Благодаря предвартелно.
Изключване на климатроник преди палене
-
el_nino
- Мнения: 206
- Регистриран на: Пет 25 май 2007 21:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Изключване на климатроник преди палене
Момчета искам да попитам как може да си настроя климатроника на Г3 при даване на контакт преди палене да не бъде пуснат всеки път .......реално аз всеки ден паля постоянно със включен климатроник.Кажете как да го настроя така че да си паля като климатроника е ОFF.В момента за да запаля колата без включен клиамтроник трябва да го изключвам след като съм дал на контакт.А в палене с/без включен климатроник има осезаема разлика.
Благодаря предвартелно.
Благодаря предвартелно.
-
andro_
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Хубаво де,по принцип трябва да запалиш,дисплея мига с всичките си шукарии и компресорът се включва около 15 сек. след запалването.Чува се отчетливо как електрическия съединител пуска компресора.
По принцип си карам на изключен климатик,но на всеки 3-4 паленета ми се включва сам в режим АУТО.А когато е много нагорещено в купето и е слънчево (има и датчик за това) се включва всеки път без да пита,но както написах 15-20 сек след запалването.
По принцип си карам на изключен климатик,но на всеки 3-4 паленета ми се включва сам в режим АУТО.А когато е много нагорещено в купето и е слънчево (има и датчик за това) се включва всеки път без да пита,но както написах 15-20 сек след запалването.
-
andro_
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
el_nino написа:по друг начин казано от моя страна .... има ли начин даго наглася така че като дам на контакт ... на дисплея на климатроника да пише OFF .... и ако искам след това да си го пусна ръчно
При мене въпросът стои така:
1.Пореден номер на палене - включва се,изключвам го,ОФФ.
2.Следващо палене - не се включва,стои на ОФФ.
3.По-следващо палене - не се включва,стои на ОФФ.
4.Още по-следващо палене,пак не се вкключва,стои на ОФФ.
5.По-следващо палене - решава,че е време да се включи,паля,включва се компресора след 20 сек на работещ двигател и т.н.
Просто е направен да работи така,за да може през зимата да се включи и да разбърка фреона,защото когато не работи вероятността за изтичане на фреона се увеличава.Не виждам какво ти пречи,след като докато върти стартера компресорът си е изключен и се включва на вече запален ДВГ.
Как да не работи - ми извади му бушона и готово.
-
el_nino
- Мнения: 206
- Регистриран на: Пет 25 май 2007 21:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
А при мен седи така :
1)Давам на контакт .... и е ОН......пражя го ОФФ.
2)Давам на контакт преди следващо палене ..... пак е ОН въпреки 4е като съм загасил е бил ОФФ.
Целия ми въпрос е че работата при мен искам да стане като при теб ...... като я изгася на ОФФ вечерта ....утре сутринта .... като дам на контакт искам да запаля пак на ОФФ ..... а не като при мене .....всеки път на ОН ......
1)Давам на контакт .... и е ОН......пражя го ОФФ.
2)Давам на контакт преди следващо палене ..... пак е ОН въпреки 4е като съм загасил е бил ОФФ.
Целия ми въпрос е че работата при мен искам да стане като при теб ...... като я изгася на ОФФ вечерта ....утре сутринта .... като дам на контакт искам да запаля пак на ОФФ ..... а не като при мене .....всеки път на ОН ......
-
Ivo_
- Мнения: 740
- Регистриран на: Вто 06 дек 2005 8:48
- Автомобил: MK3 + T3 + МК5 Plus + MYLR
- Двигател:
Не знам дали на твоя климатроник бутона е "ECON" или "OFF"?
На моя е ЕКОН, и като го натисна на екрана се изписва ЕКОН, като всички останали функции си остават активирани. Функцията на бутона е да изключва единствено компресора на климатика. Ако е зима например парното продължава да си работи. За през лятото, климатроника се опитва да намали температурата чрез усилено обдухване, обаче само чрез външен въздух. Когато го активирам, си е така докато го дезактивирам.
Другия вариант, предполагам всички го знаят, е като се намалят духалките докрай. Тогава на дисплея се изписва единствено ОФФ и не може да се ползва за нищо, дори и за вентилатор. И при мен след няколко паленета на колата или след продължителен престой се активира сам.
Това което бях чел в една клижка за Г3 беше, че не трябва да се изключва много често климатроника с бутона ОФФ (на книжката беше нарисуван този вариант). Не било добри, и както единия от колегите вече написа така е изчислен, да работи.
И при мен се дочува шум от компресора, мисля че е нормално, нали не е нов. Един майстор ми каза че показвал че вече заминава, но дано да не е скоро.
Дано съм бил поне с малко полезен!
На моя е ЕКОН, и като го натисна на екрана се изписва ЕКОН, като всички останали функции си остават активирани. Функцията на бутона е да изключва единствено компресора на климатика. Ако е зима например парното продължава да си работи. За през лятото, климатроника се опитва да намали температурата чрез усилено обдухване, обаче само чрез външен въздух. Когато го активирам, си е така докато го дезактивирам.
Другия вариант, предполагам всички го знаят, е като се намалят духалките докрай. Тогава на дисплея се изписва единствено ОФФ и не може да се ползва за нищо, дори и за вентилатор. И при мен след няколко паленета на колата или след продължителен престой се активира сам.
Това което бях чел в една клижка за Г3 беше, че не трябва да се изключва много често климатроника с бутона ОФФ (на книжката беше нарисуван този вариант). Не било добри, и както единия от колегите вече написа така е изчислен, да работи.
И при мен се дочува шум от компресора, мисля че е нормално, нали не е нов. Един майстор ми каза че показвал че вече заминава, но дано да не е скоро.
Дано съм бил поне с малко полезен!
- 4oroi4o
- Мнения: 1502
- Регистриран на: Чет 16 фев 2006 9:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
el_nino написа:
Целия ми въпрос е че работата при мен искам да стане като при теб ...... като я изгася на ОФФ вечерта ....утре сутринта .... като дам на контакт искам да запаля пак на ОФФ ..... а не като при мене .....всеки път на ОН ......
Това няма как да стане. Има някакъв датчик и той рашава вместо теб.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 83 госта