GTi 8v 115 vs Gti 16v 150

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
VwGTi
Мнения: 27
Регистриран на: Нед 06 май 2007 10:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

GTi 8v 115 vs Gti 16v 150

Мнениеот VwGTi » Пон 04 юни 2007 23:50


Предстой ми покупка на друга колица явно така,че събирам малко инфо.
Кажете какви са разликите в поведението м/у тези два варианта има ли осезателна СТРЯСКАЩА разлика във вървенето на 150'те кончета съответно как сме с разхода и т.н. изобщо заслужава ли си.
Всякакво инфо за разлики и приимущезтва м/у двете ще ми бъде от полза говорим за автомобили на еднаква възраст примерно 94-5 година.
mod edit: brabus




Потребителски аватар
DragoGT
1/8 перничанин
1/8 перничанин
Мнения: 10772
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DragoGT » Пон 04 юни 2007 23:56


като начало 115к.с. е 8v а не 12 :wink:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 05 юни 2007 0:02


16V - по-високо КПД - повече мощност за по-малък разход.Това в сферата на теорията.Всичко друго зависи от цена,екстри и състояние.


Потребителски аватар
VwGTi
Мнения: 27
Регистриран на: Нед 06 май 2007 10:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VwGTi » Вто 05 юни 2007 8:58


значи за сега везните клонят към 16'ката...


Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот asentm » Вто 05 юни 2007 9:11


аз бих предпочел 8те клапана ....
мотора е много знрав, върви още от ниските обороти, докато 16те се развърта на високите, лакомията му е по-малка, ако сложиш чип за около 700 лв. ще получиш още 15 к.с., което ще я направи досатъчно мощна за каквото и да е ....
но ти прецени за какво ти трябва колата ...ако е за ежедневно каране или искаш да се правиш на състезател, казвам правиш... понеже за другото и приказките са други вече
успех
:roll:


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Вто 05 юни 2007 10:06


тцк ......винаги 16ката ...мотора също е много дурако устойчив ...малко му е по скъпа подръжката от на 2е и производните му НО, инцекциона и е много по добре измислен харчи по-малко.... 2е плюят дюзите едновременно докато АБФ си цъкат последователно от там иде хем икономия, по добро разпределяне на горивото ....АБФ е по добре .......


Atanas14
Мнения: 749
Регистриран на: Пон 03 апр 2006 9:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Atanas14 » Вто 05 юни 2007 10:10


за мен е тайна как успявате да докарате приличен разход на АБФ, при мен не пада по 12-13 градско, за последноте 900 километра средният разход ми е малко над 10(по МФА). и верно не върви в ниските, трябват му поне 3500- 4000 оборота за да тръгне както си трябва.

освен това тези коли имат още един проблем, много малко са читавите, а те вече си струват пари


Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот asentm » Вто 05 юни 2007 10:19


ако разхода е мерката на човека ето го и моя ... ФВ Шаран 115 к.с. 12.5 градско и под 8 дълго, като го карам в границине на 3500-4000 об. мин. тове скорост от 130-140 км/ч
разбира се много зависи от стила на каране


Потребителски аватар
The_King
Мнения: 242
Регистриран на: Пет 19 яну 2007 11:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Където си пожелая

1

Мнениеот The_King » Вто 05 юни 2007 10:34


Tomcat написа:за мен е тайна как успявате да докарате приличен разход на АБФ, при мен не пада по 12-13 градско, за последноте 900 километра средният разход ми е малко над 10(по МФА). и верно не върви в ниските, трябват му поне 3500- 4000 оборота за да тръгне както си трябва.

освен това тези коли имат още един проблем, много малко са читавите, а те вече си струват пари


Явно от АБФ до АБФ има сериозна разлика.Моя дава не повече от 11 разход градско а тръгва и в ниските :hmmmm


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 1

Мнениеот Vizor » Вто 05 юни 2007 10:43


The_King написа:
Tomcat написа:за мен е тайна как успявате да докарате приличен разход на АБФ, при мен не пада по 12-13 градско, за последноте 900 километра средният разход ми е малко над 10(по МФА). и верно не върви в ниските, трябват му поне 3500- 4000 оборота за да тръгне както си трябва.

освен това тези коли имат още един проблем, много малко са читавите, а те вече си струват пари


Явно от АБФ до АБФ има сериозна разлика.Моя дава не повече от 11 разход градско а тръгва и в ниските :hmmmm


абе я провери дали глава ти е 16 клапанова ? :lol:


Потребителски аватар
The_King
Мнения: 242
Регистриран на: Пет 19 яну 2007 11:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Където си пожелая

Re: 1

Мнениеот The_King » Вто 05 юни 2007 10:44


Vizor написа:
The_King написа:
Tomcat написа:за мен е тайна как успявате да докарате приличен разход на АБФ, при мен не пада по 12-13 градско, за последноте 900 километра средният разход ми е малко над 10(по МФА). и верно не върви в ниските, трябват му поне 3500- 4000 оборота за да тръгне както си трябва.

освен това тези коли имат още един проблем, много малко са читавите, а те вече си струват пари


Явно от АБФ до АБФ има сериозна разлика.Моя дава не повече от 11 разход градско а тръгва и в ниските :hmmmm


абе я провери дали глава ти е 16 клапанова ? :lol:


Тук трябваше да се засмея ли ??? :gruebel


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 1

Мнениеот Vizor » Вто 05 юни 2007 10:45


The_King написа:
Vizor написа:
The_King написа:
Tomcat написа:за мен е тайна как успявате да докарате приличен разход на АБФ, при мен не пада по 12-13 градско, за последноте 900 километра средният разход ми е малко над 10(по МФА). и верно не върви в ниските, трябват му поне 3500- 4000 оборота за да тръгне както си трябва.

освен това тези коли имат още един проблем, много малко са читавите, а те вече си струват пари


Явно от АБФ до АБФ има сериозна разлика.Моя дава не повече от 11 разход градско а тръгва и в ниските :hmmmm


абе я провери дали глава ти е 16 клапанова ? :lol:




Тук трябваше да се засмея ли ??? :gruebel


да и то от сърце :lol:

Последна промяна от Vizor на Вто 05 юни 2007 12:17, променено общо 1 път.


Atanas14
Мнения: 749
Регистриран на: Пон 03 апр 2006 9:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1

Мнениеот Atanas14 » Вто 05 юни 2007 10:51


The_King написа:
Tomcat написа:за мен е тайна как успявате да докарате приличен разход на АБФ, при мен не пада по 12-13 градско, за последноте 900 километра средният разход ми е малко над 10(по МФА). и верно не върви в ниските, трябват му поне 3500- 4000 оборота за да тръгне както си трябва.

освен това тези коли имат още един проблем, много малко са читавите, а те вече си струват пари


Явно от АБФ до АБФ има сериозна разлика.Моя дава не повече от 11 разход градско а тръгва и в ниските :hmmmm
[list=]

стига бе, не ти вярвам :D с тия Жанти и 11 разход, нещо мъ съмняваш[/list]


Потребителски аватар
The_King
Мнения: 242
Регистриран на: Пет 19 яну 2007 11:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Където си пожелая

Re: 1

Мнениеот The_King » Вто 05 юни 2007 10:56


Tomcat написа:
The_King написа:
Tomcat написа:за мен е тайна как успявате да докарате приличен разход на АБФ, при мен не пада по 12-13 градско, за последноте 900 километра средният разход ми е малко над 10(по МФА). и верно не върви в ниските, трябват му поне 3500- 4000 оборота за да тръгне както си трябва.

освен това тези коли имат още един проблем, много малко са читавите, а те вече си струват пари


Явно от АБФ до АБФ има сериозна разлика.Моя дава не повече от 11 разход градско а тръгва и в ниските :hmmmm
[list=]

стига бе, не ти вярвам :D с тия Жанти и 11 разход, нещо мъ съмняваш[/list]


НЕ съм казал че и вадя душичката,все пак тегаво се кара с 40-ка гума,нооо съвсем сериозно - 11 градско ми дава на компа.


Atanas14
Мнения: 749
Регистриран на: Пон 03 апр 2006 9:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Atanas14 » Вто 05 юни 2007 11:01


заради разликата в размера на джантите е, серизоно



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 67 госта