


След смяна на масло и ремък оборотите играят
- penev75
- Мнения: 131
- Регистриран на: Сря 23 май 2007 22:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
След смяна на масло и ремък оборотите играят
Преди два дни смених маслото, филтрите, ремъка и ролката на моя Голф. Преди това нямах никакви проблеми с него - карам го от месец. След смяната още като я взех угасна 2-3 пъти вечерта на кръстовищата. От време на време притрисаше. Чува се при потегляне звук както от тракането на аванса на стара руска кола. Вчера пак имах същия проблем, а днес започна да се държи още по странно - когато не е включен климатика оборотите играят между 1200 и 800 и от време на време се тресе. Когато включа климатика оборотите не се променят, но ако подам малко газ и тръгват нагоре до към 2500. Бензина е Shell V Power.
-
- Мнения: 1008
- Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
ако питаш мене - да, аз бих направил при положение, че след смяна на ремък има проблеми.
1-2 зъба може да са прескочили и да прави проблеми двигателя.
на моя мотор преди време бях прескочил 3 зъба по невнимание и - трудно тръгва, работи неравномерно и малък баир - повече от 3-та не искаше - никаква мощност нямаше - оправих го и няма грижи.
1-2 зъба може да са прескочили и да прави проблеми двигателя.
на моя мотор преди време бях прескочил 3 зъба по невнимание и - трудно тръгва, работи неравномерно и малък баир - повече от 3-та не искаше - никаква мощност нямаше - оправих го и няма грижи.
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Прескочил ангренажен ремък.
Ако след даден ремонт се появи нещо ново .....то причината се търси в ремонта....старо мое правило и добре работи.
Щом като бърникам някъде и нещо след това куца...търся причината там където съм бърникал....99.9% се оказва там....
Тичай в сервиза за рекламация...няма само да ти претръскват джобовете като бирник сиромашка къща....
Ако след даден ремонт се появи нещо ново .....то причината се търси в ремонта....старо мое правило и добре работи.
Щом като бърникам някъде и нещо след това куца...търся причината там където съм бърникал....99.9% се оказва там....
Тичай в сервиза за рекламация...няма само да ти претръскват джобовете като бирник сиромашка къща....
- penev75
- Мнения: 131
- Регистриран на: Сря 23 май 2007 22:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Днес сутринта закарах колата в сервиза. Вечерта минах да я взема и казаха че всичко е ОК, Казаха ми че е от бензина и се е задръстило едно моторче отгоре на двигателя - не разбирам нищо. Казаха ми, че е помпата за ниските обороти на двигателя. Била подпушена и я отпушили.
Взех колата и започнах да тествам. Всичко вървеше нормално - с изключение чукането на аванса, но предположих, че наистина може да е от бензина - въпреки че карам с Shell V Power. Отидох на друга бензиностанция и заредих доста повече от колкото имаше в резервоара, но чукането на аванса не спря. След като колата загря оборотите отново хвръкнаха нагоре - този път до към 3000 - 3200. Като подам малко газ намаляват до 1000 и пак постепенно се вдигат.
Закарх им я пак веднага и я остваих. След 2 часа казаха пак че е готова. Взех я изминах 10-тина километра но дефекта не се прояви отново. Аванса вече не трака. Сега без климатик оборотите на празен ход са около 800 - 900, без да трепва. Като включа климатика оборотите стават 1000. Ако форсирам до към 2500 след това падат до към 1500 и остават толкова, което не знам дали е нормално. Утре ще тествам отново. Не искаха да ми кажат обаче какво е било просто казаха да пробвам и ако пак имало проблеми да се обадя.
Дано вече да няма, че от както съм я взел само разходи по нея. Искам вече да карам.
Между другото препоръчайте ми добър сервиз на VW в Стара Загора
Взех колата и започнах да тествам. Всичко вървеше нормално - с изключение чукането на аванса, но предположих, че наистина може да е от бензина - въпреки че карам с Shell V Power. Отидох на друга бензиностанция и заредих доста повече от колкото имаше в резервоара, но чукането на аванса не спря. След като колата загря оборотите отново хвръкнаха нагоре - този път до към 3000 - 3200. Като подам малко газ намаляват до 1000 и пак постепенно се вдигат.
Закарх им я пак веднага и я остваих. След 2 часа казаха пак че е готова. Взех я изминах 10-тина километра но дефекта не се прояви отново. Аванса вече не трака. Сега без климатик оборотите на празен ход са около 800 - 900, без да трепва. Като включа климатика оборотите стават 1000. Ако форсирам до към 2500 след това падат до към 1500 и остават толкова, което не знам дали е нормално. Утре ще тествам отново. Не искаха да ми кажат обаче какво е било просто казаха да пробвам и ако пак имало проблеми да се обадя.
Дано вече да няма, че от както съм я взел само разходи по нея. Искам вече да карам.
Между другото препоръчайте ми добър сервиз на VW в Стара Загора
Последна промяна от penev75 на Пет 08 юни 2007 20:57, променено общо 1 път.
Здравейте на всички! Колега нека ти разкажа какво ми се случи на мен, а пък ти сам прецени кво да правиш. Колата ми е Г 3 1.6 75 коня. Смених ремък и филтри, вечерта си взех колата и на първото кръстовище угасна чувах нчкво чукане и претрисане отпред. На другия ден пак я закарах в същия сервиз и на вечерта всичко беше ок. Само дето нещо още ме притесняваше оборотите на празен ход ми държеше 800 при нормални 650 оборота. Отидох на елкон и след диагностика се установи, че са ми я зацепили с два зъба в предварение педерасите просто не са знаели кво правят. А на всичо отгоре на следващия ден са ми издърпали жилото на гаста да вдигнат малко оборотите и така да не гасне. Един съвет след като всичко е било при теб ок както при мен преди смяната на ремък - търси си друг сервиз прежали още 20 лева но да ти я направят както си е била колата.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 73 госта