Какво ще рече:Неподходяща плочка?

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Danny boy » Чет 14 юни 2007 19:33


Колега да разбирам ли че и през двата отвора на въздушния филтър сега си смуче само въздух от вън?,а тръбопровода за топъл въздух къде го вдяна?,или просто само си блокирал клапата за топъл въздухИнтересно ми е и аз искам да пробвам забелязал съм че кога е студена колата набира уникално на газ както каза ти по пъргава е в ниските обороти,като загрее обаче в ниските започва да се мота малко.Моята е тази дето пише под аватара за 1,8 колко трябва да е отвора??Сори ама ми е малко трудно да разбера от снимките че моята кутия за въздушния филтър е малко по различна




Потребителски аватар
Жоро
Мнения: 418
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 20:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Дупница

Мнениеот Жоро » Чет 14 юни 2007 20:14


Сега клапата топъл-студен въздух се движи нормално(оригинално),но и от двете места смуче само студен въздух,защото общото мнение във форума е,че на газ моторът има нужда винаги и само от студен въздух.А за отвора на блендата Чандлър писа,че за мотор 1,6 е най-добре да е 38мм.Но моята тръба,в която съм поставил блендата(конусовидната в горната част на кутията) в най-тясната си част е 40мм,затова ограничих въздуха с по-малък отвор - 32мм. Надявам се,че ви е интересно и че съм полезен,щото нещо започвам да се чувствам самотен в тая тема!


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Danny boy » Чет 14 юни 2007 20:28


аха значи просто си вързал на входа на клапата един тръбопровод който спокойно си смуче студен въздух от околната среда.А края на тръбопровода за топлия свободно ли се мандахерца в двигателния отсек.


Потребителски аватар
Жоро
Мнения: 418
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 20:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Дупница

Мнениеот Жоро » Чет 14 юни 2007 20:47


Разбира се,че съм го закрепил неподвижно.Ако търсиш идеи за закрепването му възможностите са много,най-простият начин е да го привържеш за нещо с кабелна връзка (свинска опашка) и да го насочиш към студен въздух,но да не е обърнат(отворен) срещу посоката на движение.


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Пет 15 юни 2007 18:44


Danny boy написа:Колега да разбирам ли че и през двата отвора на въздушния филтър сега си смуче само въздух от вън?,а тръбопровода за топъл въздух къде го вдяна?,или просто само си блокирал клапата за топъл въздухИнтересно ми е и аз искам да пробвам забелязал съм че кога е студена колата набира уникално на газ както каза ти по пъргава е в ниските обороти,като загрее обаче в ниските започва да се мота малко.Моята е тази дето пише под аватара за 1,8 колко трябва да е отвора??Сори ама ми е малко трудно да разбера от снимките че моята кутия за въздушния филтър е малко по различна


Всъщност колата върви студена на газ поради факта , че газта не успява да се доизпари в изпарителя поради хладката охладителна течност и в двигателя навлиза по-голямо количество газ , оттам и по-богата смес...


Потребителски аватар
Жоро
Мнения: 418
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 20:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Дупница

Мнениеот Жоро » Съб 16 юни 2007 8:41


...по-богата смес - по-голям вървеж ама и по-голям харч.Е да,но след ограниченията по въздуха завих болчетата на тройника с по цял оборот - логично е да харчи по-малко.А и опасна е бедната смес,богатата не е проблем.Или греша?...



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта