Тече масло от скоростите от където излиза лоста

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
vesko_m
Мнения: 76
Регистриран на: Пет 13 май 2005 9:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Тече масло от скоростите от където излиза лоста

Мнениеот vesko_m » Пон 06 юни 2005 11:43


Имам проблем с новото поло което си купихме преди седмица. 95-та година 1.3 моноинжекция с 5-степенна скоростна кутия.
Тече масло от скоростната кутия - точно където излиза лоста за превключване на скоростите. Питах един майстор - каза че там има семеринг и трябва да се смени. Добре - ама той каза че се сваля цялата скоростна кутия и тогава може да смени този семеринг.
Та все пак някой дали има информация за този семеринг, сменял ли го е преди това?
Направо не ми се вярва че заради това трябва цялата кутия да се свали.
Дайте съвет - благодаря.




Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16339
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Пон 06 юни 2005 12:04


искам да те успокоя, доколкото може, че на голфа ми съм го сменял, и се набива много лесно отвън, не се сваля нищо, при мен яко течеше...
дано и ти да си така


Потребителски аватар
yossarian
Мнения: 526
Регистриран на: Вто 29 юни 2004 10:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ...

Re: Тече масло от скоростите от където излиза лоста

Мнениеот yossarian » Пон 06 юни 2005 12:27


vesko_m написа:Имам проблем с новото поло което си купихме преди седмица. 95-та година 1.3 моноинжекция с 5-степенна скоростна кутия.
Тече масло от скоростната кутия - точно където излиза лоста за превключване на скоростите. Питах един майстор - каза че там има семеринг и трябва да се смени. Добре - ама той каза че се сваля цялата скоростна кутия и тогава може да смени този семеринг.
Та все пак някой дали има информация за този семеринг, сменял ли го е преди това?
Направо не ми се вярва че заради това трябва цялата кутия да се свали.
Дайте съвет - благодаря.


Аман от "майстори". На мен ми бяха казали, че не само се свал, ами се сменя "от вътре" Screwy

Въпросният семеринг се сменя за 15 мин на канал. Скоростите се поставят на неутрална. Разхлабва се и се откача скобата от лоста, който влиза в семеринга. Сваля се стария семеринг, внимателно да не се надере леглото, и се набива новия. Ако се прави бързо и масло много не изтича. Сглабя се в обратен ред и се проверява дали скоростите влизат както трябва. Ако има нужда се долива масло в ск. кутия.


Потребителски аватар
vesko_m
Мнения: 76
Регистриран на: Пет 13 май 2005 9:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vesko_m » Пон 06 юни 2005 12:33


ами и аз се надявам да е като на Golf - отвън, бързо и лесно че иначе само за сваляне на кутия поне 80 лева за труд ще ми вземат, а аз няма да разбера дали въобще са я махали.
благодаря че споделихте.


Потребителски аватар
Jogo_1
Мнения: 845
Регистриран на: Вто 25 яну 2005 19:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

При мен стана супер бързо

Мнениеот Jogo_1 » Пон 06 юни 2005 20:44


Докато пих кафе майстора я смени, ама е поло 93 год


Потребителски аватар
Prodriver
Мнения: 646
Регистриран на: Пон 23 май 2005 1:01
Автомобил: VW Polo VW 1300
Двигател: AEE 1996 AB 1971
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Prodriver » Пон 06 юни 2005 22:52


И аз сменях такав семеринг.Доколкото знам барзо се сменя без да се откача скоросната кутия.За семеринга ми взеха 8лв.за работа още 15,и за долятото масло в скоросната кутия още 5лв.
Така че не знам как така ги мисли тия работи твоя "майстор".По добре проучи и ходи при друг майстор.


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Пон 06 юни 2005 23:00


За същия семеринг аз дадох 2лв и 5лв за работа... и 10 мин време.


Потребителски аватар
niko
Мнения: 29
Регистриран на: Пон 21 мар 2005 18:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот niko » Вто 07 юни 2005 20:44


Напиши му адреса на тоя майстор там в сервизи за да го знаят хората и да бягат по далече от него.


Потребителски аватар
emils
Мнения: 283
Регистриран на: Чет 19 май 2005 9:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот emils » Сря 08 юни 2005 13:02


лошото е че майсторите като този са доста - като те видят, че не разбираш и гледат да те набутат яко с всевъзможни ремонти. само дето не ти казват, че двигателят е за основен ремонт... ама какво да се прави, като живеем в такава красива държава, с такива хубави майстори в нея, като че ли една майка ги е раждала :) лошто е, че и в юнитрейд са същите! там пък им дай само нови части да слагат за щяло и нещяло, при тях темата за отремонтирането е непозната. на мен ми искаха 120 лв. за платка на таблото, при условие чу ми беше нагорял единия кабел и от там замасяваше, а проблема не беше в платката, тя и досега си работи.


Потребителски аватар
yossarian
Мнения: 526
Регистриран на: Вто 29 юни 2004 10:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ...

Мнениеот yossarian » Чет 09 юни 2005 11:05


emils написа:лошото е че майсторите като този са доста - като те видят, че не разбираш и гледат да те набутат яко с всевъзможни ремонти. само дето не ти казват, че двигателят е за основен ремонт... ама какво да се прави, като живеем в такава красива държава, с такива хубави майстори в нея, като че ли една майка ги е раждала :) лошто е, че и в юнитрейд са същите! там пък им дай само нови части да слагат за щяло и нещяло, при тях темата за отремонтирането е непозната. на мен ми искаха 120 лв. за платка на таблото, при условие чу ми беше нагорял единия кабел и от там замасяваше, а проблема не беше в платката, тя и досега си работи.


Мдаа, миналата зима в лютите студове и градско каране ми се понасъбираше и замръзваше конденз във вентилацията на картера. В резултат избиваше масло през отвора на щеката. Отидох на "мастор" да свали циклончето и да го почисти, щото е разположено отзад и много ниско и при -20 не ми се лягаше в снега. Е неможете да си представите каква лекция ми се дръпна! То не беше избила гарнитурана главата, запекли сегменти, сдухан за основен ремонт двигател и т.н. и т.н. Казах му "Пич ако ти се наложи да дойдеш при мен като клиент и аз си свърша работат като теб, в най-добрия случай ще умреш бързо без да се мъчиш" Изчаках една седмица да стане около нулата, изчистих вентилацията и от тогава почти 20000 км направих с "избила гарнитура на главата"

Сервиза е под моста на Дървеница. Пак там друг "мастор" преди 4 год. ме убеждаваше, че течащия семеринг на ск. кутия се сменя "отвътре".


Потребителски аватар
vesko_m
Мнения: 76
Регистриран на: Пет 13 май 2005 9:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vesko_m » Пон 20 юни 2005 8:57


Реших си проблема :)
Купих си семеринг от Юнитрейд-Х за 13 лева. После дръннах един телефон на Васко1 ама се оказа че той е страшно зает и можеше да ми запише час за по-натам или евентуално да му звънна пак другата седмица да се сместя между някоя и друга кола - за което предложение му благодаря 8)
Въпреки това реших да се пробвам при друг квартален майстор (не оня дето каза - скоростите се свалят). Та тичам при майстора и той вика - след 10 минути се връщаш с 10 лева и си готов. Супер.
Като разгледах после отдолу - не тече масло, с нов семеринг 8)
После смених маслото в скоростите - то и без това беше останало по-малко от литър. Но се оказа че тая кутия голяма бе :shock: - събра 3 литра от новото масло.
Въпреки това - после скоростите сами влизат :) много съм доволен.

Благодаря на съветите и информацията на всички 8) както и на Васко1 - ще се видим по-натам с него за други работи.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 62 госта