Прекъсване на ABF-a, когато е студен; притрисане
-
- Мнения: 414
- Регистриран на: Пет 30 мар 2007 18:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разкопания град
проверяваха я и казаха че работи.проверката беше замерване на съпротивлението , трябвало да е от 20 до 26 ома - показа 23 ома,ако знаеш друг начин за проверка кажи.защото тук в сливен съм се убедил че няма човек който да разбира на тези мотори,след всяко ходене до сервиз върви по малко и харчи повече.
P.Sсмених и оня вакуум до инжекцията за който говорих с теб като си мислех че е от него но не е от него.Поздрави
P.Sсмених и оня вакуум до инжекцията за който говорих с теб като си мислех че е от него но не е от него.Поздрави
- s5501na
- Мнения: 856
- Регистриран на: Чет 20 юли 2006 19:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
VeilSide написа:plamen03 написа:колега при мен се получи преди една седмица,като запалиш колата всичко е ок караш 200м. и като дадеш гас колата почва да работи като на три цилиндара. като загрее никакви грижи. смених двата температурни датчика на главата точно под дистрибутурната капачка и сега всичко е на 6.
благодаря
каква марка си взе ?
Колега ако не са и тези темп датчици отивам в "Хенри форд" и там в сервиза търсиш Ники/това е твоя човек/.Той разреши подобен проблем на един мой приятел със студена спойка!
- ivonko
- Мнения: 58
- Регистриран на: Чет 05 окт 2006 9:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Колега, събота и неделя правих диагностика, за съжалиение пропуснах събора в Калояново..... Та значи и мойто ABF-че работи така, на диагностиката излиза че датчика на ХОЛ - този на делкото не работи ?!?!?!?! Оказа се че тези мотори имали два такива датчика - единият на делкото, другият на коляновият вал. Момчето в сервиза го откачи - този на делкото, колата си работеше - палеше и вървеше по същият начин, без да се промени нещо. Каза ми че този на делкото бил за да може компютъра да си регулира предварението точно. В момента това не ставало и затова колата се държи така. Нямах време да го сменя този датчик и се сега карам така. При първа възможност ще го сменя и ще споделя впечатления. Дано да е от него, защото ми се разгони фамилията да търся и аз причина за това глъхнене и чудене на мотора....
- ivonko
- Мнения: 58
- Регистриран на: Чет 05 окт 2006 9:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Да, вътре в самото делко е. Лесно се сваля, има един щифт на оста на делкото, избива се, разглобява се и се сменя датчика. Трябва да се бележи посоката - как е била пластината вътре, хубаво е да се бележи всичко как е било, щото после става интересно....... Предният ми голф беше 1.4 моно, смених този датчик с такъв от Самара. Малко се преправя но иначе става и работи без проблем. На ABF-а още не съм разглабял делкото, ама мисля да сложа оригинален Хол. Не знам само цените какви са.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 21 госта