


смяна на вентилатор
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Вто 29 май 2007 11:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
смяна на вентилатор
някой може ли да ми каже дали при смяна на вентилатора на радятора трябва да се свалят бронята, решетката и радятора както ме будалкат в сервиза или се разкачва отзад,както аз си мисля.
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Mar написа:На моя Голф 3 перката се маха само напред ( поне нито аз нито майстора открихме начин да се махне назад ), т.е. трябва да се свали радиатора, решетката и поне да се разкачи бронята.
Точно...маха се всичко ...източва се антифриза за да може да дръпнеш достатъчно радиатора...абе голяма играчка...правихме го на моя Голф с един приятел....Чудя защо германецът го е направил така сложно като всички останали детайли са така лесно облужваеми!
- eckopratt
- Мнения: 60
- Регистриран на: Нед 25 мар 2007 22:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: смяна на вентилатор
Махаш бронята и решетката, радиатор пада, фарове също... занимаффка си е, сигурно го е мислил евреин
да отмъсти на германците. Минах по тоя път преди няколко дни. 4 часа с обезвъздушаването накрая и излиташ. 


- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: смяна на вентилатор
eckopratt написа:Махаш бронята и решетката, радиатор пада, фарове също... занимаффка си е, сигурно го е мислил евреинда отмъсти на германците. Минах по тоя път преди няколко дни. 4 часа с обезвъздушаването накрая и излиташ.
Оппалаааа...за каво обезвъздушаване говориш при Голф???????
- eckopratt
- Мнения: 60
- Регистриран на: Нед 25 мар 2007 22:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: смяна на вентилатор
joker написа:eckopratt написа:Махаш бронята и решетката, радиатор пада, фарове също... занимаффка си е, сигурно го е мислил евреинда отмъсти на германците. Минах по тоя път преди няколко дни. 4 часа с обезвъздушаването накрая и излиташ.
Оппалаааа...за каво обезвъздушаване говориш при Голф???????
Знам че сам се обезвъздушава ама нали трябва да изчакаш все пакк.
колега не се шашкай. сваля се лесно.
Като свалиш маската (тя е на щипки) се появяват болтчетата на бронята. Има и от долната страна. Лесно се развиват. (мисля че са по 6 или7 отгоре и отдолу). От 2-те страни при гумите бронята е на щипки. Трябва ти 2-ри човек за да е свалите едновременно. Откачваш кабелите на мигачите. После е гредата. Тя се сваля като се равият 2 големи болта. Лесно е. След това развиваш 4 болтчета, с които е закачен самия радиатор, откачваш маркучите от скобите и той излиза веднага. Не изтича всичката течност, а само част от нея. След това е радиатора.
За няколко часа си готов. Трудоемко е , но не сложно. Не ходи в сервизи. Направи си го сам.
Като свалиш маската (тя е на щипки) се появяват болтчетата на бронята. Има и от долната страна. Лесно се развиват. (мисля че са по 6 или7 отгоре и отдолу). От 2-те страни при гумите бронята е на щипки. Трябва ти 2-ри човек за да е свалите едновременно. Откачваш кабелите на мигачите. После е гредата. Тя се сваля като се равият 2 големи болта. Лесно е. След това развиваш 4 болтчета, с които е закачен самия радиатор, откачваш маркучите от скобите и той излиза веднага. Не изтича всичката течност, а само част от нея. След това е радиатора.
За няколко часа си готов. Трудоемко е , но не сложно. Не ходи в сервизи. Направи си го сам.
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
ila написа:колега не се шашкай. сваля се лесно.
Като свалиш маската (тя е на щипки) се появяват болтчетата на бронята. Има и от долната страна. Лесно се развиват. (мисля че са по 6 или7 отгоре и отдолу). От 2-те страни при гумите бронята е на щипки. Трябва ти 2-ри човек за да е свалите едновременно. Откачваш кабелите на мигачите. После е гредата. Тя се сваля като се равият 2 големи болта. Лесно е. След това развиваш 4 болтчета, с които е закачен самия радиатор, откачваш маркучите от скобите и той излиза веднага. Не изтича всичката течност, а само част от нея. След това е радиатора.
За няколко часа си готов. Трудоемко е , но не сложно. Не ходи в сервизи. Направи си го сам.
Разбира се че е така ама си е играчка и някой трябва да ти покаже не е за сам човек... даже пре мен май не сваляхме гредата....уффф !
като си го направил веднъж вече изглежда лесно.....
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
eckopratt написа:joker, гредата се сваля понеже радиатора е дъгов (поне при мен е така) :] малко не стига да излезе. Споменах повечето от роднините на конструктора Hans които е мислил охлаждането
Ако знаеш само колко вида радиатори монтират германците на един и същ модел ФВ!1.8 АБС- На комби е един,на хечбека има поне три вида...за климатиците отделно.....изброих 6 вида радиатори за 1.8 АБС дори в зависимост дали са за полицейски или други коли със специално предназначение...
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 157 госта