След смяна на масло и ремък оборотите играят

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
penev75
Мнения: 131
Регистриран на: Сря 23 май 2007 22:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

След смяна на масло и ремък оборотите играят

Мнениеот penev75 » Чет 07 юни 2007 20:05


Преди два дни смених маслото, филтрите, ремъка и ролката на моя Голф. Преди това нямах никакви проблеми с него - карам го от месец. След смяната още като я взех угасна 2-3 пъти вечерта на кръстовищата. От време на време притрисаше. Чува се при потегляне звук както от тракането на аванса на стара руска кола. Вчера пак имах същия проблем, а днес започна да се държи още по странно - когато не е включен климатика оборотите играят между 1200 и 800 и от време на време се тресе. Когато включа климатика оборотите не се променят, но ако подам малко газ и тръгват нагоре до към 2500. Бензина е Shell V Power.




ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Чет 07 юни 2007 20:08


90% прескочил зъб на ангренажния ремък /т.е. не зацепен правилно ремък/

проверете ремъка и центровката.


Потребителски аватар
penev75
Мнения: 131
Регистриран на: Сря 23 май 2007 22:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Мнениеот penev75 » Чет 07 юни 2007 20:11


ivo123 написа:проверете ремъка и центровката.


Как? Да правя ли рекламация в сервиза?


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Чет 07 юни 2007 20:45


ако питаш мене - да, аз бих направил при положение, че след смяна на ремък има проблеми.
1-2 зъба може да са прескочили и да прави проблеми двигателя.
на моя мотор преди време бях прескочил 3 зъба по невнимание и - трудно тръгва, работи неравномерно и малък баир - повече от 3-та не искаше - никаква мощност нямаше - оправих го и няма грижи.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Чет 07 юни 2007 20:48


проблема вероятно не е в газоразпределението а в ненамясто зацепен паразитен вал->центровката ти отива по дяволите-> ефектите които изброяваш.
иди и им кажи за това-да си го оправят!


Потребителски аватар
penev75
Мнения: 131
Регистриран на: Сря 23 май 2007 22:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Мнениеот penev75 » Чет 07 юни 2007 20:52


Утре ще направя рекламация.

А неправилно зацепените ремък и вал има ли общо с климатика? Защо оборотите се вдигат само като включа климатика?


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Чет 07 юни 2007 20:58


има общо-при включване на климатика се подава сигнал (маса) на пин на компира та да разбере той че има голям товар и да вдигне малко оборотите за да не гаснеш като змей.
в комбинация с центровка едно към кесим... готово.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Пет 08 юни 2007 15:20


Прескочил ангренажен ремък.
Ако след даден ремонт се появи нещо ново .....то причината се търси в ремонта....старо мое правило и добре работи.
Щом като бърникам някъде и нещо след това куца...търся причината там където съм бърникал....99.9% се оказва там....
Тичай в сервиза за рекламация...няма само да ти претръскват джобовете като бирник сиромашка къща....


Потребителски аватар
penev75
Мнения: 131
Регистриран на: Сря 23 май 2007 22:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Мнениеот penev75 » Пет 08 юни 2007 20:51


Днес сутринта закарах колата в сервиза. Вечерта минах да я взема и казаха че всичко е ОК, Казаха ми че е от бензина и се е задръстило едно моторче отгоре на двигателя - не разбирам нищо. Казаха ми, че е помпата за ниските обороти на двигателя. Била подпушена и я отпушили.
Взех колата и започнах да тествам. Всичко вървеше нормално - с изключение чукането на аванса, но предположих, че наистина може да е от бензина - въпреки че карам с Shell V Power. Отидох на друга бензиностанция и заредих доста повече от колкото имаше в резервоара, но чукането на аванса не спря. След като колата загря оборотите отново хвръкнаха нагоре - този път до към 3000 - 3200. Като подам малко газ намаляват до 1000 и пак постепенно се вдигат.
Закарх им я пак веднага и я остваих. След 2 часа казаха пак че е готова. Взех я изминах 10-тина километра но дефекта не се прояви отново. Аванса вече не трака. Сега без климатик оборотите на празен ход са около 800 - 900, без да трепва. Като включа климатика оборотите стават 1000. Ако форсирам до към 2500 след това падат до към 1500 и остават толкова, което не знам дали е нормално. Утре ще тествам отново. Не искаха да ми кажат обаче какво е било просто казаха да пробвам и ако пак имало проблеми да се обадя.

Дано вече да няма, че от както съм я взел само разходи по нея. Искам вече да карам.

Между другото препоръчайте ми добър сервиз на VW в Стара Загора

Последна промяна от penev75 на Пет 08 юни 2007 20:57, променено общо 1 път.


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Пет 08 юни 2007 20:54


имало е много предварение, когато е на предварение чука аванс и оборотите са по-високи.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пет 08 юни 2007 20:56


пенев-аз на твое място не бих ги повторил тия... :evil:


Потребителски аватар
penev75
Мнения: 131
Регистриран на: Сря 23 май 2007 22:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Мнениеот penev75 » Пет 08 юни 2007 21:00


vaskoto1 и ivo123, моля прочетете поста ми след редакцията и ми кажете дали е нормално сега след като форсирам оборотите ми да се въщат до 1500


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пет 08 юни 2007 21:06


1500 не са нормални.
не мога да ти кажа нищо повече от теории и предположения ако не съм видял колата лично-няма как да стане...
сори човек ама с толкова инфо-повече не мога да измъдря...


Потребителски аватар
penev75
Мнения: 131
Регистриран на: Сря 23 май 2007 22:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Мнениеот penev75 » Съб 09 юни 2007 9:30


Благодаря за отговорите. Ще покарам днес да видя как е и ако пак не е наред ще търся друг сервиз.


Потребителски аватар
seikon
Мнения: 80
Регистриран на: Нед 04 мар 2007 9:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот seikon » Нед 10 юни 2007 10:50


Здравейте на всички! Колега нека ти разкажа какво ми се случи на мен, а пък ти сам прецени кво да правиш. Колата ми е Г 3 1.6 75 коня. Смених ремък и филтри, вечерта си взех колата и на първото кръстовище угасна чувах нчкво чукане и претрисане отпред. На другия ден пак я закарах в същия сервиз и на вечерта всичко беше ок. Само дето нещо още ме притесняваше оборотите на празен ход ми държеше 800 при нормални 650 оборота. Отидох на елкон и след диагностика се установи, че са ми я зацепили с два зъба в предварение педерасите просто не са знаели кво правят. А на всичо отгоре на следващия ден са ми издърпали жилото на гаста да вдигнат малко оборотите и така да не гасне. Един съвет след като всичко е било при теб ок както при мен преди смяната на ремък - търси си друг сервиз прежали още 20 лева но да ти я направят както си е била колата.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 50 госта