Омасляване на тръбите за интеркулера

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Съб 21 апр 2007 22:23


Ми аз си мисля че няма нищо лошо да помазва турбинката по малко-особенно студения охлюв кадето тва масло няма как да прегори :? Отделно ако го изкараш маркуча ще цапа и от него ще влиза всевъзможен боклук.Въпроса е само че това е свързваща част на 3те маркуча и в нея няма нищо/странно обаче що не е едно Т ами е с таква форма-някой ако знае да сподели :? / ,а като се измие тя самата след отрицателно време ще е пак мазна,да не говорим че от самчото миене ще остане бензинец по нея.




Потребителски аватар
meltin
Мнения: 167
Регистриран на: Вто 05 окт 2004 19:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот meltin » Пон 23 апр 2007 11:57


Ами и аз му казах на моя майстор да я погледне тая пишка и той същото ми каза, че няма какво да го гледаме това и че в него няма нищо.

А според мен това е с тая форма защото вътре би трябвало да има филтър, който да не оставя цялото мъсалце да ходи нагоре надолу, а навън да излиза основно въздух.

Като ми остане време и аз ще поразглобя да поразгледам.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 23 апр 2007 13:35


Ми незнам дали се забелязва добре по снимките ми ,но при мене няма нищо :?


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Adnan » Пон 23 апр 2007 16:34


През седмицата живот и здраве и аз ще то отворя да го почистя и ще пиша. Ако има нещо <> ( различно ) от NULL ( нищо ) ще пиша ! :да:


Ivani4
Мнения: 76
Регистриран на: Сря 31 май 2006 7:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот Ivani4 » Пет 27 апр 2007 18:21


Въпросната пишка и казват "цедка" - служи за да махне маслото от картерните газове


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Нед 29 апр 2007 13:08


Ivani4 написа:Въпросната пишка и казват "цедка" - служи за да махне маслото от картерните газове

Е каде и е цедката.Имаш ли някви снимки на самата цедка.Щото аз само си я свалих и нищо не видях.


Потребителски аватар
dogggg
Мнения: 75
Регистриран на: Сря 29 ное 2006 10:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dogggg » Сря 02 май 2007 13:20


Това с миенето на цедката май ще е временно решение.И при мене цапа,ама мислех че е от маслото(Meguin 10W40 MultiDiesel).Майстора в сервиза каза,че е добро.Stivi,ти с какво масло я караш твойта,щото се замислям да мина на MOTUL 6100 Synergie 15W-50?


Rumen
Мнения: 884
Регистриран на: Пет 27 май 2005 21:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Rumen » Пон 28 май 2007 21:18


Аз сериозно обмислям поставянето на маркуч, който да изведе цялата тая гнилоч някъде извън двигателя и колата. Единственото притеснение което събуди в мен колегата Rabbit_TDI e
Rabbit_TDI написа:...Отделно ако го изкараш маркуча ще цапа и от него ще влиза всевъзможен боклук.

Как е възможно да "влиза всевъзможен боклук" след като от там по принцип духа?


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 28 май 2007 21:46


Ми най-малкото като спре колата или маркуча е къс :) Ама да ти кажа колегата klenbuterol е намерил решението със направата на дренаж чрез 2 маркуча-единия слеза на долу е обира маслото ,другия чрез тройник е хванат към него и се връща пак към всмукателната част.Лошото е че из коша се въртят маркучи/в неговия случей градински/стават и за перални//и то не закрепени ,но си мисля че при повече желание и това може се измисли.


Rumen
Мнения: 884
Регистриран на: Пет 27 май 2005 21:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Rumen » Вто 29 май 2007 8:13


Rabbit_TDI написа:...колегата klenbuterol е намерил решението със направата на дренаж чрез 2 маркуча-единия слеза на долу е обира маслото ,другия чрез тройник е хванат към него и се връща пак към всмукателната част...
Да вземе да прати снимки или да нарисува някаква схемичка. А ако иска и акъл да дава - да каже за кога да изстудя мастиката.


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Вто 29 май 2007 9:33


Rumen написа:
Rabbit_TDI написа:...колегата klenbuterol е намерил решението със направата на дренаж чрез 2 маркуча-единия слеза на долу е обира маслото ,другия чрез тройник е хванат към него и се връща пак към всмукателната част...
Да вземе да прати снимки или да нарисува някаква схемичка. А ако иска и акъл да дава - да каже за кога да изстудя мастиката.
Румба спести си мастиката-намери си спиралата от двигател vaz(спиралата която е на отдушника на блока)слагаш я директно на отвора на главата на твоя мотор на отдушника и си готов :wink:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 29 май 2007 9:39


Двигател vaz?


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Вто 29 май 2007 9:41


da be лада;жигули :wink:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 29 май 2007 9:46


Аааа капиш -жигулката е с цедка щото повече маца :lol:Почвам да търся.


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Вто 29 май 2007 10:31


Тая спирала на двигателите ВАЗ се нарича пламегасител (много руски ми звучи, ама не се сетих за по-българско), намира се в маркуча за газовете от картера към въздушния филтър, на входа му. Защо обаче имам съмнения че ще върши работата за която я иска Rumen ?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: powerade и 48 госта