Има ли разлика между корите под двигателя на Г2 и Г3

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Сря 30 май 2007 17:43


BUHALA написа:...

точно обратното имаше предвид :lol:




Потребителски аватар
BUHALA
Мнения: 63
Регистриран на: Нед 05 фев 2006 14:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот BUHALA » Сря 30 май 2007 18:07


L&R написа:
BUHALA написа:...

точно обратното имаше предвид :lol:


Да бе - верно
Зависи как го обмисляш докато четеш.
Аз пък до сега като никой не е имал проблем с корите и изобщо не съм се замислял дали ще помогнат или ще попречат на охлаждането.....
Сега обаче като се замисля..... май ще се окаже така че затварянето ще подобри охлаждането - Поправете ме ако мисля в грешна посока) понеже като няма кора и въздуха навлязъл отпред през решетката спокойно излиза отвсякъде и най-вече отдолу, понеже оттам има най малко съпротивление.
Обаче като има монтирана кора и въздушния поток ще трябва да излезе чак през тунела (зад двигателя) и ще-неще ще обдуха целия двигател, а няма само да се блъска отпред и после да излиза откъдето си намери


Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Мнениеот FELIPE » Сря 30 май 2007 20:12


На Венто 1.8 ABS кората пасва перфектно(все едно е заводска),моята е с езичетата(крачета) в предната част които си влизат точно където трябва и не е необходима никаква корекция за захващане,единственото което се маха е фабричната кора пазеща хидравликата...но пък скобите от нея(едни такива кръгли :D ) се използват за закрепването .
Няма никакви проблеми с температурния режим на двигателя-нито лятото,нито зимата(в смисъл не съм забелязал да загрява по бързо в студа)...изобщо според мен на двигателя му е все едно дали има кора под него или няма.
П.П.Дано не е много еретично да питам...но какво стана с Vento,защо вече не пише във форума?


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Сря 30 май 2007 21:04


vit_autosofia написа:
joker написа:
bocotam написа:След като немеца не е сложил кора на бензинов двигател може да има сериозна причина ....
Аз не бих сложил кора .... помислете за вентилацията и охлаждането на двигателния отсек при загасен и загрят автомобил (при дизела работната температура е по ниска)

само разсъждавам без да имам опит

Ей това имах впредвид бе колеги като питах за охлаждането!Ами нали естествената циркулация на въздуха се нарушава и не само при загасен и спрял автомобил....не може да няма ефект върху охлаждането,а нашите бензинки особено лятото съвсем не са безпроблемни в тази област....четет темите въвфорума и ще видите!
Ама нямам опит в тази област и затова питам,а не се ангажирам с мнение!

Бате ти във всичко имаш опит май.Я помисли като ти включи перката на радиатора кой мотор ще се охлади по-бързо този с кора или този без кора

Аз не знам..тя физиката говори...
1.Степента на охлаждането на двигателя не може да не се влияе от температурата в двигателния отсек.
2.Температурата в двигателния отсек не може да не се влияе от циркулацията на въздуха там.
3.Циркулацията на въздуха зависи от дебита на въдуха който минава през двигателния отсек и посоката на завихряне.
4.Дебита се определя като количество преминаващо през дадено сечение за единица време.
5.Колко е отвора под двигателя когато има кора и колко когато е при напълно отворено пространство???...Ерго дебитът на преминаващия въздух през двигателния отсек рязка намалява...Освен това кората пренасочвма и потокът на завихряне(нали затова намалява съпротивлението!) .....пак пречи на обмяната нъ въздуха в двигателния отсек!
6.При намаляване на дебита и промяна на потоците на завихряне температурата в двигателния отсек поради относителния застой на въздуха значително нараства...
А сега кажете при екстремни ситуации това не влияе ли негативно върху охлаждането???

А, батка ....опит имам много,ама и където нямам ...обичам да мисля и да анализирам(включително и чуждия опит).....големия проблем на някои техници е ,че в диагностикат работят с шаблони,а не с логика......за мен и за моята работа шаблонът е забранен!!!
По отношение на мокренето на компа!!!А стига де....кората пък най-малко компа пази(при мен се намира вдясно скрит под пластмасовата кора закриваща моторчето на чистачките-под него еламарината на купето!.Компа е така добре защитен от влага,че кората под двигателя въобще няма отншение към него...виж за кабеляците и делкото(където го има) да....нищо друго.
А за да е чист двигателя..лпросто един път седимчно го почиствай със сух парцал..аз така правя и двигателният ми отсек е аптека!
Толкоз.
Аз не знам....тя физиката така казва!

Последна промяна от joker на Сря 30 май 2007 21:15, променено общо 1 път.


pacohaker
Мнения: 414
Регистриран на: Пет 30 мар 2007 18:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разкопания град

Мнениеот pacohaker » Сря 30 май 2007 21:09


joker написа:...

абсолютно си прав колега,на мен също ми е писнало от немислещи техници

цитатите
mod edit: L&R


Потребителски аватар
DAXC
Мнения: 1219
Регистриран на: Съб 29 апр 2006 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Мнениеот DAXC » Сря 30 май 2007 21:46


Нека тогава хора които имат кори под двигателите да споделят личното си наблюдение относно охлаждането през топлите и студените дни.


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Чет 31 май 2007 4:43


BUHALA написа:
L&R написа:
BUHALA написа:...

точно обратното имаше предвид :lol:


Да бе - верно
Зависи как го обмисляш докато четеш.
Аз пък до сега като никой не е имал проблем с корите и изобщо не съм се замислял дали ще помогнат или ще попречат на охлаждането.....
Сега обаче като се замисля..... май ще се окаже така че затварянето ще подобри охлаждането - Поправете ме ако мисля в грешна посока) понеже като няма кора и въздуха навлязъл отпред през решетката спокойно излиза отвсякъде и най-вече отдолу, понеже оттам има най малко съпротивление.
Обаче като има монтирана кора и въздушния поток ще трябва да излезе чак през тунела (зад двигателя) и ще-неще ще обдуха целия двигател, а няма само да се блъска отпред и после да излиза откъдето си намери

:да: :да: :да:


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Чет 31 май 2007 5:03


pacohaker написа:
joker написа:...

абсолютно си прав колега,на мен също ми е писнало от немислещи техници

цитатите
mod edit: L&R

Колега,ако визираш мен аз мразя да мисля :roll:
А има една поговорка.Пред фактите и боговете мълчат.
Докато колата ми беше без кора вентилатора ми работеше определено по-дълго време.След като монтирах кората нещата се промениха доста в положителния смисъл.И понеже съм немислещ техник,а кажи ако си надубчиш въздуховода на абсорбатора в кухнята какъв ще е ефекта :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Тази кора си се монтира от завода производител и след всичко написано от някой хора разбирам,че техниците от концерна на VW са също не мислещи като мен.В този ред от думи каквото видите по колата което мислите че не трябва,просто го ихвърлете.Но от много мислене може да дойде момен в който автомобилът ви може да стане не годен за изпoлзване. :lol: :lol: :lol: :lol:

Последна промяна от vit_autosofia на Чет 31 май 2007 6:58, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
BUHALA
Мнения: 63
Регистриран на: Нед 05 фев 2006 14:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот BUHALA » Чет 31 май 2007 6:42


joker написа:!


Значи просто не си взимай такава кора и нямаш ниакви грижи.
Не на всички комповете са в отсека при парното. Виждал съм доста които са около ремъците и са подложени на непрекъснато мокрене, но както казах нямам идея за кои точно двигатели става въпрос.
Факт е че доста хора прибягват до допълнителни кутийки, найлонови торбички и тиксо, за да ограничат директното мокрене на разните електроники, и след слагане на кора приключват с проблема.
Бърши си всяка седмица двигателя и няма да имаш проблем. Текстилната кора на капака която е кална и нея ли всяка седмица я переш. Едно минаване с парцал отгоре е далече от "аптека" (както ти се изрази)
Ше гледам като попадна на някой с такъв проблем с мокренето специално да го снимам и да ти пусна снимка да видиш къде и какво се мокри.
Аз Голф нямам, но ти като човек който явно се интересува би трябвало много по-добре от мен да знаеш колко различни модификации имат тия коли и колко са различни под капака.

Мога да ви предложа и друго - Някой да пусне една анкета и да пита за основните плюсове и минуси и други основни въпроси относно корите. В тоя форум трябва да има минимум 150 човека от цяла БГ които карат с мои кори - да споделят впечатления преди и след монтирането на кора


FELIPE написа:П.П.Дано не е много еретично да питам...но какво стана с Vento,защо вече не пише във форума?


Нямам идея къде се затри тоя пич. Приятели сме - миналата година той ми пласираше корите...... ама нещо изчезна..... занимава се с по-велики дела :lol:


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Чет 31 май 2007 7:06


joker написа:
vit_autosofia написа:
joker написа:
bocotam написа:След като немеца не е сложил кора на бензинов двигател може да има сериозна причина ....
Аз не бих сложил кора .... помислете за вентилацията и охлаждането на двигателния отсек при загасен и загрят автомобил (при дизела работната температура е по ниска)

само разсъждавам без да имам опит

Ей това имах впредвид бе колеги като питах за охлаждането!Ами нали естествената циркулация на въздуха се нарушава и не само при загасен и спрял автомобил....не може да няма ефект върху охлаждането,а нашите бензинки особено лятото съвсем не са безпроблемни в тази област....четет темите въвфорума и ще видите!
Ама нямам опит в тази област и затова питам,а не се ангажирам с мнение!

Бате ти във всичко имаш опит май.Я помисли като ти включи перката на радиатора кой мотор ще се охлади по-бързо този с кора или този без кора

Аз не знам..тя физиката говори...
1.Степента на охлаждането на двигателя не може да не се влияе от температурата в двигателния отсек.
2.Температурата в двигателния отсек не може да не се влияе от циркулацията на въздуха там.
3.Циркулацията на въздуха зависи от дебита на въдуха който минава през двигателния отсек и посоката на завихряне.
4.Дебита се определя като количество преминаващо през дадено сечение за единица време.
5.Колко е отвора под двигателя когато има кора и колко когато е при напълно отворено пространство???...Ерго дебитът на преминаващия въздух през двигателния отсек рязка намалява...Освен това кората пренасочвма и потокът на завихряне(нали затова намалява съпротивлението!) .....пак пречи на обмяната нъ въздуха в двигателния отсек!
6.При намаляване на дебита и промяна на потоците на завихряне температурата в двигателния отсек поради относителния застой на въздуха значително нараства...
А сега кажете при екстремни ситуации това не влияе ли негативно върху охлаждането???

А, батка ....опит имам много,ама и където нямам ...обичам да мисля и да анализирам(включително и чуждия опит).....големия проблем на някои техници е ,че в диагностикат работят с шаблони,а не с логика......за мен и за моята работа шаблонът е забранен!!!
По отношение на мокренето на компа!!!А стига де....кората пък най-малко компа пази(при мен се намира вдясно скрит под пластмасовата кора закриваща моторчето на чистачките-под него еламарината на купето!.Компа е така добре защитен от влага,че кората под двигателя въобще няма отншение към него...виж за кабеляците и делкото(където го има) да....нищо друго.
А за да е чист двигателя..лпросто един път седимчно го почиствай със сух парцал..аз така правя и двигателният ми отсек е аптека!
Толкоз.
Аз не знам....тя физиката така казва!

A,батка........и аз опит нямам ама що не си направиш един експеримент.Земи та си махни всички капаци от кутията на компютъра и ми кажи какъв ще е резултата.
Имам едно приятелче което ходи често на риба.Дойде при мен и вика а да видим клаксона,че нещо не свири.Като го свалих от него изкарах две три мъртви рибки и сумата и боклук и тиня.Но той нямаше кора.


Потребителски аватар
dxd
Мнения: 1174
Регистриран на: Съб 11 фев 2006 11:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот dxd » Чет 31 май 2007 9:02


Аз съм с такава кора от има няма 1 година и съм изключително доволен :wink: Особено като вали и ми пази двигателния отсек сух съм много щастлив :wink:Корите са доста здрави,добре направени и са на много добра цена не,че го хваля Бухала,но наистина са много полезни според мене :wink:


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Чет 31 май 2007 9:16


Колегиии...абе аз не искам да провокирам напрежение ....
Искам само да стане задълбочена и аргументирана дискусия.....
И в моите аргументи и разсъждения има слаби места (който разполага с факти и разбира има как да ме обори,ама трябва да има конкретни доказателства,а не само емпирика)...просто искам поне няколко колеги с бензинови ДВГ да ме оборят ама с точни аргументи и веднага си поръчвам кора!!!!Без майтап температурата на ДВГ през лятото е единственото което ме притеснява и затова така се драча....
а корите ги харесвам и то много,защото много държа ДВГ да ми е чист,(обикновено колата ми отвън и в купето е по-мръсна отколокото ДВГ,колкото и странно да звучи!),а и рязкото намаляване на съпротивлението е много важно!


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Чет 31 май 2007 10:06


joker написа:...просто искам поне няколко колеги с бензинови ДВГ да ме оборят ама с точни аргументи и веднага си поръчвам кора!!!!Без майтап температурата на ДВГ през лятото е единственото което ме притеснява и затова така се драча....

Аз имам от първите кори, които Vento даваше.
Нямам проблем досега с нея, освен, че се беше откачила от едната страна в дъждовете (аз малко карам като луд през локвите, щото ме кефи :))
Но трябва да ти кажа, че кората пази от мърсотия, вода, прах и т.н., но по никакъв начин не оказва влияние върху работната температура на двигателя. Поне аз не съм забелязал, а я карам вече сигурно половин година...
Слагай смело, ще си доволен, гарантирам.


ila
Мнения: 998
Регистриран на: Чет 25 ное 2004 17:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ila » Чет 31 май 2007 10:34


а височината на колата променя ли се ? в смисъл кората стърчи ли и така колата да става по-ниска


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Чет 31 май 2007 10:40


ila написа:а височината на колата променя ли се ? в смисъл кората стърчи ли и така колата да става по-ниска

Не.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 40 госта