вентилация(парно)

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
absent
Мнения: 427
Регистриран на: Вто 29 май 2007 18:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

вентилация(парно)

Мнениеот absent » Чет 07 юни 2007 22:27


някои може ли да ми помогне, не ми работят първите три степени на копчето за вентилатора((парното) GOLF 3 )гледах че всички бушони са здрави отварях и там дето е ключа има някакви пластини рових ги ама не ще и неще да трагне на 1 три степени




scruc
Мнения: 326
Регистриран на: Вто 20 фев 2007 0:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот scruc » Чет 07 юни 2007 22:49


По принцип степените на парното са направени така , първа втора и трета степен минават през едни съпротивления коино се намират на входа на главния въздуховод точно при турбината степените са вързани последователно през тях като по този начин се намалява наприжението и респективно скороста на въртене.Що се отнася до четвърта степен тя е свързана директно към електродвигателя и напрежението си е 12волта.Аз мисля че проблема е точно в тези съпротивления ил пък в самият ключ което също е вероятно но щом си го прегледал значи най вероятно е в съпротивленията.Въпросните съпротивления не са отделни а са заляти с нещо като епоксидна смола.


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Мнениеот znainainai » Пет 08 юни 2007 0:25


scruc написа:По принцип степените на парното са направени така , първа втора и трета степен минават през едни съпротивления коино се намират на входа на главния въздуховод точно при турбината степените са вързани последователно през тях като по този начин се намалява наприжението и респективно скороста на въртене.Що се отнася до четвърта степен тя е свързана директно към електродвигателя и напрежението си е 12волта.Аз мисля че проблема е точно в тези съпротивления ил пък в самият ключ което също е вероятно но щом си го прегледал значи най вероятно е в съпротивленията.Въпросните съпротивления не са отделни а са заляти с нещо като епоксидна смола.

Близо си колега има една термо защита като се прецака спират 1,2,3 степени струва около 2лв и е при съпротивленията за които говориш сменяш и караш :D


Потребителски аватар
absent
Мнения: 427
Регистриран на: Вто 29 май 2007 18:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Мнениеот absent » Пет 08 юни 2007 16:57


кое точно трябва да разглобя, смисъл трябва да извадя вентилатора ли ?
може ли да ми обесните малко като на по тъп :oops:


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Мнениеот znainainai » Пет 08 юни 2007 17:07


absent написа:кое точно трябва да разглобя, смисъл трябва да извадя вентилатора ли ?
може ли да ми обесните малко като на по тъп :oops:

Сваля се кората от дясната страна под жабката гледаш къде идват кабелите от ключа там където влизат са резисторите и термо защитата :D


Потребителски аватар
absent
Мнения: 427
Регистриран на: Вто 29 май 2007 18:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Мнениеот absent » Пет 08 юни 2007 17:18


мерси мерси



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 72 госта