asentm написа:момко, преди да направиш нещо е добре да знаеш и повече за това ... я ми кажи кои е този правилник и кой регламент и т.н. и т.н. моля те ако четеш внимателно може би ще разбереш
моля четете фниматло ..... и не говорете вие глупости
ДА на раздел, и ДА на каквото и да е по установен регламент .... казах ви оторизиран за това е БЪЛГАРСКА ФЕДЕРАЦИЯ ПО АВТОМОБИЛЕН СПОРТ
Чичко (?!) май ти си незапознат, защото на ВХОДА на пистата и вътре на поне 3 места има изложен с доста сериозен шрифт ПРАВИЛНИК на пистата

Той гласи следното
ВЪТРЕШЕН ПРАВИЛНИК
ЗА ПОЛЗВАНЕ НА ПИСТА “ДРАКОН” – КАЛОЯНОВО
1. Въведение
1.1. В този правилник се регламентира влизането на пистата и използването на наличните съоръжения.
1.2. Тарифите, програмите и други указания, издадени от управлението, огласени и/или представени на определените за това места, представляват интегрална част от този правилник.
1.3 Всички посетители на пистата са длъжни да изпълняват указанията на стюардите и на лицата, отговарящи за сигурността.
2. Вход на пистата
2.1 Стюардите на централния вход осъществяват контрол на потока от зрители и автомобили.
2.2 Правилата на закона за движение по пътищата са в сила за вътрешната пътна мрежа на пистата, като ограничението на максималната скорост е 30 км/ч, а на територията на паркинга – 5 км/ч.
2.3 Забранени са стартовете, дрифтът, въртенето на място на автомобила с помощта на ръчната спирачка и др. на паркинга и вътрешната пътна мрежа на пистата.
2.4 Забранено е влизането на лица, употребили алкохол и други опиати. Същите ще бъдат принудително отстранявани от територията на съоръжението.
3. Специални правила за използване на пистата за обиколки
3.1 Не се допускат технически неизправни автомобили.
3.2 Допускането до пистата се осъществява след подписване на съответна декларация за ползване на пистата. Представят се задължително документ за самоличност и шофьорска книжка.
3.3 Автомобилите се движат само по посока обратна на часовниковата стрелка. Напълно е забранено навлизането на пистата по опасен начин и без разрешение (зелен флаг) от стюарда на входа.
3.4 Забранено е обръщане посоката на движение дори и за малко разстояние.
3.5 Забранено е движението на заден ход.
3.6 Забранено е спирането върху пистата и слизането от автомобила. Ако автомобилът спре принудително, то той трябва да бъде избутан вън от трасето от стюардите.
3.7 Пълненето с гориво и поправките на автомобилите трябва да бъдат извършвани извън пистата.
3.8 Задължително е използването на каски от мотоциклетистите и е забранено возенето на пасажер.
3.9 Задължително е използването на колани и каски за автомобилистите.
3.10 В случай на подаден чеврен флаг от страна на стюардите, автомобилите трябва веднага да спрат. Освен това те трябва да изпълняват последвалите указания и заповеди на стюардите.
3.11 Забранено е едновременното движение на двуколесни и четириколесни превозни средства. При обиколки на пистата максималният брой автомобили може да бъде 6, пускани през 15 сек.
4. Специални правила за използване на пистата при Драг ¼ миля
4.1 Не се допускат технически неизправни автомобили.
4.2 Замерване на време за ¼ миля (402.33 м) се осъществява на старт-финалната права на пистата, посока запад – изток с дължина 580 м. и ширина 12.5 м.
4.3 Автомобилите се подреждат на старта от стартьор. Чакащите за старт автомобили отстоят на мин. 10 м зад стартиращите автомобили.
4.4 Забранено е присъствието на хора зад стартиращите автомобили.
4.5 Абсолютно е забранена смяната на коридорите за движение от двата автомобила по време на замерването. При нарушение на това правило нарушителите се отстраняват.
4.6 След преминаване на финала автомобилите, следвайки посоката на пистата, могат да повторят опита си или да напуснат пистата през указания изход.
4.7 Забранено е състезателното каране при придвижване от финала към старта. В случая скоростта не трябва да превишава 30 км./ч.
4.8 Забранено е излизането на публика на старт-финалната права. Единственото място, определено за публиката, е зад бетонната мантинела.
Спазването на този правилник е от особено значение за безопасността
на публиката, участниците и автомобилите!
След това! ВСЯКО състезание се провежда ПО ПРАВИЛАТА НА БФАС

С изключение на хомологираните елементи в автомобила, които не са задължителни, все пак това е аматьорски клас
