
Механизъм на ел. стъклата
- ABSOLUT
- Мнения: 4434
- Регистриран на: Пет 20 яну 2006 1:14
- Автомобил: Passat B4+B7+Golf Mk1+Mk2 Country
- Двигател: 1Z + CFGC + JB + 1P
- Местоположение: София
- Контакти:
Механизъм на ел. стъклата
Развали ми се механизма на ел. стъклата, Пасата е В4. Предна дясна врата. Разглобих го и се оказа, че зъбчетата на полукръглата рейка са се изтъркали. И то не всички, ами само по 2 в най горното и в най долното положение на стъклото. Лошото е че имам конфорт (сега вече е дискомфорт) модул
и като заключа с дистанционното на алармата, тя се опитва да затвори прозореца, той си е затворен, но понеже прескача зъб няма съпротивление което да спре подаването на ток и си трака и трака. Сега съм извадил куплунга на модула във вратата и изобщо не работи. Ясно е какво ми трябва, пуснах и обява в Купува, обаче тъй като там май по рядко четът хората реших и в нашия си форум за Пасатите да пусна тази тема. Ако на някой му се търкаля някъде тази част, примерно останало от изгоряла електроника да ми пише и да я взимам, естествено с плащане. Благодаря ви.

-
- Мнения: 31
- Регистриран на: Нед 08 окт 2006 11:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Нека и аз да споделя моя опит с този механизъм.
Първо искам да попитам joro_kem от колко време е направил този ремонт? Да, става по този начин но изкарва кратко време. Няма да обяснявам защо.
Какво направих аз. Моя пасат беше с ръчно сваляне на стъклата. След като смених салона с кожен новите кори бяха за ел. машинки. Не можех да намеря шофьорската. Купих такава изронена и наварявана. Свалих си моя механизъм махнах оста за ръчно движение и захванах само ел. моторчето на оригиналния мой. Стана с леко изместване на самия двигател. Сега е закрепен с четири болтчета, а оригинално е с пет.
Съвета ми е намери си и ръчна става. Две години нямам проблем.
Желая ти успех.
Първо искам да попитам joro_kem от колко време е направил този ремонт? Да, става по този начин но изкарва кратко време. Няма да обяснявам защо.
Какво направих аз. Моя пасат беше с ръчно сваляне на стъклата. След като смених салона с кожен новите кори бяха за ел. машинки. Не можех да намеря шофьорската. Купих такава изронена и наварявана. Свалих си моя механизъм махнах оста за ръчно движение и захванах само ел. моторчето на оригиналния мой. Стана с леко изместване на самия двигател. Сега е закрепен с четири болтчета, а оригинално е с пет.
Съвета ми е намери си и ръчна става. Две години нямам проблем.
Желая ти успех.
- pit
- Мнения: 693
- Регистриран на: Пон 21 фев 2005 12:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Това с наваряването върши работа наистина, от личен опит. И аз търся като колегата пуснал темата механизъм за Б4 за шофьорската врата.Вижте мен пък какво ме сполетя, казват че може да се завари с телоподаващо, но като гледам метала е поцинкован ли..знам ли и аз:
Виждат се пукнатините и ролката как е размазана пластмасовата част. Също и рамото е хванато с нит(хита се вижда само на предпоследната снимка), който се е разхлабил и от там според мен оста и целия механизъм е започнал да се движи не в една равнина и всичко е било под напрежение. Най-голямото усилие явно се получава там където са пукнатините.

Виждат се пукнатините и ролката как е размазана пластмасовата част. Също и рамото е хванато с нит(хита се вижда само на предпоследната снимка), който се е разхлабил и от там според мен оста и целия механизъм е започнал да се движи не в една равнина и всичко е било под напрежение. Най-голямото усилие явно се получава там където са пукнатините.







- Printmaster
- Мнения: 537
- Регистриран на: Вто 20 фев 2007 20:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: село Марково / Пловдив
- Контакти:
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: Пет 02 фев 2007 13:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: Пет 02 фев 2007 13:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 100 госта