръгнал? Иначе може да караш и още докато се скъса хептен, само дето вибрациите ще се увеличат страшно много и ще почнат да се прехвърлят към диференциала и скоростната кутия, тва вече не е добре. А и между другото - този тампон, за да се скъса трябва да види учудващо голям зор, по-скоро се износва и става като дъвка.
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
poinovito написа:Относно доливане на малсо, не се е налагало до сега, защото двигателя не е изгорил и капка за тези 20 000 км
Не вярвам!!!Нещо си противоречиш..хем брат ти я юрка..хем маслото на 20 000 хем нито капка да не изгори????Нещо не се връзва!Поне 200-300 грама да беше писал!
Може би някой е доливал пък ти не знаеш?
Колкото до това,че е със зимни гуми..то няма нищо общо с износванетона двигателя,а само със собствения ти джоб,защото при температура над 15 градуса тези гуми се топят като маргарин Калиакра върху горещ тиган.....лошото сцепление отделно!
- poinovito
- Мнения: 48
- Регистриран на: Съб 17 мар 2007 15:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ами така е наистина, до скро я караше брат ми зашото Бавареца му беше на ремонт, а аз шетах със скромното Рено 5, което мн си обичам
, а за маслото наистина не съм забелязал да е изгорило. Добре де това закон божи ли е при голфовете, горят си масло ей така за разнообразие
, защото Реното ми е на 20 години и няма този навик. Относно гумите ще трябва да се сменят, че лоша работа.
Oo сетих се и за още нещо смущаващо, така я взехме колата, като дадеш газ и се чува някакво свистене, като чели си взима въздух от някъде, ама дали е така и доколко е проблем това
Благодаря за помощта колеги 
Oo сетих се и за още нещо смущаващо, така я взехме колата, като дадеш газ и се чува някакво свистене, като чели си взима въздух от някъде, ама дали е така и доколко е проблем това
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
poinovito написа:Ами така е наистина, до скро я караше брат ми зашото Бавареца му беше на ремонт, а аз шетах със скромното Рено 5, което мн си обичам, а за маслото наистина не съм забелязал да е изгорило. Добре де това закон божи ли е при голфовете, горят си масло ей така за разнообразие
, защото Реното ми е на 20 години и няма този навик. Относно гумите ще трябва да се сменят, че лоша работа.
Oo сетих се и за още нещо смущаващо, така я взехме колата, като дадеш газ и се чува някакво свистене, като чели си взима въздух от някъде, ама дали е така и доколко е проблем товаБлагодаря за помощта колеги
Да за разлика от повечето френски коли Голфо обича да си хапва зехтинец и дори производителят пише(мола за извинение за повторенито) разход на масло до 1л. на 1000 (хиляда)км в зависимост от стила на каране.повечето колеги доливат около 1 л на 10 000 км...добре де ти масло мериш ли и на колко го проверяваш..не мърда ли от максимума??????
Последна промяна от joker на Вто 29 май 2007 13:00, променено общо 1 път.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 108 госта
