Има ли разбика между датчиците за масло на Голф 3?
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Ами нещата не са чак един куп за замерване:j90 написа:Не се изказах правилно,мериха му мисля налягането смени маслото и куп други неща,се наложи да прави и на края беше датчика!
1.Налягане на маслото.
2.Кабел към датчика.
3.Датчик.
4.Интегрална схема в таблото....тя не се мери -ако датчиците са наред и налягането на маслото е наред на принципа на дедукцията се приема,че е тя.
А колко му е било налягането на маслото???
То е като кръвното налягане при хората (само,че обратното-високите стойности са по-добри)?Би следвало да се знае и помни защото от динамиката в промяната му може да се направят доста изводи!
-
- Мнения: 163
- Регистриран на: Вто 13 мар 2007 12:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пюовдив
- Контакти:
Здравеите.
Приятели я ми кажете сега аз си направих теста с лампата за налягането на маслото,след яко каране по тая жега,от КАРДЖАЛИ до ПАМПОРОВО,без спиране,сварзах лампата +в акумулатора и другия в белия дачик за маслото и накрая се видя че лампата свети на 1000.об.Кажетеми какво е налягането ми тогава?
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: Здравеите.
AYCO написа:Приятели я ми кажете сега аз си направих теста с лампата за налягането на маслото,след яко каране по тая жега,от КАРДЖАЛИ до ПАМПОРОВО,без спиране,сварзах лампата +в акумулатора и другия в белия дачик за маслото и накрая се видя че лампата свети на 1000.об.Кажетеми какво е налягането ми тогава?
1000 оборота май са много ниски за да дигнат налягане над 1.8 бар....при мен 1000 об показваше 1.6 бар,а над 1.8 дигна при 1400 об..(т.е лампата светна)на 2000 об беше с налягане 2.7 бар.....Твоето масло какво е?????...като индекс..да не е 15 W50.....защото посочениет стойности важат за 10W40.....
освен колата ти да е по-новичка и да има перфектен ДВГ.....аз мисля,че трябва да си измериш налягането в сревиз и да провериш изправността на датчика.....
абе аз мисля че всичко ти е наред ама все пак......
P.S.
Ауууууу извинявай...аз чак сега ти видях постинга,че датчика ти започва от 1.6 бар(моя започва от 1.8 бар)....Тогава всичко е О.К......нищо не прави карай и не се бой!
-
- Мнения: 163
- Регистриран на: Вто 13 мар 2007 12:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пюовдив
- Контакти:
здр.
Двигателя ми е абс-дачика беля на 1.8 бара ли трябва да почне?моя е 1.6-2.0-ходих и на сервиз ми казаха стоиности на 800 об,1,4 бара, с манометар,но лампата и зумера си деистват на ниски обороти след яко каране и за това реших да меря с индикаторна лампа,маслото е арал 15/40-наливен внос от германия братовчеда ги кара.Смених биелни лагери маслена помпа и пак си продалжава да свети.Само неми смениха осножните лагери заштота ми казаха чеса ок. КАТ ГЛЕДАМ ИНДИКАТОРНАТА ЛАМПА СЕ ПОБАРКАХ ЗАшТОТО шТЕ РЕчЕ МНОГО ДОБРО НАЛЯГАНЕ ИЛИ?МОЛЯЖИ ДАИТЕМИ САВЕТ.
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: здр.
AYCO написа:Двигателя ми е абс-дачика беля на 1.8 бара ли трябва да почне?моя е 1.6-2.0-ходих и на сервиз ми казаха стоиности на 800 об,1,4 бара, с манометар,но лампата и зумера си деистват на ниски обороти след яко каране и за това реших да меря с индикаторна лампа,маслото е арал 15/40-наливен внос от германия братовчеда ги кара.Смених биелни лагери маслена помпа и пак си продалжава да свети.Само неми смениха осножните лагери заштота ми казаха чеса ок. КАТ ГЛЕДАМ ИНДИКАТОРНАТА ЛАМПА СЕ ПОБАРКАХ ЗАшТОТО шТЕ РЕчЕ МНОГО ДОБРО НАЛЯГАНЕ ИЛИ?МОЛЯЖИ ДАИТЕМИ САВЕТ.
Нямаш проблеми с налягането ...пак ти казвам....а за интегралната схема в таблото забрави ли.....но тя не се сменя....сменя се цялото табло.....а провери ли приводящото кабелче на датчиците....да го огледаш да му капнеш малко калай ако трябва....системата е много чувствителна и един лош контакт(може и де е незабележим) може да те побърка.....порвери мнооооооооооооооооооого внимателно кабелчетата и връзките...
А по каталог датчика за високото налягане трябва да е от 1.8-2.0 бара....аз бих го сменил(не е изключено вътре да не прави добра маса....тя е неуловима за обикновената индикаторна крушка,но на електрониката и бърка здраво в мозъка!Като загорял овчар под моминска фуста.
-
- Мнения: 163
- Регистриран на: Вто 13 мар 2007 12:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пюовдив
- Контакти:
здр.
Ми да ,остана само таблото заштото километража мие настроен така че кат премина 10км ми показва 1,5км,и двата.Всичко друго по таблото си работи ок, даже кат купих колата но неси помня дали беше запалена или изгасена на бензиностансия бях спрял натиснах копчето за зануляване и ми запиштя зумера за прав пат,и никои неможе дами каже ништо.А каде точно е ПРИВОДЯшТОТО КАБЕЛчЕ?
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: здр.
AYCO написа:Ми да ,остана само таблото заштото километража мие настроен така че кат премина 10км ми показва 1,5км,и двата.Всичко друго по таблото си работи ок, даже кат купих колата но неси помня дали беше запалена или изгасена на бензиностансия бях спрял натиснах копчето за зануляване и ми запиштя зумера за прав пат,и никои неможе дами каже ништо.А каде точно е ПРИВОДЯшТОТО КАБЕЛчЕ?
Първо да те помоля малко по-внимателно да пишеш.
Приводящо или отводящо кабелче?....става въпрос за онова тънко кабелче с клема,която закачваш за куплунга на датчика!
Ама това за таблото !!?!!!!!!Ами с него трябваше да започнеш бе човеко!!!!!Ясно,че там може да ти е проблема......смени го..няма накъде повече....или го свали да го огледаш(абе я по-добре не ти...... да го види електричар-....най-добре алармаджия,че по-разбират от електроника..)и не се шашкай ...с ДВГ нищо не може да стане при тези параметри които цитираш(освен ако пак не си забравил нещо!)
-
- Мнения: 163
- Регистриран на: Вто 13 мар 2007 12:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пюовдив
- Контакти:
Здравеите.
Значи си намерих дачик на 1.8-бара.така разбрах по каталог го дават само 1.8-белия/стария ми беше 1.6- на 2.0/и сега направих теста с лампа,+ в акумулатора и другия в белия дачик кво да видя на загрял двигател ми свети на 900-об.Можели сеа някои дами каже кво става с моята каруса?С другия на 1.6-2.0 бара светкаще на 1000 об.
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: Здравеите.
AYCO написа:Значи си намерих дачик на 1.8-бара.така разбрах по каталог го дават само 1.8-белия/стария ми беше 1.6- на 2.0/и сега направих теста с лампа,+ в акумулатора и другия в белия дачик кво да видя на загрял двигател ми свети на 900-об.Можели сеа някои дами каже кво става с моята каруса?С другия на 1.6-2.0 бара светкаще на 1000 об.
Значи или датчика е фалшив или има втори надпис (например 1.4-1.8 бара),който ти не си видял.....просто той сработва на доста по-ниско налягане а това не е добре....
-
- Мнения: 163
- Регистриран на: Вто 13 мар 2007 12:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пюовдив
- Контакти:
здравеите.
С извинения от моя страна за това дето побарзах дави кажа че новия ми дачик сработва на 900 оборота ,сигурно тогава маслото нее било добре разбито,сега ходих на пат 120КМ.и доста ми загря мотора и постояно с климатик в тая жега,и на ниски обороти обаче кам 1000об,ми задеиства зумера и лампата за маслото,и установих следното С ИНДИКАТОРНАТА ЛАМПА,ми свети на 1200об точно и спрях колата на свободна задаржам около 1000об и на место ми задеиства зумера и лампата за маслото, кат се качи на 1200об,спира.Дали на 1000 об с втора предавка е нормално да вклучи зумера?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 87 госта