[quote="zfa159"]Може да се дължи на повредена/износена капачка на делкото или кофти кабел ако са вързани със свинска опашка като моите един за друг над делкото.Получава се така,че искрата за дадена свещ прескача през кабела към друга и тя дава достатъчна за запалването искра и пали а в същия момент да кажем цилиндъра въобще не трябва да пали понеже пълни смес.
колегата по-горе е писал - НОВИ кабели, свещи, капачка и палец
освен да се е пукнала капачката нещо и да прескача искра.



Проблем при гасене на двигателя
ivo123 написа:...
п.п. само за справка - въздушен филтър как е?
загряла колко оборота държи на празен ход двигателя?
Филтърът се сменя на мах. 2 месеца или 4/5 хиляди километра.
Оборитите на празен ход са около 800-900
zfa159 написа:Да имаш тракащи клапани?
Виж това не знам. /Явно ще се мери/
zfa159 написа:Сега е тъмно - слез навън и запали колата....вдигни капака и погледни разхождат ли се мълниики по кабелите някъде към метал и капачката как се държи
Имаше мълнии и това беше причината за смяна на кабели и дистрибуторна капачка. Сега - няма.
Последна промяна от dazdan на Пет 15 юни 2007 19:33, променено общо 1 път.
- krraynov
- Мнения: 969
- Регистриран на: Чет 30 сеп 2004 19:34
- Автомобил: VW Passat B7 Alltrack
- Двигател: CFGB 2012
- Контакти:
Аз имах същия проблем...
Аз имах същия проблем... но с мотор RP! и изгоряло реленце на моноинжекцията, което отваря към атмосфера при празен ход...
Но се получаваше когато колата съм я карал на газ и я гася.
После за да запаля (ако е вървяла на газ - няма проблем) принудително ако я включа за газ - тръгваше. Но Ако я оставяда пали на бензин - майка и жална...голямо въртене ставаше.
Понеже изпарителя (Ланди ренцо) беше монтиран до акумулатора, тръбата ниско налягане докато отиде от изпарителя до вложката за газ в моноинжекцията става дълга (и пълна с газ! а и изпарителя също) Полсе като речеш да палиш - ако е на газ- добре, но ако тръгнеш на бензин...
И сложих един 'СТОП' клапан на тази тръба който се отваряше заедно с другия клапан за газ (високо налягане)- доста трудно го намерих, но го намерих - и от тогавасе оправи.
А при спирането преди да сложа този клапан-също така тресеше и гасях мотора на скорост и спирачка(както някой колега по-горе пишеше)
Но се получаваше когато колата съм я карал на газ и я гася.
После за да запаля (ако е вървяла на газ - няма проблем) принудително ако я включа за газ - тръгваше. Но Ако я оставяда пали на бензин - майка и жална...голямо въртене ставаше.
Понеже изпарителя (Ланди ренцо) беше монтиран до акумулатора, тръбата ниско налягане докато отиде от изпарителя до вложката за газ в моноинжекцията става дълга (и пълна с газ! а и изпарителя също) Полсе като речеш да палиш - ако е на газ- добре, но ако тръгнеш на бензин...
И сложих един 'СТОП' клапан на тази тръба който се отваряше заедно с другия клапан за газ (високо налягане)- доста трудно го намерих, но го намерих - и от тогавасе оправи.
А при спирането преди да сложа този клапан-също така тресеше и гасях мотора на скорост и спирачка(както някой колега по-горе пишеше)
- mafiota
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
- Автомобил: Audi A6 C5
- Двигател: APU
- Местоположение: Козлодуй
Re: Аз имах същия проблем...
krraynov написа:..... и изгоряло реленце на моноинжекцията, което отваря към атмосфера при празен ход...
Кое е това реленце?
- krraynov
- Мнения: 969
- Регистриран на: Чет 30 сеп 2004 19:34
- Автомобил: VW Passat B7 Alltrack
- Двигател: CFGB 2012
- Контакти:
Re: Аз имах същия проблем...
mafiota написа:krraynov написа:
Кое е това реленце?
Ами преди доста време беше - но е монтирано на моноинжекцията откъм купето. Представлява цилиндрично черно тяло, от единия край има нещо като филтур обхванат в пружина. При сработването му релето има клапа и отваря приток на въздух от атмосфера към моноинжекцията. На мен тогава ми го намериха втора употреба, ченово трудо се намирало....
- mafiota
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
- Автомобил: Audi A6 C5
- Двигател: APU
- Местоположение: Козлодуй
Re: Аз имах същия проблем...
krraynov написа:mafiota написа:krraynov написа:
Кое е това реленце?
Ами преди доста време беше - но е монтирано на моноинжекцията откъм купето. Представлява цилиндрично черно тяло, от единия край има нещо като филтур обхванат в пружина. При сработването му релето има клапа и отваря приток на въздух от атмосфера към моноинжекцията. На мен тогава ми го намериха втора употреба, ченово трудо се намирало....
М даааа винаги съм се чудел какво е това, ама то маи доста халтаво е захванато за самото моно.
- vladko_g40
- Мнения: 1386
- Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
- Автомобил: Audi A6 Audi 90
- Двигател: AEB AAN
- Местоположение: София
- Контакти:
dazdan написа:ivo123 написа:...
п.п. само за справка - въздушен филтър как е?
загряла колко оборота държи на празен ход двигателя?
Филтърът се сменя на мах. 2 месеца или 4/5 хиляди километра.
Оборитите на празен ход са около 8-9 хилядиzfa159 написа:Да имаш тракащи клапани?
Виж това не знам. /Явно ще се мери/zfa159 написа:Сега е тъмно - слез навън и запали колата....вдигни капака и погледни разхождат ли се мълниики по кабелите някъде към метал и капачката как се държи
Имаше мълнии и това беше причината за смяна на кабели и дистрибуторна капачка. Сега - няма.





-
- Мнения: 1008
- Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
иска да каже 800-900 оборота на празен ход, което е нормално.
А за "niviat" коелга вярно, че NGK са хубави свещи, но има и други алтернативи на Бош, Шампион, Беру, Дензо, така че не си прав много много според мене. При оригинални свещи от марките едва ли ще има разлика във вървежа и разхода на колата, както и в запалването на двигателя.
А за "niviat" коелга вярно, че NGK са хубави свещи, но има и други алтернативи на Бош, Шампион, Беру, Дензо, така че не си прав много много според мене. При оригинални свещи от марките едва ли ще има разлика във вървежа и разхода на колата, както и в запалването на двигателя.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: eddyman, Google [Bot] и 23 госта