Кога 4укат повдига4ите?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
dxd
Мнения: 1174
Регистриран на: Съб 11 фев 2006 11:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот dxd » Пет 08 юни 2007 17:26


joker написа:
dxd написа:
joker написа:
peshoxx написа:Така и никой не каза кога се слага 15w40 ?? Гледам в един сервиз за смяна на масло,че всичко е почти такова ,което предлагат. :?И аз ще сменям сега масло и се чудя,на мен също ми тракат повдигачите,като е ст.

Ако не си съгласен с конструкторите на VW и вярваш в соцреализма!
Слагай не бой се! Ротфронт!!!

Стига вече локуми аз си карам с Кастрол 15-40в хай майлидж вече втора година и ми няма нищо :wink: В интерес наистината и 10-40в не ми го гореше-сменил съм гумичките-но за такива стари каляски 15-40в се е супер и ако замерим компресия съм 90% сигурен,че мойта ще е по-добра нищо,че карам със соц.масло:wink:

За компресията основно значение има кой е дефлорирал колата ,а не като нас дето са я взели като булка втора употреба.И не бърка йтук маслото...а маслото е важно нещо ...без него не става дори и в трудните житейски и плътски ситуации....
Аз вярвам засега само на VW конструкторите.....просто заради качествата на колата която карам!

Нали с такъв вискозитет си прецакваме колите-дефлорацията тука няма никакво значение кой,къде и как е направил-твойта с тоз убав вискозитет трябва да е доста по-запезана от моя кошник,който го карам с 15-40в :wink: И точно,защото знам,че е важно не пестя от масло,а и най-вече съм проверил на много места,консултирал и прочие знам кое е най-добре за мойта 14годишна кола,а не само да пиша-VW конструкторите са написали.....Да написали са ама за кола до 10г и опред.пробег като са имали едно на ум,че после тази кола ще се смени с Г4....Г5 и така,а не ще се експлотира още :wink:
П.пНе ми е проблем да дам още/сега давам 60лв за 15-40в/ 15лв и да взема Магнетика 10-40в на Кастрол-просто е излишно и няма смисъл,а за износването е много ама много спорно..... :wink: Пак казвам замерваме и падналия черпи по-бира :lol:




Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 08 юни 2007 17:37


Абе пичове що спорите за глупости.Най-важното е маслото да отговаря на ФВ стандарта / за мойта 505.0 /.За ВСЯКА кола е най-добре да се кара с 5В40 -независимо нова-стара.И при новата и при старата кола маслото смазва и изчиства.Просто като поостарее колата почва да гори по-тънкото масло и не е хубаво да караш с него/за парите и за мотора щото малко от малко се натрупва нагар/.Ако обаче колата грам не гори и на 20 години да е пак е по-добре да я караш с 5В40.А на темата кво казват инженерите в Аутодата съм гледал ,че маслото го дават според климата-за мойта при топъл климат 15В40/щото на топло няма как да ти чукат повдигачите/а щом те чукат значи и сичко чаркълъци не са хубво смазани ама не го чуваш//,за умерен 10В40 за студен 5В40/щото 15ката ще и трябва по половин час доде стане на "баш масло"/.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Пет 08 юни 2007 17:37


Ей то Варненци и Пловдичани винаги са спорели кой е по-голям ама и ти не отстъпваш ей!Мойта каручка са я карали италианци братко ама са я карали със задника си....карана е с вода от която бяха изгнили тапите на ДВГ....запушен радиатор на парното ,запушен радиатор на охлаждането, потрошена скоростна кутия и т.н...така са я бяха опаткали......но мерих компресията и беше като на нова...(странно!!)


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 08 юни 2007 17:38


joker написа:Ей то Варненци и Пловдичани винаги са спорели кой е по-голям ама и ти не отстъпваш ей!Мойта каручка са я карали италианци братко ама са я карали със задника си....карана е с вода от която бяха изгнили тапите на ДВГ....запушен радиатор на парното ,запушен радиатор на охлаждането, потрошена скоростна кутия и т.н...така са я бяха опаткали......но мерих компресията и беше като на нова...(странно!!)

Ми ти що мислиш че в италия основни ремонти не правят ,а българските джмабази не слагат добавка за компресия :)


Потребителски аватар
dxd
Мнения: 1174
Регистриран на: Съб 11 фев 2006 11:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот dxd » Пет 08 юни 2007 17:42


Мир да има :wink: Кой с каквото иска да я кара :wink: :handshake


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Пет 08 юни 2007 17:43


Добавка нямаше ,защото я измерих след като бях карал 4 000 км със сменено масло(2000 за промивка с 15W40 и след това налях 10W40).За добавката съм категоричен.
А виж за основния ремонт...може и да си прав...гарнитурата ми не еоригинална....ама като са правили основния ремонт защо поне не са сменили тапите на ДВГ да не текат...то е хем евтино хем лесно!!!!
ама кой прави основен ремонт и след това колата седи бая време на паркинг .....имаше всички признаци за това....



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 98 госта