Проблем с паленето на NZ motor

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
RaBiT
Мнения: 3
Регистриран на: Вто 05 юни 2007 13:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Проблем с паленето на NZ motor

Мнениеот RaBiT » Вто 05 юни 2007 13:46


Здравейте!
Аз съм горд собственик на голф 2, 1.3 пълна инжекция, 89 г., NZ мотор.Имам следния проблем: Когато е студена колата пали на четвърт, когато е топла - пали добре.Но когато е в белия сектор на температурата(около 50 градуса) няма ПАЛЕНЕ. Смених палеца и дистрибуторната капачка, проверяваха ми всички тоци и казаха, че като стигне тази температура няма сигнал към дюзите.Като й впръснат принудително бензин - пали докато го изгори и край.Ако я изчакам да поизстине - пали, ако я дръпна - на втория метър пали.МОЛЯ ПОМОГНЕТЕ!!!




hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Вто 05 юни 2007 15:52


това на газ или бензин го прави?


RaBiT
Мнения: 3
Регистриран на: Вто 05 юни 2007 13:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот RaBiT » Вто 05 юни 2007 15:59


Нямам газ.Само бензин.


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Мнениеот znainainai » Вто 05 юни 2007 21:12


А датчика за компа мериха ли го? Щото може да се е :seeex и да лъже при тези градуси че е мнооооооооооого загряла и да не и пуска по тази причина бензинец, в смисъл като е много загряла и трябва минимално количество бенз за запалване :idea:
Ето ти и показанията на датчика според AUTODATA:
ECT-Sensor (датчик на компа (синия))
0*C - 5000-6500 ома
10*C - 3250-4250 ома
20*C - 2200-2800 ома
30*C - 1500-1950 ома
40*C - 1000-1400 ома
50*C - 725-925 ома
60*C - 540-675 ома
70*C - 380-480 ома
80*C - 275-375 ома
90*C - 220-280 ома
100*C - 170-220 ома

УСПЕХ :D


RaBiT
Мнения: 3
Регистриран на: Вто 05 юни 2007 13:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот RaBiT » Вто 19 юни 2007 9:03


Датчика на компа го мерих и ОК.
Може ли да е от бобина или от датчика на Хол.
Дайте други идеи.


Потребителски аватар
yossarian
Мнения: 526
Регистриран на: Вто 29 юни 2004 10:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ...

Мнениеот yossarian » Вто 19 юни 2007 9:11


RaBiT написа:Датчика на компа го мерих и ОК.
Може ли да е от бобина или от датчика на Хол.
Дайте други идеи.


Смени датчика за темепературата и провери дали мембраната на вакуум коректора на дистрибутора не е скъсана.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 94 госта