Здравейте!
Аз съм горд собственик на голф 2, 1.3 пълна инжекция, 89 г., NZ мотор.Имам следния проблем: Когато е студена колата пали на четвърт, когато е топла - пали добре.Но когато е в белия сектор на температурата(около 50 градуса) няма ПАЛЕНЕ. Смених палеца и дистрибуторната капачка, проверяваха ми всички тоци и казаха, че като стигне тази температура няма сигнал към дюзите.Като й впръснат принудително бензин - пали докато го изгори и край.Ако я изчакам да поизстине - пали, ако я дръпна - на втория метър пали.МОЛЯ ПОМОГНЕТЕ!!!



Проблем с паленето на NZ motor
-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
А датчика за компа мериха ли го? Щото може да се е
и да лъже при тези градуси че е мнооооооооооого загряла и да не и пуска по тази причина бензинец, в смисъл като е много загряла и трябва минимално количество бенз за запалване
Ето ти и показанията на датчика според AUTODATA:
ECT-Sensor (датчик на компа (синия))
0*C - 5000-6500 ома
10*C - 3250-4250 ома
20*C - 2200-2800 ома
30*C - 1500-1950 ома
40*C - 1000-1400 ома
50*C - 725-925 ома
60*C - 540-675 ома
70*C - 380-480 ома
80*C - 275-375 ома
90*C - 220-280 ома
100*C - 170-220 ома
УСПЕХ


Ето ти и показанията на датчика според AUTODATA:
ECT-Sensor (датчик на компа (синия))
0*C - 5000-6500 ома
10*C - 3250-4250 ома
20*C - 2200-2800 ома
30*C - 1500-1950 ома
40*C - 1000-1400 ома
50*C - 725-925 ома
60*C - 540-675 ома
70*C - 380-480 ома
80*C - 275-375 ома
90*C - 220-280 ома
100*C - 170-220 ома
УСПЕХ

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 76 госта