Колеги знам,че имаше писана тема ,но не я открих...Та значи не бях карал колата около 3-4 дни и вчера като я запалих се оплаших-отзад изпуши все едно е дизел и пушилката имаше изключително силна резлива миризма...стреснах се бая,след секунди работа на место спря дя пуши....
Никога не ми се е налагало да въртя повече от 1 път - колата пали от раз,гори масълце в нормите,300 гр до смяна някъде,даде компресия при загрял мотор 11 на 4 цилиндъра....
Моля дяйте мнения дали по това описание ви се струват гумички на клапаните или сегменти (недай боже).....
И ако са сегменти защо дава такава компресия(според мен добра за кола на 250 000к,без да и е сипвано масълце в цилиндрите...)

Отново за Пушенето
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
andro_ написа:Гумичките са,спи спокойно и си карай спокойно.


П.С. Не пипай гумичките с този разход на масло защото не се знае на какви ще попаднеш ако ги смениш. Да не стане като в приказката - вместо да изпишеш вежди да извадиш очи

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- connor cane
- Мнения: 1281
- Регистриран на: Чет 05 апр 2007 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- connor cane
- Мнения: 1281
- Регистриран на: Чет 05 апр 2007 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Ами общо взето - най-просто казано - влиза ти антифриз в цилиндрите - 99% е това. Ако гори масло - пушекът е черен. Щом ти и намалява - отиди да ти видят гарнитурата на главата - доста вероятно е да е оттам.
Абе не е болка за умирачка - няма да се плашиш. Само гледай да не попаднеш на някой смърф, че за смяна на тази гарнитура се сваля главата

Абе не е болка за умирачка - няма да се плашиш. Само гледай да не попаднеш на някой смърф, че за смяна на тази гарнитура се сваля главата




- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Гумички...без колебание!!!!!Ама не са много заминали или само една или две са по-широчки....Механизмът е много прост...като остане отворен клапана с хлабава гумичка маслото се стича надолу в цилиндъра ..колкото повече стои колата и колкото по-ниска е околната температура толкова повече масло се стича в цилиндъра..палиш..маслото гори...бял пушек като тарабантче...и спира да пуши защото в процеса на движение на клапан не може вече да попада толкова масло за да пуши.....и все пак гумичките са за смяна.....ако искаш де!Останалото е малко вероятно...
Всичко това го имаше 1 към 1 при мен и след смяната на гумички изчезна....личен опит!
Всичко това го имаше 1 към 1 при мен и след смяната на гумички изчезна....личен опит!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 52 госта