


Кога 4укат повдига4ите?
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Съб 31 мар 2007 7:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Казанлък
Zdraveite kolegi´,izviniavaite za latinitsata no v momenta sam v Germania i nemoga da pi6a na Bg.Tarsia li kolitsa,dnes gledax edno Vento na koeto mu trakaxa povdigachite na studen i na topal dvigatel i se otkazax da go vzema.tova trakane goliam problem li e,dali ako go vzema 6te me dokara do BG ili 6te se okoti po patia.kolata ne e karana ot 2000godina.
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Даскала™ написа:Баси,как чука ангренажен ремък![]()
Ти да не си с верига
Чука точно като верига......на 750 км хвърлих един фалшив GATES точно поради това чукане....то не е чукане ами дрънчене от металните нишки в ремъка....те дрънчат при по-висока температура.....Като залееш ремък с вода докато работи двигателя и шумът изчезва.....
- satansho
- Мнения: 167
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 16:10
- Автомобил: VW T4 Audi
- Двигател:
- Местоположение: София
аз имам подобно нещо ,но при мен е повече като чаткане което отвреме на време изчезва -не мога да повярвам че е ремък
всъщност сега като се замисля, ми се иска да е ремък...
интересното е че го прави на загрял двигател
по метода на изключването:
вече не е :
хидравлична помпа
алтернатор
остават повдигачи
чудя се дали е възможно да се получава заради неизправна дюза?

всъщност сега като се замисля, ми се иска да е ремък...
интересното е че го прави на загрял двигател
по метода на изключването:
вече не е :
хидравлична помпа
алтернатор
остават повдигачи
чудя се дали е възможно да се получава заради неизправна дюза?
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
satansho написа:аз имам подобно нещо ,но при мен е повече като чаткане което отвреме на време изчезва -не мога да повярвам че е ремък![]()
всъщност сега като се замисля, ми се иска да е ремък...
интересното е че го прави на загрял двигател
по метода на изключването:
вече не е :
хидравлична помпа
алтернатор
остават повдигачи
чудя се дали е възможно да се получава заради неизправна дюза?
Отваряш пластмасовия защитен капак на ангренажа.при загрят работещ двигател наливаш малко вода върху ремъка...ако шумът се промени или изчезне....ясно-ремък е
- pb.7171.xt
- Мнения: 29
- Регистриран на: Сря 12 юли 2006 21:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
да питам и аз нещо по темата, значи на моя Голф / 1800, 90к. / също сутрин на студено чукат по скоро е нещо като цакане, след някъде около 3-4 мин. спират и няма проблем после, въпроса ми е карам с минерално масло на Q8 щото колата е 89 г.т.е. е 18 годишна и по показния на к-а е на 238 х. , та ако примерно сложа полусинтетика дали пак ще има цакане на повдигачите
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
pb.7171.xt написа:да питам и аз нещо по темата, значи на моя Голф / 1800, 90к. / също сутрин на студено чукат по скоро е нещо като цакане, след някъде около 3-4 мин. спират и няма проблем после, въпроса ми е карам с минерално масло на Q8 щото колата е 89 г.т.е. е 18 годишна и по показния на к-а е на 238 х. , та ако примерно сложа полусинтетика дали пак ще има цакане на повдигачите
Не знам дали ще спарт да чукат ама ако продължаваш да караш с минерално масло ,а не препоръчанато от производителя 10W40 ще ти чукне някое ремонтче.......Ау ей сега ще ревнат някои колеги...но само цитирам изискванията на фирмата....и стига с тези бабини деветини ,че на старите двигатели се слага дебело масло????!!!!!!
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
joker написа:zwjar_na_putq написа:Joker би ли ми казал къде се мери налягане на маслото, в смисъл коъ сервиз и цена?
В раздела Направи си сам имам тема мерене на налягането на маслото с индикаторна лампа....просто, лесно, удобно и най-вече безплатно.....
Търсих с търсачката ама не намерих.Ти сигурен ли си?
- luboveliki
- Мнения: 1257
- Регистриран на: Пон 11 дек 2006 22:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
- pb.7171.xt
- Мнения: 29
- Регистриран на: Сря 12 юли 2006 21:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
joker написа:pb.7171.xt написа:да питам и аз нещо по темата, значи на моя Голф / 1800, 90к. / също сутрин на студено чукат по скоро е нещо като цакане, след някъде около 3-4 мин. спират и няма проблем после, въпроса ми е карам с минерално масло на Q8 щото колата е 89 г.т.е. е 18 годишна и по показния на к-а е на 238 х. , та ако примерно сложа полусинтетика дали пак ще има цакане на повдигачите
Не знам дали ще спарт да чукат ама ако продължаваш да караш с минерално масло ,а не препоръчанато от производителя 10W40 ще ти чукне някое ремонтче.......Ау ей сега ще ревнат някои колеги...но само цитирам изискванията на фирмата....и стига с тези бабини деветини ,че на старите двигатели се слага дебело масло????!!!!!!
колега ти ме хвърли в тъча, лично аз знам и съм чувал от монтьори , че на стари двигатели над 200 х. км. се слага минерално масло, полусинтетиката няма ли да я гори, с минерелното нямам проблеми като горене на масло.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 71 госта