
Пасат ВР 5
- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Пасат ВР 5
някой да ми даде повече инфо за ВР5 СИНХРО моля ви 

- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
ми кво пишеш като не си немога да те разбераVizor написа:синхро.. не са ли 4моушън?
а за В5-цата не съм чувал добри думи..

ето го и него :
http://www.vwclub-bg.org/~lilo_stich/%c2%d05.jpg
отделно че е много голям

- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Хах... много смешно
сега заради лило ще напиша няколко думички
от това което съм чел за двигателя.. пълна пик*я е..синхро системата и тя (от личен опит знам).. та.. щом мислиш че съм се изказал неподготвен..помисли си пак ..
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=35989&highlight=%E2%F05
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=24894&highlight=%E2%F05
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=48329&highlight=150

сега заради лило ще напиша няколко думички
150/170 hp 2.3 VR5
configuration
water cooled 2324 cm³ VR5
head
aluminium, DOHC, four valves per cylinder, 10.8:1 compression
block
cast iron, wet sumped, six bearings, 81 mm bore × 90.2 mm stroke, 0.9 ratio, 465 cm³ per cylinder
aspiration
variable intake manifold, tubular exhaust manifold
fuel
electronic injection
output
125 kW (170 hp) at 6200 rpm, 220 N·m (162 ft·lbf) at 3300 rpm from 2001
110 kW (150 hp) at 6000 rpm, 209 N·m (154 ft·lbf) at 3200 rpm from 1997
applications
VW New Beetle, VW Golf, VW Bora, VW Passat
от това което съм чел за двигателя.. пълна пик*я е..синхро системата и тя (от личен опит знам).. та.. щом мислиш че съм се изказал неподготвен..помисли си пак ..
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=35989&highlight=%E2%F05
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=24894&highlight=%E2%F05
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=48329&highlight=150

- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
ми така треаше да почнеш ве човекVizor написа:Хах... много смешно
сега заради лило ще напиша няколко думички150/170 hp 2.3 VR5
configuration
water cooled 2324 cm³ VR5
head
aluminium, DOHC, four valves per cylinder, 10.8:1 compression
block
cast iron, wet sumped, six bearings, 81 mm bore × 90.2 mm stroke, 0.9 ratio, 465 cm³ per cylinder
aspiration
variable intake manifold, tubular exhaust manifold
fuel
electronic injection
output
125 kW (170 hp) at 6200 rpm, 220 N·m (162 ft·lbf) at 3300 rpm from 2001
110 kW (150 hp) at 6000 rpm, 209 N·m (154 ft·lbf) at 3200 rpm from 1997
applications
VW New Beetle, VW Golf, VW Bora, VW Passat
от това което съм чел за двигателя.. пълна пик*я е..синхро системата и тя (от личен опит знам).. та.. щом мислиш че съм се изказал неподготвен..помисли си пак ..
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=35989&highlight=%E2%F05
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=24894&highlight=%E2%F05
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=48329&highlight=150


- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта