Прекъсване на ABF-a, когато е студен; притрисане

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Вто 05 юни 2007 5:06


една алуминиева кутийка в която влизат 2 маркуча за бензин. закачена е за главата....




pacohaker
Мнения: 414
Регистриран на: Пет 30 мар 2007 18:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разкопания град

Мнениеот pacohaker » Вто 05 юни 2007 19:46


проверяваха я и казаха че работи.проверката беше замерване на съпротивлението , трябвало да е от 20 до 26 ома - показа 23 ома,ако знаеш друг начин за проверка кажи.защото тук в сливен съм се убедил че няма човек който да разбира на тези мотори,след всяко ходене до сервиз върви по малко и харчи повече.



P.Sсмених и оня вакуум до инжекцията за който говорих с теб като си мислех че е от него но не е от него.Поздрави


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Сря 06 юни 2007 2:19


:) замерете наляганията на студен мотор и топъл мотор.... тогава си личи кое е здраво. Те са ти премерили глупости.....


Потребителски аватар
s5501na
Мнения: 856
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 19:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот s5501na » Сря 06 юни 2007 6:37


VeilSide написа:
plamen03 написа:колега при мен се получи преди една седмица,като запалиш колата всичко е ок караш 200м. и като дадеш гас колата почва да работи като на три цилиндара. като загрее никакви грижи. смених двата температурни датчика на главата точно под дистрибутурната капачка и сега всичко е на 6.


благодаря
каква марка си взе ?

Колега ако не са и тези темп датчици отивам в "Хенри форд" и там в сервиза търсиш Ники/това е твоя човек/.Той разреши подобен проблем на един мой приятел със студена спойка!


Потребителски аватар
VeilSide
Мнения: 856
Регистриран на: Нед 13 авг 2006 5:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VeilSide » Пет 08 юни 2007 8:22


Вчера смених температурния датчик за ECU-то. Днес сутринта беше наред.


Atanas14
Мнения: 749
Регистриран на: Пон 03 апр 2006 9:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Atanas14 » Пет 08 юни 2007 9:07


цена? впечатления?


Потребителски аватар
VeilSide
Мнения: 856
Регистриран на: Нед 13 авг 2006 5:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VeilSide » Пет 08 юни 2007 10:29


Държи се добре, но още е рано да се каже


Потребителски аватар
VeilSide
Мнения: 856
Регистриран на: Нед 13 авг 2006 5:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VeilSide » Съб 09 юни 2007 19:01


определено не е от това
одеве ми го направи същия номер :(


Потребителски аватар
ivonko
Мнения: 58
Регистриран на: Чет 05 окт 2006 9:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ivonko » Пон 11 юни 2007 9:11


Колега, събота и неделя правих диагностика, за съжалиение пропуснах събора в Калояново..... Та значи и мойто ABF-че работи така, на диагностиката излиза че датчика на ХОЛ - този на делкото не работи ?!?!?!?! Оказа се че тези мотори имали два такива датчика - единият на делкото, другият на коляновият вал. Момчето в сервиза го откачи - този на делкото, колата си работеше - палеше и вървеше по същият начин, без да се промени нещо. Каза ми че този на делкото бил за да може компютъра да си регулира предварението точно. В момента това не ставало и затова колата се държи така. Нямах време да го сменя този датчик и се сега карам така. При първа възможност ще го сменя и ще споделя впечатления. Дано да е от него, защото ми се разгони фамилията да търся и аз причина за това глъхнене и чудене на мотора....


Потребителски аватар
VeilSide
Мнения: 856
Регистриран на: Нед 13 авг 2006 5:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VeilSide » Пон 11 юни 2007 10:04


то този май е вътре в самото делко.


Потребителски аватар
ivonko
Мнения: 58
Регистриран на: Чет 05 окт 2006 9:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ivonko » Пон 11 юни 2007 10:10


Да, вътре в самото делко е. Лесно се сваля, има един щифт на оста на делкото, избива се, разглобява се и се сменя датчика. Трябва да се бележи посоката - как е била пластината вътре, хубаво е да се бележи всичко как е било, щото после става интересно....... Предният ми голф беше 1.4 моно, смених този датчик с такъв от Самара. Малко се преправя но иначе става и работи без проблем. На ABF-а още не съм разглабял делкото, ама мисля да сложа оригинален Хол. Не знам само цените какви са.


Потребителски аватар
VeilSide
Мнения: 856
Регистриран на: Нед 13 авг 2006 5:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VeilSide » Пон 11 юни 2007 10:34


намерих го. струва към 50-60 лв



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 21 госта