Стъклата се потят нещо
- overthetop
- Мнения: 85
- Регистриран на: Съб 04 ное 2006 21:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Стъклата се потят нещо
нещо стъклата се потят доста сравнение с другите коли...то сега топло и няма проблем ама само да се застуди малко или дъжд и се замъгляват. Като пусна парното се оправят. Казаха ми че може да е от някакъв филтър...дайте малко акъл
...доста е досадно само на моята кола запотена
и да пускам все парното...
- kris11
- VW експерт

- Мнения: 13567
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Може и да няма филтър. все пак е 93г.
Но задължително около отвора ще има листа, кал,цветчета и всякаква друга гадост . Като се намори няма спасения става като тиня.
Помага само почистване и то ръчно. Така и така ще се маха пластмасовият щит добре и от старната на водача да се почисти и да се проверят отворите за оттичане да ли са проходни, ако не са да се почистят.
Ако се спира около дървета листата здължително влизат на указаните по-горе места.
Тази процедура е задължително да се прави поне 1 път в годината , най- вече ранна есен. Същото важи и за филтъра.
С "чистият "въздух дето дишаме за някъде 6 месеца филтъра на купето се засипва от прах.Прах и влага става кал и стъклата се запотяват.
Особено пък в райони където има строителство или ремонт на път е адски прашно.
Филтъра струва м/у 12и 18 лв зависи отмагазина .Има и по-скъпи с активен въглен. Има и рационализации с ф-р от фритюрник .
Но задължително около отвора ще има листа, кал,цветчета и всякаква друга гадост . Като се намори няма спасения става като тиня.
Помага само почистване и то ръчно. Така и така ще се маха пластмасовият щит добре и от старната на водача да се почисти и да се проверят отворите за оттичане да ли са проходни, ако не са да се почистят.
Ако се спира около дървета листата здължително влизат на указаните по-горе места.
Тази процедура е задължително да се прави поне 1 път в годината , най- вече ранна есен. Същото важи и за филтъра.
С "чистият "въздух дето дишаме за някъде 6 месеца филтъра на купето се засипва от прах.Прах и влага става кал и стъклата се запотяват.
Особено пък в райони където има строителство или ремонт на път е адски прашно.
Филтъра струва м/у 12и 18 лв зависи отмагазина .Има и по-скъпи с активен въглен. Има и рационализации с ф-р от фритюрник .
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- overthetop
- Мнения: 85
- Регистриран на: Съб 04 ное 2006 21:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
мислех си че съм го изчистил тоя филтър ама май нищо не съм направил
... оня ден кат заваля и пускам парното за малко и изведнъж стъклата станаха на мъгла... значи каде е тоя филтър....аз намерих тоя дето е срещу седалката без волан...не можах да намеря друг...изчестих го...ама явно не е той?! да ни би на парното да е некъв друг...
- stefi_pavlov
- Мнения: 144
- Регистриран на: Чет 28 сеп 2006 13:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Самоков
- Контакти:
аз имах същия проблем с мойто парно а като гледам и ти си с ABU. проблема се оказа в това че е изгоряло уплътнението на пластмасата на стаклото което е при чистачките и като вали намокря филтъра и като е мокър неможе да минава въздуха и като исъхне всичко е ОК. с малко силикон между стъклото и пластмасата и сега е ОК
- kokovanev
- Мнения: 1170
- Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Това го има - при мен беше изгоряло от слънцето и си взех др. кори от морга, от кола от Германия - гумата си е здрава, прилепва... Но "чистенето" не ми стана ясно - филтъра се СМЕНЯ, според производителите, на 1 г. или 10к км... Може /и е добре/ да се почисти пространството под 2-те кори... Иначе всеки е свободен да прави каквото поиска - от Лагуна-та /от Италия естествено
/ на мой познат извадихме оригиналния - 9 годишен филтър - да те е гнус да го пипнеш... Лошото беше, че управлението на перката за купето /колата му е с климатроник/ беше заминало, платката залята заводски с някаква гадост - абсолютно ремонтонепригодна, за нова цифрата е УЖАСт
и сме обикаляли моргите като луди... Да не Ви споменавам цени на радиаторчето на парното /читава марка, ново/ за Лагуна...
П.П. Напоследък по моргите взеха да "влизат в час" за цените на новите части - оригинал/годно менте/гадно менте и почнаха да "товарят" цените...
П.П. Напоследък по моргите взеха да "влизат в час" за цените на новите части - оригинал/годно менте/гадно менте и почнаха да "товарят" цените...
- overthetop
- Мнения: 85
- Регистриран на: Съб 04 ное 2006 21:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
stefi_pavlov написа:аз имах същия проблем с мойто парно а като гледам и ти си с ABU. проблема се оказа в това че е изгоряло уплътнението на пластмасата на стаклото което е при чистачките и като вали намокря филтъра и като е мокър неможе да минава въздуха и като исъхне всичко е ОК. с малко силикон между стъклото и пластмасата и сега е ОК
и аз мисля че ще е това щото парното си бачкаше зимата и от тогава не съм го пускал....ще го погледна тая вечер да видим ко ще стане
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
overthetop написа:мислех си че съм го изчистил тоя филтър ама май нищо не съм направил... оня ден кат заваля и пускам парното за малко и изведнъж стъклата станаха на мъгла... значи каде е тоя филтър....аз намерих тоя дето е срещу седалката без волан...не можах да намеря друг...изчестих го...ама явно не е той?! да ни би на парното да е некъв друг...
единствения начин да го почистиш е да се опиташ да го изпереш със студена вода-аз моя го изпрах и го сложиш отново без проблем.....сега вентилаторът духа като циклона Дийн...
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 96 госта
