За слабото място на TD /демпферна шайба/
- RS-Racing
- Мнения: 60
- Регистриран на: Пет 11 май 2007 17:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бяла (Русенска област)
а
Така аз сам сменил няколко зъбни колела на коляновия вал,шпонката се оронва и почва да губи центровка.Ако не се осетиш на време и удряш клапаните аз сам ги удрял един пат но нямах големи поражения понеже колата беше на място.А един приятел удари сас 100км/ч и попиля камара работи.Във книжката на GTD пише,че при две сменяния на ангренажниа ремак се сменя и зъбното колело но понеже я караме вече 5 години смеи свикнали.Пък и преди 5 години небяха навлязли толкова тия атомобили и за тва стана гафа поне бяха рядкост дизелите.Иначе маисторите слагат някво лепило ама аз му нямам доверие стягам с пистолета на ваздух,шаибата на ръка неможе да се затегне добре.Някои ако реши да стяга с пистолета да знае,че требяда държи на белег на коляновия вал дане избяга защото ако избяга почва всичко на ново.За всеки случей вдигнете колата на крик и включете на 5-та скорост и завартете няколко оборота да видите дали не закача клапана в боталото няма грешки че са фатални.Тоя мотор спецялно е един от наи добрите дизели на германците просто е много добър.Белезите на за центрофката на зеловия мотор са:Горе разпределителния вал реската да е на средно положения,Помпата се слага штифт или болт мисля 14мм беше забравил съм,На коляновия вал гледа се белега (тои е очертан с бяло)да застане точно на болта.Слага се ремака и се стяга шаибата и ако всичко е минало океи мотора звани.Дано съм бил полезен,извинетеме за грешките несам писал много отдавна.
Последна промяна от RS-Racing на Чет 28 юни 2007 20:52, променено общо 1 път.
- patzo
- Мнения: 338
- Регистриран на: Чет 06 юли 2006 21:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Здрвейте колеги,
от толкова много изписано, всеки казва различни неща ..
не ми стана ясно как да разбера последно кога ми е тръгнала демферната шайба ? Какво и каде трябва да слушам или какво трябва да видя ? Не разбрах каде да се сложат тия белези с които се установява кога приплъзва!
моля кажете, че нещо ме притеснихте!
от толкова много изписано, всеки казва различни неща ..
не ми стана ясно как да разбера последно кога ми е тръгнала демферната шайба ? Какво и каде трябва да слушам или какво трябва да видя ? Не разбрах каде да се сложат тия белези с които се установява кога приплъзва!
моля кажете, че нещо ме притеснихте!
- buller
- Мнения: 2192
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
- Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
- Двигател: 1_8T AWT
- Местоположение: София
Не обърквайте така patzo. Свиренето най-често е от разбит лагер на ангренажната ролка! Аз имах подобно свирене, което се появяваше когато си пожелае. Ролката имаше значителен луфт и оттам идваше свиренето. А за демпферната шайба - и аз съм доста обезпокоен и съвсем скоро мисля да ходя да я погледнат, защото прочетох достатъчно и много от симптомите в тази http://www.vwclub-bg.org/forum/viewtopic.php?t=2078&highlight=%E4%EE%E1%E0%E2%EA%E8 тема съвпадат 

- meltin
- Мнения: 167
- Регистриран на: Вто 05 окт 2004 19:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
При мен бяха сменени всички обтегачи и т.н., както и самия ремък, затова единственото, което беше останало е самата демферна шайба... и майстора като чу от къде идва свистенето директно я качи на канала и я провери по-определения начин.
А аз си бях взел ремък за смяна.
А аз си бях взел ремък за смяна.
Последна промяна от meltin на Вто 05 юни 2007 11:14, променено общо 1 път.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- patzo
- Мнения: 338
- Регистриран на: Чет 06 юли 2006 21:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Rabbit_TDI написа:Не гледай оная отдолу неозначената.
извинявай за тъпия въпрос, но .. отдолу се виждат 2?!?
коя да гледам.. тази която е по в ляво на снимката или тази която се вижда от дясната страна.. ?
и как точно да постапя? с белило за химикал става ли ? маркирам ролката и ремака така че да се засичат и после паля и ако са се разместили да сменям докато е време ?
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 167 госта