Изключване на климатроник преди палене

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
el_nino
Мнения: 206
Регистриран на: Пет 25 май 2007 21:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Изключване на климатроник преди палене

Мнениеот el_nino » Съб 26 май 2007 23:21


Момчета искам да попитам как може да си настроя климатроника на Г3 при даване на контакт преди палене да не бъде пуснат всеки път .......реално аз всеки ден паля постоянно със включен климатроник.Кажете как да го настроя така че да си паля като климатроника е ОFF.В момента за да запаля колата без включен клиамтроник трябва да го изключвам след като съм дал на контакт.А в палене с/без включен климатроник има осезаема разлика.

Благодаря предвартелно. :roll:




Потребителски аватар
kamus11
Мнения: 851
Регистриран на: Съб 05 май 2007 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот kamus11 » Нед 27 май 2007 9:47


по принцип новите компресори имат за6тита ...спокоен бъди ...колата ако ти е прорзводство след 94 сас сигурност има такава за6тита ....стига компресора да е оригинален


Потребителски аватар
PESHERLAN
Мнения: 1112
Регистриран на: Нед 05 фев 2006 1:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот PESHERLAN » Нед 27 май 2007 11:02


И аз така съм чувал,но по добре се консултирай с някой специалист.


el_nino
Мнения: 206
Регистриран на: Пет 25 май 2007 21:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот el_nino » Нед 27 май 2007 16:02


абе той хубаво има защити ... колата е 96 година .... обаче аз чувам голяма разлика при палене с и без климатроник.Като е офф ..... колата пали без странични шумове ... а като е он ..... има доста странични шумотевици :roll:


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Нед 27 май 2007 16:05


Хубаво де,по принцип трябва да запалиш,дисплея мига с всичките си шукарии и компресорът се включва около 15 сек. след запалването.Чува се отчетливо как електрическия съединител пуска компресора.
По принцип си карам на изключен климатик,но на всеки 3-4 паленета ми се включва сам в режим АУТО.А когато е много нагорещено в купето и е слънчево (има и датчик за това) се включва всеки път без да пита,но както написах 15-20 сек след запалването.


el_nino
Мнения: 206
Регистриран на: Пет 25 май 2007 21:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот el_nino » Нед 27 май 2007 17:17


по друг начин казано от моя страна .... има ли начин даго наглася така че като дам на контакт ... на дисплея на климатроника да пише OFF .... и ако искам след това да си го пусна ръчно :roll:


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Нед 27 май 2007 18:56


el_nino написа:по друг начин казано от моя страна .... има ли начин даго наглася така че като дам на контакт ... на дисплея на климатроника да пише OFF .... и ако искам след това да си го пусна ръчно :roll:

При мене въпросът стои така:
1.Пореден номер на палене - включва се,изключвам го,ОФФ.
2.Следващо палене - не се включва,стои на ОФФ.
3.По-следващо палене - не се включва,стои на ОФФ.
4.Още по-следващо палене,пак не се вкключва,стои на ОФФ.
5.По-следващо палене - решава,че е време да се включи,паля,включва се компресора след 20 сек на работещ двигател и т.н.
Просто е направен да работи така,за да може през зимата да се включи и да разбърка фреона,защото когато не работи вероятността за изтичане на фреона се увеличава.Не виждам какво ти пречи,след като докато върти стартера компресорът си е изключен и се включва на вече запален ДВГ.

Как да не работи - ми извади му бушона и готово.


el_nino
Мнения: 206
Регистриран на: Пет 25 май 2007 21:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот el_nino » Нед 27 май 2007 22:19


А при мен седи така :
1)Давам на контакт .... и е ОН......пражя го ОФФ.
2)Давам на контакт преди следващо палене ..... пак е ОН въпреки 4е като съм загасил е бил ОФФ.

Целия ми въпрос е че работата при мен искам да стане като при теб ...... като я изгася на ОФФ вечерта ....утре сутринта .... като дам на контакт искам да запаля пак на ОФФ ..... а не като при мене .....всеки път на ОН ...... :(


Ivo_
Мнения: 735
Регистриран на: Вто 06 дек 2005 8:48
Автомобил: MK3 + T3 + МК5 Plus + MYLR
Двигател:

Мнениеот Ivo_ » Пон 28 май 2007 18:59


Не знам дали на твоя климатроник бутона е "ECON" или "OFF"?
На моя е ЕКОН, и като го натисна на екрана се изписва ЕКОН, като всички останали функции си остават активирани. Функцията на бутона е да изключва единствено компресора на климатика. Ако е зима например парното продължава да си работи. За през лятото, климатроника се опитва да намали температурата чрез усилено обдухване, обаче само чрез външен въздух. Когато го активирам, си е така докато го дезактивирам.
Другия вариант, предполагам всички го знаят, е като се намалят духалките докрай. Тогава на дисплея се изписва единствено ОФФ и не може да се ползва за нищо, дори и за вентилатор. И при мен след няколко паленета на колата или след продължителен престой се активира сам.
Това което бях чел в една клижка за Г3 беше, че не трябва да се изключва много често климатроника с бутона ОФФ (на книжката беше нарисуван този вариант). Не било добри, и както единия от колегите вече написа така е изчислен, да работи.
И при мен се дочува шум от компресора, мисля че е нормално, нали не е нов. Един майстор ми каза че показвал че вече заминава, но дано да не е скоро.

Дано съм бил поне с малко полезен!


el_nino
Мнения: 206
Регистриран на: Пет 25 май 2007 21:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот el_nino » Сря 30 май 2007 17:56


да благодаря ...... проблема е че при мен .... всеки път като паля ..... климатрони се включва на АУТО :shock: иначе и при мен е Екон бутон .... а не е ОФФ


Потребителски аватар
shr
Мнения: 68
Регистриран на: Пет 25 май 2007 10:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр. Костинброд

Мнениеот shr » Сря 30 май 2007 18:06


Като дадеш на контакт натисни му ECON и тогава пали , а пробвай да го изключиш от бутоните (-) , (+) натискай (-) докато не се изключи не съм сигурен ама пробвай


el_nino
Мнения: 206
Регистриран на: Пет 25 май 2007 21:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот el_nino » Чет 31 май 2007 21:43


пробвам съм всички варианти вече ...... винаги като там на контакт климатроника се включва на ауто ..... без значение дали е бил офф .... он или на екон ..... като съм загасил преди това :roll: искам да пише офф на тъпия дисплей като паля ..... ан е всеки път преди да запаля да си играя да го изключвам :(


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Чет 31 май 2007 21:53


А троника оригиналдъ ли ти е?Има ли емблема на VW на него.Да не се окаже,че е Диавия,от допълнително слаганите?


Потребителски аватар
4oroi4o
Мнения: 1502
Регистриран на: Чет 16 фев 2006 9:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 4oroi4o » Пет 01 юни 2007 8:01


el_nino написа:
Целия ми въпрос е че работата при мен искам да стане като при теб ...... като я изгася на ОФФ вечерта ....утре сутринта .... като дам на контакт искам да запаля пак на ОФФ ..... а не като при мене .....всеки път на ОН ...... :(



Това няма как да стане. Има някакъв датчик и той рашава вместо теб. :?


el_nino
Мнения: 206
Регистриран на: Пет 25 май 2007 21:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот el_nino » Пет 01 юни 2007 17:12


andro_ написа:А троника оригиналдъ ли ти е?Има ли емблема на VW на него.Да не се окаже,че е Диавия,от допълнително слаганите?

оригинален е :roll:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: stefan4o и 78 госта