Въпрос: термометър за външната температура
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- stefi_pavlov
- Мнения: 144
- Регистриран на: Чет 28 сеп 2006 13:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Самоков
- Контакти:
- stefi_pavlov
- Мнения: 144
- Регистриран на: Чет 28 сеп 2006 13:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Самоков
- Контакти:
DAXC написа:Стефи много добре е станало. Дай малко информация какъв термометър си ползвал, как си го приспособил към мястото (рязан ли е?) как си направил подсветката.
Защо имаш два бутона за нагряване на прозорците?
Поздрави.
1. Бутоните са ми два защото от единия сам си го слагал аз. от него си пускам халогените 4е нямам 2 положения на ключа за фаровете.
2 относно осветлението съм сложил 2 диода по дплатката ( кристални по 0,70лв) и ги вързах към освтлението на парното. т.е като пуснеш фаровете да свети
а относно термометъра е такав като на колегите кадето е със зелените копчета триъгълният. само че го скъсих за да влезе а на широчина си влиза точно без преправяне. Относно скъсяването отрязах платката. след това направих малко пътеки със жички за да преместя копчето което сменява дали да показва външна или вътрешна. та преместих го наместото на това кадето се сверява часовника, е сега неможе да го сверя ама пак се получи по компакно. все пак мен ми беше идеята за термометър не за часовник

а и накрая му ударих един спрейй за да махна надписите по него и да залича наставката
относно преправянето на платката не се плашете лесно е само да може да боравиш с поялник. всичко на всичко са 4 спойки
Успех който се навие да го прави. надявам се да съм бил изчерпателен
- stefi_pavlov
- Мнения: 144
- Регистриран на: Чет 28 сеп 2006 13:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Самоков
- Контакти:
диодите са под платката и са отстрани на дисплея.относно диодите- тех не съм ги връзвал на платката просто им искарах жици и ги вързах към осветлението на парното.а за самото захранване на дисплея удължих кабелите за батерията и я сложих под кората която е под волана. та като се изтощи батерията да я сменям по лесно само баркам от към педалите и сменявам
- stefi_pavlov
- Мнения: 144
- Регистриран на: Чет 28 сеп 2006 13:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Самоков
- Контакти:
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
stefi_pavlov написа:ами изкарах го през буксата която е на вратата където минават кабелите за прозорците. и самият датчик го залепих на колонката за вратата. и сега хем е отвън и няма да го пече слънцето или пък да го бие насрешният вятър.т.е. надявам се да отчита по вярно
И аз там/близо до пантите на вратата/.Отчита точно докато не запече слънце яко/и за вътрешния и за външния се отнася/.За да мери точно обаче разбрах че не трябвало да се реже кабела.
- ivo8181
- Мнения: 556
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 16:51
- Автомобил: MK 4 GTI
- Двигател: 1.8 TURBO
- Местоположение: Пловдив
Дай да видим някоя снимка как си го монтирал датчикаstefi_pavlov написа:ами изкарах го през буксата която е на вратата където минават кабелите за прозорците. и самият датчик го залепих на колонката за вратата. и сега хем е отвън и няма да го пече слънцето или пък да го бие насрешният вятър.т.е. надявам се да отчита по вярно

- stefi_pavlov
- Мнения: 144
- Регистриран на: Чет 28 сеп 2006 13:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Самоков
- Контакти:
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта