смяна на вентилатор

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
vip_castello
Мнения: 6
Регистриран на: Вто 29 май 2007 11:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

смяна на вентилатор

Мнениеот vip_castello » Вто 05 юни 2007 14:59


някой може ли да ми каже дали при смяна на вентилатора на радятора трябва да се свалят бронята, решетката и радятора както ме будалкат в сервиза или се разкачва отзад,както аз си мисля.




Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16339
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Вто 05 юни 2007 15:03


на каква кола
на Г2 не се сваля


Mar
Мнения: 221
Регистриран на: Сря 12 яну 2005 11:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Mar » Вто 05 юни 2007 15:04


На моя Голф 3 перката се маха само напред ( поне нито аз нито майстора открихме начин да се махне назад ), т.е. трябва да се свали радиатора, решетката и поне да се разкачи бронята.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Вто 05 юни 2007 15:06


Mar написа:На моя Голф 3 перката се маха само напред ( поне нито аз нито майстора открихме начин да се махне назад ), т.е. трябва да се свали радиатора, решетката и поне да се разкачи бронята.

Точно...маха се всичко ...източва се антифриза за да може да дръпнеш достатъчно радиатора...абе голяма играчка...правихме го на моя Голф с един приятел....Чудя защо германецът го е направил така сложно като всички останали детайли са така лесно облужваеми!


Потребителски аватар
eckopratt
Мнения: 60
Регистриран на: Нед 25 мар 2007 22:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Re: смяна на вентилатор

Мнениеот eckopratt » Сря 06 юни 2007 5:32


Махаш бронята и решетката, радиатор пада, фарове също... занимаффка си е, сигурно го е мислил евреин :twisted: да отмъсти на германците. Минах по тоя път преди няколко дни. 4 часа с обезвъздушаването накрая и излиташ. 8)


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Re: смяна на вентилатор

Мнениеот joker » Сря 06 юни 2007 16:08


eckopratt написа:Махаш бронята и решетката, радиатор пада, фарове също... занимаффка си е, сигурно го е мислил евреин :twisted: да отмъсти на германците. Минах по тоя път преди няколко дни. 4 часа с обезвъздушаването накрая и излиташ. 8)

Оппалаааа...за каво обезвъздушаване говориш при Голф???????


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Сря 06 юни 2007 16:41


joker написа: Чудя защо германецът го е направил така сложно като всички останали детайли са така лесно облужваеми!


едно приятелче си взе мексиканец наскоро-няма нищо общо. маската е метална и всичко си се вади като на Г2 и пасат.
важното е на европейците да им е гадно...mhihi


Потребителски аватар
eckopratt
Мнения: 60
Регистриран на: Нед 25 мар 2007 22:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Re: смяна на вентилатор

Мнениеот eckopratt » Сря 06 юни 2007 18:50


joker написа:
eckopratt написа:Махаш бронята и решетката, радиатор пада, фарове също... занимаффка си е, сигурно го е мислил евреин :twisted: да отмъсти на германците. Минах по тоя път преди няколко дни. 4 часа с обезвъздушаването накрая и излиташ. 8)

Оппалаааа...за каво обезвъздушаване говориш при Голф???????

Знам че сам се обезвъздушава ама нали трябва да изчакаш все пакк.


ila
Мнения: 998
Регистриран на: Чет 25 ное 2004 17:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ila » Чет 07 юни 2007 8:43


колега не се шашкай. сваля се лесно.
Като свалиш маската (тя е на щипки) се появяват болтчетата на бронята. Има и от долната страна. Лесно се развиват. (мисля че са по 6 или7 отгоре и отдолу). От 2-те страни при гумите бронята е на щипки. Трябва ти 2-ри човек за да е свалите едновременно. Откачваш кабелите на мигачите. После е гредата. Тя се сваля като се равият 2 големи болта. Лесно е. След това развиваш 4 болтчета, с които е закачен самия радиатор, откачваш маркучите от скобите и той излиза веднага. Не изтича всичката течност, а само част от нея. След това е радиатора.
За няколко часа си готов. Трудоемко е , но не сложно. Не ходи в сервизи. Направи си го сам.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Чет 07 юни 2007 16:31


ila написа:колега не се шашкай. сваля се лесно.
Като свалиш маската (тя е на щипки) се появяват болтчетата на бронята. Има и от долната страна. Лесно се развиват. (мисля че са по 6 или7 отгоре и отдолу). От 2-те страни при гумите бронята е на щипки. Трябва ти 2-ри човек за да е свалите едновременно. Откачваш кабелите на мигачите. После е гредата. Тя се сваля като се равият 2 големи болта. Лесно е. След това развиваш 4 болтчета, с които е закачен самия радиатор, откачваш маркучите от скобите и той излиза веднага. Не изтича всичката течност, а само част от нея. След това е радиатора.
За няколко часа си готов. Трудоемко е , но не сложно. Не ходи в сервизи. Направи си го сам.

Разбира се че е така ама си е играчка и някой трябва да ти покаже не е за сам човек... даже пре мен май не сваляхме гредата....уффф !

като си го направил веднъж вече изглежда лесно.....


Потребителски аватар
eckopratt
Мнения: 60
Регистриран на: Нед 25 мар 2007 22:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Мнениеот eckopratt » Пет 08 юни 2007 4:22


joker, гредата се сваля понеже радиатора е дъгов (поне при мен е така) :] малко не стига да излезе. Споменах повечето от роднините на конструктора Hans които е мислил охлаждането :x


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Мнениеот znainainai » Пет 08 юни 2007 7:14


Добе а защо не пробваш да свалиш радиатора без да махаш бронята? С един колега сме го правили само за по удобно се маха левият фар (шофьорскта страна пояснявам че стават грешки).
п.с.Колата е Golf 3 1,4 ABD 92год.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Пет 08 юни 2007 15:33


eckopratt написа:joker, гредата се сваля понеже радиатора е дъгов (поне при мен е така) :] малко не стига да излезе. Споменах повечето от роднините на конструктора Hans които е мислил охлаждането :x

Ако знаеш само колко вида радиатори монтират германците на един и същ модел ФВ!1.8 АБС- На комби е един,на хечбека има поне три вида...за климатиците отделно.....изброих 6 вида радиатори за 1.8 АБС дори в зависимост дали са за полицейски или други коли със специално предназначение...



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 61 госта