BUHALA написа:...
точно обратното имаше предвид

L&R написа:BUHALA написа:...
точно обратното имаше предвид
vit_autosofia написа:joker написа:bocotam написа:След като немеца не е сложил кора на бензинов двигател може да има сериозна причина ....
Аз не бих сложил кора .... помислете за вентилацията и охлаждането на двигателния отсек при загасен и загрят автомобил (при дизела работната температура е по ниска)
само разсъждавам без да имам опит
Ей това имах впредвид бе колеги като питах за охлаждането!Ами нали естествената циркулация на въздуха се нарушава и не само при загасен и спрял автомобил....не може да няма ефект върху охлаждането,а нашите бензинки особено лятото съвсем не са безпроблемни в тази област....четет темите въвфорума и ще видите!
Ама нямам опит в тази област и затова питам,а не се ангажирам с мнение!
Бате ти във всичко имаш опит май.Я помисли като ти включи перката на радиатора кой мотор ще се охлади по-бързо този с кора или този без кора
BUHALA написа:L&R написа:BUHALA написа:...
точно обратното имаше предвид
Да бе - верно
Зависи как го обмисляш докато четеш.
Аз пък до сега като никой не е имал проблем с корите и изобщо не съм се замислял дали ще помогнат или ще попречат на охлаждането.....
Сега обаче като се замисля..... май ще се окаже така че затварянето ще подобри охлаждането - Поправете ме ако мисля в грешна посока) понеже като няма кора и въздуха навлязъл отпред през решетката спокойно излиза отвсякъде и най-вече отдолу, понеже оттам има най малко съпротивление.
Обаче като има монтирана кора и въздушния поток ще трябва да излезе чак през тунела (зад двигателя) и ще-неще ще обдуха целия двигател, а няма само да се блъска отпред и после да излиза откъдето си намери
pacohaker написа:joker написа:...
абсолютно си прав колега,на мен също ми е писнало от немислещи техници
цитатите
mod edit: L&R
joker написа:!
FELIPE написа:П.П.Дано не е много еретично да питам...но какво стана с Vento,защо вече не пише във форума?
joker написа:vit_autosofia написа:joker написа:bocotam написа:След като немеца не е сложил кора на бензинов двигател може да има сериозна причина ....
Аз не бих сложил кора .... помислете за вентилацията и охлаждането на двигателния отсек при загасен и загрят автомобил (при дизела работната температура е по ниска)
само разсъждавам без да имам опит
Ей това имах впредвид бе колеги като питах за охлаждането!Ами нали естествената циркулация на въздуха се нарушава и не само при загасен и спрял автомобил....не може да няма ефект върху охлаждането,а нашите бензинки особено лятото съвсем не са безпроблемни в тази област....четет темите въвфорума и ще видите!
Ама нямам опит в тази област и затова питам,а не се ангажирам с мнение!
Бате ти във всичко имаш опит май.Я помисли като ти включи перката на радиатора кой мотор ще се охлади по-бързо този с кора или този без кора
Аз не знам..тя физиката говори...
1.Степента на охлаждането на двигателя не може да не се влияе от температурата в двигателния отсек.
2.Температурата в двигателния отсек не може да не се влияе от циркулацията на въздуха там.
3.Циркулацията на въздуха зависи от дебита на въдуха който минава през двигателния отсек и посоката на завихряне.
4.Дебита се определя като количество преминаващо през дадено сечение за единица време.
5.Колко е отвора под двигателя когато има кора и колко когато е при напълно отворено пространство???...Ерго дебитът на преминаващия въздух през двигателния отсек рязка намалява...Освен това кората пренасочвма и потокът на завихряне(нали затова намалява съпротивлението!) .....пак пречи на обмяната нъ въздуха в двигателния отсек!
6.При намаляване на дебита и промяна на потоците на завихряне температурата в двигателния отсек поради относителния застой на въздуха значително нараства...
А сега кажете при екстремни ситуации това не влияе ли негативно върху охлаждането???
А, батка ....опит имам много,ама и където нямам ...обичам да мисля и да анализирам(включително и чуждия опит).....големия проблем на някои техници е ,че в диагностикат работят с шаблони,а не с логика......за мен и за моята работа шаблонът е забранен!!!
По отношение на мокренето на компа!!!А стига де....кората пък най-малко компа пази(при мен се намира вдясно скрит под пластмасовата кора закриваща моторчето на чистачките-под него еламарината на купето!.Компа е така добре защитен от влага,че кората под двигателя въобще няма отншение към него...виж за кабеляците и делкото(където го има) да....нищо друго.
А за да е чист двигателя..лпросто един път седимчно го почиствай със сух парцал..аз така правя и двигателният ми отсек е аптека!
Толкоз.
Аз не знам....тя физиката така казва!
joker написа:...просто искам поне няколко колеги с бензинови ДВГ да ме оборят ама с точни аргументи и веднага си поръчвам кора!!!!Без майтап температурата на ДВГ през лятото е единственото което ме притеснява и затова така се драча....
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 41 госта