Венто 1.8 - гадно придърпване РЕШЕНО!!!
- Бързият
- Вечен БАН
- Мнения: 1778
- Регистриран на: Пет 12 яну 2007 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Радомир
Венто 1.8 - гадно придърпване РЕШЕНО!!!
Двигателя е 1.8 моноинжекция AAM . Проблема е следният - от няколко дни започна да се дави . При паленето добре , но след това не се форсира чисто . Друго нещо е че по време на движение за около 1 секунда ,може би , рязко се придърпва и пак започва нормално да работи , при по-високи обороти е още по-зле
И на газ и на бензин е така . Смених свещите с надежда да се оправи , обаче същата история .Кажете къде да търся проблема ? Мерси предварително 
Последна промяна от Бързият на Вто 12 юни 2007 12:00, променено общо 1 път.
Re: Венто 1.8 - гадно придърпване
NE_KAZVAM написа:Двигателя е 1.8 моноинжекция AAM . Проблема е следният - от няколко дни започна да се дави . При паленето добре , но след това не се форсира чисто . Друго нещо е че по време на движение за около 1 секунда ,може би , рязко се придърпва и пак започва нормално да работи , при по-високи обороти е още по-злеИ на газ и на бензин е така . Смених свещите с надежда да се оправи , обаче същата история .Кажете къде да търся проблема ? Мерси предварително
Запали колата вечерно време и отвори капака и се загледай за искри. Като друг вариант може да се окаже и прескочил зъб на ангренажния ремък.
- Бързият
- Вечен БАН
- Мнения: 1778
- Регистриран на: Пет 12 яну 2007 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Радомир
Гледах я тъмно - на кабелите точно при свещите имаше едни ламаринени "кожуси" при които прескачаха искри, махнах ги и спря да пука и да прехвърля искри . А това с ангренажния ремък не ми се вярва - досега да е почупила клапаните или греша ?
Трудно ли се оправя , без да я карам на сервиз ?
Други идеи ? Мен ме съмняват гориво проводите-ако има запушен и не й стига гориво , знам ли
Други идеи ? Мен ме съмняват гориво проводите-ако има запушен и не й стига гориво , знам ли
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
NE_KAZVAM написа:Гледах я тъмно - на кабелите точно при свещите имаше едни ламаринени "кожуси" при които прескачаха искри, махнах ги и спря да пука и да прехвърля искри . А това с ангренажния ремък не ми се вярва - досега да е почупила клапаните или греша ?Трудно ли се оправя , без да я карам на сервиз ?
Други идеи ? Мен ме съмняват гориво проводите-ако има запушен и не й стига гориво , знам ли
Ако ти е прескочил с няколоко зъба ангренажния ремък нищо не става с клапаните просто вентилирането на ДВГ се променя по време и се получава и това за което говориш.
Вместо да гадеш иди на Елкон с декодер....компютъра всичко ще си каже и не я бърникай като Лада...няма да я оправиш ръчно.За разлика от други напрегнати за мъжа ситуации тук ръката не помага!!!!
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
NE_KAZVAM написа:Е добре , обаче ремък не съм сменял скоро може ли да прескочи в последствие ?
А да , и още нещо - има моменти в които си работи идеално и на газ и на бензин , но има и такива в които като каже НЕ значи не![]()
Насочете ме евентуално към майстор който си разбира от работа
При мен имаше същия проблем и се оказа,че кабелче от основния сноп който минава край капака на клапаните е с прегоряла изолация и дава маса от време да ама кабелчето отива към TPS и дава информация за положението на дросела...като даде на маса и компютръа получава информация ,че съм отпуснал газта(пък аз я държа натисната) почва да спира горивото и става еднааааа...оголихме изолацията целия сноп кабели дето минава край капака на клапаните и открихме нагорялото кабелче-10 см изолирбанд решиха 3 месече проблем!Огледай си всички кабели отиващи към управляващите компоненти на моното(стъпков мотор,TPS,дюза и т.н. и задължително махни защитната пластмасова капачка намираща се до капака на клапаните-ще видиш всички кабелчета....)
А ремък може да ти превърти ако се е охлабил.... и без да си го сменял..
- Бързият
- Вечен БАН
- Мнения: 1778
- Регистриран на: Пет 12 яну 2007 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Радомир
Лелеее сега се сещам
Преди една седмица ми прокапа вода (то направо си течеше
) от дясната страна под главата . Докато сменях пластмасовия накрайник на маркуча за водата , трябваше да махна тоя сноп с кабелите ( колко гадно е заработа там не е истина
) и нищо чудно да съм обелил някой от тях и затова да се еб@ва работата сега . Как точно се разкача тоя сноп , да отида да го измайторя
щом казваш че се оправя само с изолирбанд ?
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
NE_KAZVAM написа:Лелеее сега се сещамПреди една седмица ми прокапа вода (то направо си течеше
) от дясната страна под главата . Докато сменях пластмасовия накрайник на маркуча за водата , трябваше да махна тоя сноп с кабелите ( колко гадно е заработа там не е истина
) и нищо чудно да съм обелил някой от тях и затова да се еб@ва работата сега . Как точно се разкача тоя сноп , да отида да го измайторя
щом казваш че се оправя само с изолирбанд ?
Не се разкача,работи се на място.....Огледай първо главната изолация там където е допирала до ДВГ(на извивката-там често гори ..)може да се наложиш да махнеш главната (общата) изолация и да огледаш тънките кабелчета едно по едно.....ако искаш на първо време виж купулнга към ТПС-а ,към дюзата и къв стъпковия мотор....как контактуват там кабелчетата..най-вече на ТПС-а!
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
NE_KAZVAM написа:Вчера огледах всички кабели и всичко си е ОК-няма оголени , скъсани и т.н. Проблема обаче остана![]()
Други идеи къде може да е проблема
Преди да пипаш повече иди на Елкон с четец...казах
ти вече...Това не е Лада да налучкваш...
Последна промяна от joker на Съб 09 юни 2007 15:33, променено общо 1 път.
- Бързият
- Вечен БАН
- Мнения: 1778
- Регистриран на: Пет 12 яну 2007 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Радомир
joker написа:NE_KAZVAM написа:Значи компютър му е майката . Мерси все пак за отговорите
може да се трие темата
Ей чакай, чакай.....пише след компютъра какво излезе.....за да трупаме опит!
Значи колега ето какво разбрах - в магазините продават само боклуци . Не съм я закачал на компютър , ами я карах днес при един майстор който видя че дистрибуторната капачка е пукната и пуска искри , а я сменихявах преди около 1 седмица
Сега пак я смених и проблема се оправи (да чукна на дърво
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 78 госта