did написа:.Реши порблема ,но бе категоричен че механизма на дроселовата клапа си умира.
Механизма на дроселовата клапа е направен добре. проблема не е в него. И графитния слой и той си е добре. И микропревключвателя и той си е добре.
При изключено запалване клапа е затворена . има доста яка пружина в механизма.Зъбната рейка, зъбното колело и те са си наред -няма изронени зъби или захабени или послескани, че да пречат на движението на клапата.
Обаче при контакт компа подава сигнал на моторчето и то отваря клапата / по Vag Coma на 22- 23 градуса/ и държи високи обороти 1200-1400 и оборотите се променят / плуват/. Клапата не е замърсена.
Не помогна откачане на акумулатора. при появяване на проблема с оборотите Vag Coma даде грешка 00282- Throttle Position Actuator (V60). Грешката се изчисти, но проблема остана.
Остана регулярната -01087 - Basic Setting Not Performed
Но клапата не се адаптира.
Компа явно се е шашнал или вече се скапва.
по едно време влезе в час -как ????? имаше откачане на акумулатора, проби за адаптация , натискане принудително на клапата за затваряне -вс без резултат.Имаше и няколкократно откачане на куплунга на др.клапа при загасен и запален двигател и по-едно време оброротите се стабилизираха на 650-700 , клапата позволи да се адаптира.
Интересното е , че ъгълът на отваряне на клапата е 12 градуса / толкова си беше и преди появата на този проблем/ , а в Аутодатата го дават 1-7 градуса и колко трябва да е в същност??
Throttle Angle 18,8 norma 1-7 gradusa