Какво ще рече:Неподходяща плочка?
- Danny boy
- Мнения: 1959
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Колега да разбирам ли че и през двата отвора на въздушния филтър сега си смуче само въздух от вън?,а тръбопровода за топъл въздух къде го вдяна?,или просто само си блокирал клапата за топъл въздухИнтересно ми е и аз искам да пробвам забелязал съм че кога е студена колата набира уникално на газ както каза ти по пъргава е в ниските обороти,като загрее обаче в ниските започва да се мота малко.Моята е тази дето пише под аватара за 1,8 колко трябва да е отвора??Сори ама ми е малко трудно да разбера от снимките че моята кутия за въздушния филтър е малко по различна
Сега клапата топъл-студен въздух се движи нормално(оригинално),но и от двете места смуче само студен въздух,защото общото мнение във форума е,че на газ моторът има нужда винаги и само от студен въздух.А за отвора на блендата Чандлър писа,че за мотор 1,6 е най-добре да е 38мм.Но моята тръба,в която съм поставил блендата(конусовидната в горната част на кутията) в най-тясната си част е 40мм,затова ограничих въздуха с по-малък отвор - 32мм. Надявам се,че ви е интересно и че съм полезен,щото нещо започвам да се чувствам самотен в тая тема!
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Danny boy написа:Колега да разбирам ли че и през двата отвора на въздушния филтър сега си смуче само въздух от вън?,а тръбопровода за топъл въздух къде го вдяна?,или просто само си блокирал клапата за топъл въздухИнтересно ми е и аз искам да пробвам забелязал съм че кога е студена колата набира уникално на газ както каза ти по пъргава е в ниските обороти,като загрее обаче в ниските започва да се мота малко.Моята е тази дето пише под аватара за 1,8 колко трябва да е отвора??Сори ама ми е малко трудно да разбера от снимките че моята кутия за въздушния филтър е малко по различна
Всъщност колата върви студена на газ поради факта , че газта не успява да се доизпари в изпарителя поради хладката охладителна течност и в двигателя навлиза по-голямо количество газ , оттам и по-богата смес...
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта