съвет за покупка на Vento

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
ti6ogr
Мнения: 40
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 14:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ti6ogr » Сря 06 юни 2007 18:24


някои ще ми каже ли варианти за тези пасти ли са не знам как се водеха
за пастиране на колите ( цени и марки ако знаете).

или кажете къде го правят качествено полиране, пастиране и цени ако знаете




Потребителски аватар
hett
Мнения: 33
Регистриран на: Пон 16 апр 2007 14:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот hett » Чет 07 юни 2007 20:53


www.avtomivka.com

Нямам личен опит с тях, но мисля при следващото пастиране там да отида.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13541
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Чет 07 юни 2007 22:13


santo_trafficante написа:
ti6ogr написа:бюджета е до към 5000 лв. макс. пропуснал съм го.
колега забравяш за 156


Или по-евтината 155 и с много по-евтина поддръжка. :wink:


Потребителски аватар
ti6ogr
Мнения: 40
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 14:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ti6ogr » Пет 08 юни 2007 20:39


kris11 написа:
santo_trafficante написа:
ti6ogr написа:бюджета е до към 5000 лв. макс. пропуснал съм го.
колега забравяш за 156


Или по-евтината 155 и с много по-евтина поддръжка. :wink:




алфите въобще не ги гледам вече оставам си на Венто твърдо само да посъбера още някои лев, та да си взема нещо по-свестно, а не някоя трошка. Иначе благодаря отново на всички включили се в темата.


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Пет 08 юни 2007 20:59


ti6ogr написа:оставам си на Венто твърдо само да посъбера още някои лев, та да си взема нещо по-свестно, а не някоя трошка. Иначе благодаря отново на всички включили се в темата.


Потребителски аватар
ti6ogr
Мнения: 40
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 14:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ti6ogr » Сря 13 юни 2007 14:42


а как е вентото относно ръждата, че един познат ми разправя че били гниели много. Ако може да ми кажете в сравнение със други коли къде се намира горе долу в класацията така да се каже или с други думи към кое клони повече към ауди или опел :)


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Чет 14 юни 2007 7:26




Потребителски аватар
kokovanev
Мнения: 1170
Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот kokovanev » Чет 14 юни 2007 7:54


Ако гние повече от Г 3, то е защото има повече ламарина - вкл. и по рисковите за корозията места... :) Не знам кой ги тиражира тези легенди за гниенето, но започва да ми прилича на "гроздето е кисело"... :) Истината е, че ако вземеш австрийка на 10+ години, отдолу ще бъде различна от италиянка на 10 год., на която може и гърнетата /оригиналните :) / да са без мн. ръжда... Но пък по нашия край Венто /читаво/ от Италия идва по-рядко, отколкото от Австрия и Германия... От там колите обаче имат "зелени" стъкла и хидравлика, с което често екстрите се поизчерпват... :)


Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Мнениеот FELIPE » Чет 14 юни 2007 8:25


Венто и гниене :lol: ...къде отиваш ти може би...сега сериозно,наистина такива проблеми имат всички коли карани в Австрия и частично от Германия,тежката зима си взема своето...просто няма начин.
Не бих взел кола(независимо VW или друга) от посочените от мен страни,сега вярно двигателя може и да е по запазен технически( :?: ) но той ,както и всички части които са по близо до пътя са като ръфани от куче от ръждата...
Това е лично мое мнение...карам ''италианка'' вече три години и ме кефи ,че всичко от долната страна на колата-покритие на купето,части по окачването,дискове,барабани,маркучи,гърнета,катализатори и т.н. не е и помирисвало луга и изглежда почти заводски...
А относно техническото състояние на двигателя,там всичко е късмет.


Потребителски аватар
ti6ogr
Мнения: 40
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 14:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ti6ogr » Чет 14 юни 2007 16:11


с две думи да си търся такава, която е внесена от Италия или пък Германия.


Потребителски аватар
DAXC
Мнения: 1219
Регистриран на: Съб 29 апр 2006 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Мнениеот DAXC » Чет 14 юни 2007 17:29


ti6ogr написа:с две думи да си търся такава, която е внесена от Италия или пък Германия.

Търси такава която няма ръжда. Защото може да е карана в най-снеговитите райони и да няма ръжда.


Потребителски аватар
DAXC
Мнения: 1219
Регистриран на: Съб 29 апр 2006 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Мнениеот DAXC » Чет 14 юни 2007 17:33


kokovanev написа:... От там колите обаче имат "зелени" стъкла и хидравлика, с което често екстрите се поизчерпват... :)

Не съм чувал за Венто без хидравлика. Така че от където да се вземе такава кола ще си има хидравлика.


Потребителски аватар
hett
Мнения: 33
Регистриран на: Пон 16 апр 2007 14:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот hett » Чет 14 юни 2007 23:27


Ако имаше парите - до сега да си си купил кола. Човек който има парите в джоба за кола не се чуди 6 месеца каква да е.


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Чет 14 юни 2007 23:37


hett написа:Ако имаше парите - до сега да си си купил кола. Човек който има парите в джоба за кола не се чуди 6 месеца каква да е.


тука бъркаш много сериозно ;)


Потребителски аватар
kokovanev
Мнения: 1170
Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот kokovanev » Пет 15 юни 2007 8:12


spam Колега DAXC, искам само да кажа, че италиянките по-често са поръчвани с разни ел. глезотий, клима и т.н., а не, че има Венто без хидравлика и "зелени" стъкла... :) Като правило колите в този клас и в тези години от Германия и Австрия имат по-малко екстри от италиянките, а "климатик" е почти мръсна дума... :) Друг въпрос е, че и в БГ има не малко хора, най-често - по-възрастни, за които повече екстри означава повече главоболия и разходи, те търсят здрав и непретенциозен, евтин за поддръжка автомобил с голям багажник, лесен за газифициране или дизел, за пътуване от т.А до т.Б, като често т.Б е лозето или бостана... :) Лепят си при нужда стоповете с тиксо, ножа отпред се прави с нитове или се изхвърля, защото пречи и т.н... :)

Последна промяна от kokovanev на Пет 15 юни 2007 8:21, променено общо 1 път.



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 57 госта