Проблем с мотор АЕЕ 1.6i. помагайте

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13544
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Чет 07 юни 2007 23:00


seikon написа: Съвета ми към колегата с проблема е да си намери Аутодата 2004. Аз ползвам тази програма там има доста неща за нашия двигател включително как да провериш и компа.[/url]


Е и Аутодатата ще ти смени компа ли ???
Не си променяй никавкви настройки по колата.Проблемите са в компа на колата , а не в данните които виждаш в Аутодата.
Даже за тове сведение тази програма не може да прави проверка и да чисти грешки на тъпият комп .




kitanov
Мнения: 9
Регистриран на: Съб 05 май 2007 9:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

компютър

Мнениеот kitanov » Пет 08 юни 2007 16:27


Понеже съм от Враца, там съм обиколил всички морги и не намерих нищо. След тови ходих в София. Там търсих в Анкол (Горубляне), на ул. "Цар Симеон", ул. Козлодуй, на Овча Купел при Италианците и никъде не намерих. След това питах информативно за нов комп , цената му за оригинален 1520 лв. Даже вече толкова ми е писнало че съм съгласен да взема и нов , но не е сигурно дали проблема е точно в компа. Затова искам да пробвам със втора употреба.


did
Мнения: 67
Регистриран на: Сря 21 фев 2007 22:14
Автомобил: Golf 3
Двигател: AEE 1996
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот did » Пет 08 юни 2007 22:37


Здравейте ПЕЧЕНИ колеги с АЕЕ. Както писах преди месец и аз имах проблем с дросела.След като оставих някой лев по пишман майстори (аз станах два пъти по пишман) намерих такъв ,който знаеше какво прави и как се парви.Реши порблема ,но бе категоричен че механизма на дроселовата клапа си умира.Тогава не предполагах че проблема може да е от тъпия жабарски комп-марели.След около 3000 км.(оня ден)порблема отново се появи.Не мислих много ,от автоморга купих за 120 лв. дросел (с уговорка да го върна).В момента върви добре ,държи обороти сякаш няма забележки,но не смея да се радвам.Като чета какво пишете за несъвместимоста между жабарския комп и немската клапа ,няма да си изхвърлям старата.Може и да съм олекнал с 120 лв. напразно.


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 20287
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vlad777 » Пон 08 окт 2007 11:11


някой знае ли кой е номерът на този дросел за АЕЕ?


Потребителски аватар
sashopk
Мнения: 13
Регистриран на: Чет 12 юли 2007 18:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот sashopk » Пон 08 окт 2007 11:44


Vlad777 написа:някой знае ли кой е номерът на този дросел за АЕЕ?

030 133 064D Дано не бъркам


Потребителски аватар
sashopk
Мнения: 13
Регистриран на: Чет 12 юли 2007 18:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот sashopk » Пон 08 окт 2007 11:45


sashopk написа:
Vlad777 написа:някой знае ли кой е номерът на този дросел за АЕЕ?

030 133 064D Дано не бъркам

Слагат го и на Сеат, Фелиция и др.


Потребителски аватар
da_ne
Мнения: 10
Регистриран на: Сря 17 окт 2007 9:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот da_ne » Чет 18 окт 2007 18:16


Моя мотор АЕЕ също ми създаде малък проблем. Започна да работи вместо на 650 об/мин. между 900 и 1100, като си ги менеше постоянно и прекъсваше при движение. След като прочетох тук,че проблема е от компютъра реших да пробвам да му спра захранването. Един вид като ти забие компа нали се рестартира за да се оправи. Отначало му махнах "+" от акумулатора и нищо не се получи. После пробвах същото на включено запалване. Включих запалването/лампите на таблото светят, но мотора не е запален/, махнах "+" от акумулатора. След това натиснах газта 3-4 пъти, изключих запалването и свързах пак акумулатора. След тази процедура проблема изчезна. Пак си работи стабилно на 650 об/мин. Не съм сигурен, че това е лек, но при мен помогна. Дано да съм полезен на някой.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13544
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Нед 21 окт 2007 22:06


did написа:.Реши порблема ,но бе категоричен че механизма на дроселовата клапа си умира.


Механизма на дроселовата клапа е направен добре. проблема не е в него. И графитния слой и той си е добре. И микропревключвателя и той си е добре.
При изключено запалване клапа е затворена . има доста яка пружина в механизма.Зъбната рейка, зъбното колело и те са си наред -няма изронени зъби или захабени или послескани, че да пречат на движението на клапата.
Обаче при контакт компа подава сигнал на моторчето и то отваря клапата / по Vag Coma на 22- 23 градуса/ и държи високи обороти 1200-1400 и оборотите се променят / плуват/. Клапата не е замърсена.

Не помогна откачане на акумулатора. при появяване на проблема с оборотите Vag Coma даде грешка 00282- Throttle Position Actuator (V60). Грешката се изчисти, но проблема остана.
Остана регулярната -01087 - Basic Setting Not Performed
Но клапата не се адаптира.
Компа явно се е шашнал или вече се скапва.
по едно време влезе в час -как ????? имаше откачане на акумулатора, проби за адаптация , натискане принудително на клапата за затваряне -вс без резултат.Имаше и няколкократно откачане на куплунга на др.клапа при загасен и запален двигател и по-едно време оброротите се стабилизираха на 650-700 , клапата позволи да се адаптира.
Интересното е , че ъгълът на отваряне на клапата е 12 градуса / толкова си беше и преди появата на този проблем/ , а в Аутодатата го дават 1-7 градуса и колко трябва да е в същност??


Throttle Angle 18,8 norma 1-7 gradusa

Последна промяна от kris11 на Съб 08 дек 2007 17:31, променено общо 4 пъти.


Потребителски аватар
ivo8181
Мнения: 556
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 16:51
Автомобил: MK 4 GTI
Двигател: 1.8 TURBO
Местоположение: Пловдив

Мнениеот ivo8181 » Пон 22 окт 2007 12:07


Недейте да обиждате АЕЕ двигател само в VW-то могат да го стабилизират,аз сьм се уверил в това.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13544
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Пон 22 окт 2007 16:29


ivo8181 написа:Недейте да обиждате АЕЕ двигател само в VW-то могат да го стабилизират,аз сьм се уверил в това.


Да бе да - срещу само 700-800 лв .за клапа или 1200-1300 за пак тъп комп.
Ба си стабилизацията.- Тя стабилизацията колкото струва Голчо


Infrasonic
Мнения: 3
Регистриран на: Чет 04 окт 2007 15:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Infrasonic » Пон 22 окт 2007 17:10


Привет на всички нови колеги! Отскоро и аз съм с АЕЕ и естествено имам същия проблем :( Ходих при Васко и той ме посъветва да намеря номера на немския комп за АЕЕ (моя е италиянски) и да търся по моргите. Та, знае ли го някой този номер и би ли бил така добър да го съобщи, моля!


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13544
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Пон 22 окт 2007 21:23


Infrasonic написа:Ходих при Васко и той ме посъветва да намеря номера на немския комп за АЕЕ (моя е италиянски) и да търся по моргите.

Шанса ни е 1:1000 :roll: :roll:

Честито на новия в кюпа. Ами все пак имаме някаква надежда , но започваме да ставаме много на клона :(
Досега не съм видял АЕЕ в моргите около Варна. познавам отдалеч като е отворен капака. о вероятноста да налетим на Магнети марели е почти 100 %. Големите гробници пазарят от Италия.
"Германски части" в Приселци бяха повече от 2 седмици в Италия за разфасоване на коли.


Потребителски аватар
balky
Мнения: 90
Регистриран на: Съб 29 юли 2006 16:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот balky » Пон 22 окт 2007 21:40


kris11 написа:
Infrasonic написа:Ходих при Васко и той ме посъветва да намеря номера на немския комп за АЕЕ (моя е италиянски) и да търся по моргите.

Шанса ни е 1:1000 :roll: :roll:

Честито на новия в кюпа. Ами все пак имаме някаква надежда , но започваме да ставаме много на клона :(
Досега не съм видял АЕЕ в моргите около Варна. познавам отдалеч като е отворен капака. о вероятноста да налетим на Магнети марели е почти 100 %. Големите гробници пазарят от Италия.
"Германски части" в Приселци бяха повече от 2 седмици в Италия за разфасоване на коли.


Колега това че ги няма по моргите означава че по малко се развалят :wink:


Infrasonic
Мнения: 3
Регистриран на: Чет 04 окт 2007 15:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Infrasonic » Пон 22 окт 2007 22:50


Ако все пак разбера номера на съответната част, може би ще успея да намеря човек, който да се разтърси из немските морги. Макар че, живот и здраве, тия дни ще слагам метанов инжекцион и няма да ми е чак такъв зор празния ход на бензин. Колата и в момента е на метан и работи стабилно, но излезе добра оферта за инжекцион в обявите и ще си направя системата както трябва.


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Пон 22 окт 2007 22:55


Аз хвърлих един бегъл поглед в ТекДок и на www.vagcat.com и оставам озадачен - нещо не намирам номер на ЕКУ-то за АЕЕ :? .



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 79 госта