Проблем при гасене на двигателя

Техническа и сервизна информация за Passat
ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Чет 07 юни 2007 20:47


[quote="zfa159"]Може да се дължи на повредена/износена капачка на делкото или кофти кабел ако са вързани със свинска опашка като моите един за друг над делкото.Получава се така,че искрата за дадена свещ прескача през кабела към друга и тя дава достатъчна за запалването искра и пали а в същия момент да кажем цилиндъра въобще не трябва да пали понеже пълни смес.

колегата по-горе е писал - НОВИ кабели, свещи, капачка и палец
освен да се е пукнала капачката нещо и да прескача искра.




Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Чет 07 юни 2007 21:37


Съвсем не съм видял (моя грешка) :oops:
Иначе може да е влажна (ама отвътре) или да е пукната пък и нови е малко много относително.
Все пак теста на тъмното си е показателен...ако няма нищо проблема не е в тях със сигурност :)
Успех!


Потребителски аватар
zdrash
Мнения: 681
Регистриран на: Сря 12 апр 2006 12:16
Автомобил: Touareg 7P
Двигател: CVWA
Местоположение: RED village

Мнениеот zdrash » Чет 07 юни 2007 22:14


ако имаш много нагар - тои тлее и зтова не ти гасне колата веднага
на колко километра е колата и масло гори ли?


dazdan
Мнения: 21
Регистриран на: Съб 10 юни 2006 21:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dazdan » Чет 07 юни 2007 22:31


ivo123 написа:...
п.п. само за справка - въздушен филтър как е?
загряла колко оборота държи на празен ход двигателя?

Филтърът се сменя на мах. 2 месеца или 4/5 хиляди километра.
Оборитите на празен ход са около 800-900
zfa159 написа:Да имаш тракащи клапани?

Виж това не знам. /Явно ще се мери/
zfa159 написа:Сега е тъмно - слез навън и запали колата....вдигни капака и погледни разхождат ли се мълниики по кабелите някъде към метал и капачката как се държи

Имаше мълнии и това беше причината за смяна на кабели и дистрибуторна капачка. Сега - няма.

Последна промяна от dazdan на Пет 15 юни 2007 19:33, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Чет 07 юни 2007 22:32


zdrash написа:ако имаш много нагар - тои тлее и зтова не ти гасне колата веднага

И на мен ми мина през акъла - ма с тая газ - нагар едва ли има


Потребителски аватар
krraynov
Мнения: 969
Регистриран на: Чет 30 сеп 2004 19:34
Автомобил: VW Passat B7 Alltrack
Двигател: CFGB 2012
Контакти:

Аз имах същия проблем...

Мнениеот krraynov » Чет 07 юни 2007 23:10


Аз имах същия проблем... но с мотор RP! и изгоряло реленце на моноинжекцията, което отваря към атмосфера при празен ход...
Но се получаваше когато колата съм я карал на газ и я гася.
После за да запаля (ако е вървяла на газ - няма проблем) принудително ако я включа за газ - тръгваше. Но Ако я оставяда пали на бензин - майка и жална...голямо въртене ставаше.
Понеже изпарителя (Ланди ренцо) беше монтиран до акумулатора, тръбата ниско налягане докато отиде от изпарителя до вложката за газ в моноинжекцията става дълга (и пълна с газ! а и изпарителя също) Полсе като речеш да палиш - ако е на газ- добре, но ако тръгнеш на бензин...
И сложих един 'СТОП' клапан на тази тръба който се отваряше заедно с другия клапан за газ (високо налягане)- доста трудно го намерих, но го намерих - и от тогавасе оправи.
А при спирането преди да сложа този клапан-също така тресеше и гасях мотора на скорост и спирачка(както някой колега по-горе пишеше)


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1582
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Re: Аз имах същия проблем...

Мнениеот mafiota » Пет 08 юни 2007 7:17


krraynov написа:..... и изгоряло реленце на моноинжекцията, което отваря към атмосфера при празен ход...


Кое е това реленце?


Потребителски аватар
scuba
R.I.P. Holy Diver
Мнения: 6971
Регистриран на: Вто 19 окт 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот scuba » Пет 08 юни 2007 8:24


Имах СЪЩИЯ проблем - оказа се дюзата на моното - като изкл.двигателя, продължаваше да тече бензин.... Трудно гасне и ако завъртиш ключа пали веднага - провери дюзата


Потребителски аватар
krraynov
Мнения: 969
Регистриран на: Чет 30 сеп 2004 19:34
Автомобил: VW Passat B7 Alltrack
Двигател: CFGB 2012
Контакти:

Re: Аз имах същия проблем...

Мнениеот krraynov » Пет 08 юни 2007 8:25


mafiota написа:
krraynov написа:
Кое е това реленце?


Ами преди доста време беше - но е монтирано на моноинжекцията откъм купето. Представлява цилиндрично черно тяло, от единия край има нещо като филтур обхванат в пружина. При сработването му релето има клапа и отваря приток на въздух от атмосфера към моноинжекцията. На мен тогава ми го намериха втора употреба, ченово трудо се намирало....


Потребителски аватар
niviat
Мнения: 332
Регистриран на: Чет 10 авг 2006 13:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот niviat » Пет 08 юни 2007 12:34


ivo123 написа:за АБС мотора БОШ трябва да са : W7LTCR с междуелектродно разстояние 1 /това е в Аутодата/
аз ползвам NGK BUR6ET и нямам проблеми досега


За ABS мотор само NGK BUR6ET . Никакви други!!!


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1582
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Re: Аз имах същия проблем...

Мнениеот mafiota » Пет 08 юни 2007 13:28


krraynov написа:
mafiota написа:
krraynov написа:
Кое е това реленце?


Ами преди доста време беше - но е монтирано на моноинжекцията откъм купето. Представлява цилиндрично черно тяло, от единия край има нещо като филтур обхванат в пружина. При сработването му релето има клапа и отваря приток на въздух от атмосфера към моноинжекцията. На мен тогава ми го намериха втора употреба, ченово трудо се намирало....


М даааа винаги съм се чудел какво е това, ама то маи доста халтаво е захванато за самото моно.


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1582
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот mafiota » Пет 08 юни 2007 13:30


А колкото до свещите , не мисля че са чак толкова фатални, специално за този проблен


Потребителски аватар
vladko_g40
Мнения: 1386
Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
Автомобил: Audi A6 Audi 90
Двигател: AEB AAN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vladko_g40 » Пет 08 юни 2007 13:38


dazdan написа:
ivo123 написа:...
п.п. само за справка - въздушен филтър как е?
загряла колко оборота държи на празен ход двигателя?

Филтърът се сменя на мах. 2 месеца или 4/5 хиляди километра.
Оборитите на празен ход са около 8-9 хиляди
zfa159 написа:Да имаш тракащи клапани?

Виж това не знам. /Явно ще се мери/
zfa159 написа:Сега е тъмно - слез навън и запали колата....вдигни капака и погледни разхождат ли се мълниики по кабелите някъде към метал и капачката как се държи

Имаше мълнии и това беше причината за смяна на кабели и дистрибуторна капачка. Сега - няма.
:shock колега dazdan, как на празен ход оборотите са ти 8-9 хиляди :shock а максималните колко са ти тогава :shock :roll: :D


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Пет 08 юни 2007 13:57


Пои повод клапаните - мерене комперсия и става ясно.Нормално е да има разминавка в компресиите на отделните цилиндри ама не голяма.


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Пет 08 юни 2007 15:22


иска да каже 800-900 оборота на празен ход, което е нормално.
А за "niviat" коелга вярно, че NGK са хубави свещи, но има и други алтернативи на Бош, Шампион, Беру, Дензо, така че не си прав много много според мене. При оригинални свещи от марките едва ли ще има разлика във вървежа и разхода на колата, както и в запалването на двигателя.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: rosenstoilov78 и 6 госта