някои ще ми каже ли варианти за тези пасти ли са не знам как се водеха
за пастиране на колите ( цени и марки ако знаете).
или кажете къде го правят качествено полиране, пастиране и цени ако знаете
съвет за покупка на Vento
kris11 написа:santo_trafficante написа:колега забравяш за 156ti6ogr написа:бюджета е до към 5000 лв. макс. пропуснал съм го.
Или по-евтината 155 и с много по-евтина поддръжка.
алфите въобще не ги гледам вече оставам си на Венто твърдо само да посъбера още някои лев, та да си взема нещо по-свестно, а не някоя трошка. Иначе благодаря отново на всички включили се в темата.
- kokovanev
- Мнения: 1170
- Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Ако гние повече от Г 3, то е защото има повече ламарина - вкл. и по рисковите за корозията места...
Не знам кой ги тиражира тези легенди за гниенето, но започва да ми прилича на "гроздето е кисело"...
Истината е, че ако вземеш австрийка на 10+ години, отдолу ще бъде различна от италиянка на 10 год., на която може и гърнетата /оригиналните
/ да са без мн. ръжда... Но пък по нашия край Венто /читаво/ от Италия идва по-рядко, отколкото от Австрия и Германия... От там колите обаче имат "зелени" стъкла и хидравлика, с което често екстрите се поизчерпват... 




- FELIPE
- Мнения: 1740
- Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
- Автомобил: VW Bora 2002
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Асеновград
Венто и гниене
...къде отиваш ти може би...сега сериозно,наистина такива проблеми имат всички коли карани в Австрия и частично от Германия,тежката зима си взема своето...просто няма начин.
Не бих взел кола(независимо VW или друга) от посочените от мен страни,сега вярно двигателя може и да е по запазен технически(
) но той ,както и всички части които са по близо до пътя са като ръфани от куче от ръждата...
Това е лично мое мнение...карам ''италианка'' вече три години и ме кефи ,че всичко от долната страна на колата-покритие на купето,части по окачването,дискове,барабани,маркучи,гърнета,катализатори и т.н. не е и помирисвало луга и изглежда почти заводски...
А относно техническото състояние на двигателя,там всичко е късмет.

Не бих взел кола(независимо VW или друга) от посочените от мен страни,сега вярно двигателя може и да е по запазен технически(

Това е лично мое мнение...карам ''италианка'' вече три години и ме кефи ,че всичко от долната страна на колата-покритие на купето,части по окачването,дискове,барабани,маркучи,гърнета,катализатори и т.н. не е и помирисвало луга и изглежда почти заводски...
А относно техническото състояние на двигателя,там всичко е късмет.
- kokovanev
- Мнения: 1170
- Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен





Последна промяна от kokovanev на Пет 15 юни 2007 8:21, променено общо 1 път.
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта