:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

Отново за Пушенето

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
vwg3
Мнения: 538
Регистриран на: Пет 07 окт 2005 19:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Отново за Пушенето

Мнениеот vwg3 » Нед 03 юни 2007 22:13


Колеги знам,че имаше писана тема ,но не я открих...Та значи не бях карал колата около 3-4 дни и вчера като я запалих се оплаших-отзад изпуши все едно е дизел и пушилката имаше изключително силна резлива миризма...стреснах се бая,след секунди работа на место спря дя пуши....
Никога не ми се е налагало да въртя повече от 1 път - колата пали от раз,гори масълце в нормите,300 гр до смяна някъде,даде компресия при загрял мотор 11 на 4 цилиндъра....
Моля дяйте мнения дали по това описание ви се струват гумички на клапаните или сегменти (недай боже).....
И ако са сегменти защо дава такава компресия(според мен добра за кола на 250 000к,без да и е сипвано масълце в цилиндрите...)




andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Нед 03 юни 2007 22:16


Гумичките са,спи спокойно и си карай спокойно.


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Нед 03 юни 2007 22:20


andro_ написа:Гумичките са,спи спокойно и си карай спокойно.


:да:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Нед 03 юни 2007 22:22


Не са и гумичките - просто няма как да не потича по-малко от тях ама не са си отишли.


Потребителски аватар
vwg3
Мнения: 538
Регистриран на: Пет 07 окт 2005 19:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vwg3 » Нед 03 юни 2007 22:23


Колеги,а трябва да прибегна до смяната им,когато го хвана,че почва да пригорва повече масълце нали....
и още нещо Ваското1 занимава ли се с такива неща...мола някой да ми прати на лично по подробно къде му беше сервизчето,но на лично,че е предопредил да не му разметаме адреса....


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Нед 03 юни 2007 22:24


andro_ написа:Гумичките са,спи спокойно и си карай спокойно.
    :да: Карай я редовно и не се заглеждай толкова към ауспуха за да не те налягат такива размисли :wink:

П.С. Не пипай гумичките с този разход на масло защото не се знае на какви ще попаднеш ако ги смениш. Да не стане като в приказката - вместо да изпишеш вежди да извадиш очи :twisted:


Потребителски аватар
vwg3
Мнения: 538
Регистриран на: Пет 07 окт 2005 19:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vwg3 » Нед 03 юни 2007 22:29


Е как да не се заглеждам,като направих такъв облак,че не виждах през огледалото за обратно виждане за няколко секунди.... :shock Вярно,че рядко не я карам по 3-4 дена ама ми е кофти като я пална и изчади


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Нед 03 юни 2007 22:31


Другия път да мижиш като я палиш :lol:


Потребителски аватар
connor cane
Мнения: 1281
Регистриран на: Чет 05 апр 2007 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот connor cane » Пон 04 юни 2007 10:52


Пушекът черен ли беше?
Сегменти не са - щеше да ти гори много масло, а и компресията щеше да е паднала.
Може верно гумичките да са тръгнали.
Антифриза намалява ли ти? :idea: :arrow:


Потребителски аватар
vwg3
Мнения: 538
Регистриран на: Пет 07 окт 2005 19:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vwg3 » Пон 04 юни 2007 11:27


Пушека е изключително БЯЛ,лекичко намалява антифриза,ама много леко...


Потребителски аватар
IvoG
Мнения: 861
Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: София

Мнениеот IvoG » Пон 04 юни 2007 12:32


vwg3 написа:Пушека е изключително БЯЛ,лекичко намалява антифриза,ама много леко...


Щом е бял въобще не е от гумички или сегменти. Със загубата на антифриз и бял пушек отива към гарнитура на главата. Виж дали са ти твърди маркучите и дали излизат мехурчета в разширителното казанче.


Потребителски аватар
connor cane
Мнения: 1281
Регистриран на: Чет 05 апр 2007 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот connor cane » Пон 04 юни 2007 16:19


Ами общо взето - най-просто казано - влиза ти антифриз в цилиндрите - 99% е това. Ако гори масло - пушекът е черен. Щом ти и намалява - отиди да ти видят гарнитурата на главата - доста вероятно е да е оттам.
Абе не е болка за умирачка - няма да се плашиш. Само гледай да не попаднеш на някой смърф, че за смяна на тази гарнитура се сваля главата :idea: :arrow: :wink: :lol:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 04 юни 2007 16:21


А и ако не я напрай читаво-тръпки ме поБиват.Абе най-добре запиши час при Ваското1 да я прегледа.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Пон 04 юни 2007 21:21


Гумички...без колебание!!!!!Ама не са много заминали или само една или две са по-широчки....Механизмът е много прост...като остане отворен клапана с хлабава гумичка маслото се стича надолу в цилиндъра ..колкото повече стои колата и колкото по-ниска е околната температура толкова повече масло се стича в цилиндъра..палиш..маслото гори...бял пушек като тарабантче...и спира да пуши защото в процеса на движение на клапан не може вече да попада толкова масло за да пуши.....и все пак гумичките са за смяна.....ако искаш де!Останалото е малко вероятно...
Всичко това го имаше 1 към 1 при мен и след смяната на гумички изчезна....личен опит!


Потребителски аватар
IvoG
Мнения: 861
Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: София

Мнениеот IvoG » Пон 04 юни 2007 21:43


Joker интересно наистина :roll: обаче защо маслото да гори в бял пушек като по принцип е сив. При мойта смяна на гумичките симптпмите бяха че колата почваше да пуши в синьо чак когато стигне 90гр. темп.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 51 госта