Имам проблем с новото поло което си купихме преди седмица. 95-та година 1.3 моноинжекция с 5-степенна скоростна кутия.
Тече масло от скоростната кутия - точно където излиза лоста за превключване на скоростите. Питах един майстор - каза че там има семеринг и трябва да се смени. Добре - ама той каза че се сваля цялата скоростна кутия и тогава може да смени този семеринг.
Та все пак някой дали има информация за този семеринг, сменял ли го е преди това?
Направо не ми се вярва че заради това трябва цялата кутия да се свали.
Дайте съвет - благодаря.
Тече масло от скоростите от където излиза лоста
- yossarian
- Мнения: 526
- Регистриран на: Вто 29 юни 2004 10:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ...
Re: Тече масло от скоростите от където излиза лоста
vesko_m написа:Имам проблем с новото поло което си купихме преди седмица. 95-та година 1.3 моноинжекция с 5-степенна скоростна кутия.
Тече масло от скоростната кутия - точно където излиза лоста за превключване на скоростите. Питах един майстор - каза че там има семеринг и трябва да се смени. Добре - ама той каза че се сваля цялата скоростна кутия и тогава може да смени този семеринг.
Та все пак някой дали има информация за този семеринг, сменял ли го е преди това?
Направо не ми се вярва че заради това трябва цялата кутия да се свали.
Дайте съвет - благодаря.
Аман от "майстори". На мен ми бяха казали, че не само се свал, ами се сменя "от вътре" Screwy
Въпросният семеринг се сменя за 15 мин на канал. Скоростите се поставят на неутрална. Разхлабва се и се откача скобата от лоста, който влиза в семеринга. Сваля се стария семеринг, внимателно да не се надере леглото, и се набива новия. Ако се прави бързо и масло много не изтича. Сглабя се в обратен ред и се проверява дали скоростите влизат както трябва. Ако има нужда се долива масло в ск. кутия.
- Jogo_1
- Мнения: 845
- Регистриран на: Вто 25 яну 2005 19:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
При мен стана супер бързо
Докато пих кафе майстора я смени, ама е поло 93 год
- emils
- Мнения: 283
- Регистриран на: Чет 19 май 2005 9:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
лошото е че майсторите като този са доста - като те видят, че не разбираш и гледат да те набутат яко с всевъзможни ремонти. само дето не ти казват, че двигателят е за основен ремонт... ама какво да се прави, като живеем в такава красива държава, с такива хубави майстори в нея, като че ли една майка ги е раждала
лошто е, че и в юнитрейд са същите! там пък им дай само нови части да слагат за щяло и нещяло, при тях темата за отремонтирането е непозната. на мен ми искаха 120 лв. за платка на таблото, при условие чу ми беше нагорял единия кабел и от там замасяваше, а проблема не беше в платката, тя и досега си работи.

- yossarian
- Мнения: 526
- Регистриран на: Вто 29 юни 2004 10:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ...
emils написа:лошото е че майсторите като този са доста - като те видят, че не разбираш и гледат да те набутат яко с всевъзможни ремонти. само дето не ти казват, че двигателят е за основен ремонт... ама какво да се прави, като живеем в такава красива държава, с такива хубави майстори в нея, като че ли една майка ги е раждалалошто е, че и в юнитрейд са същите! там пък им дай само нови части да слагат за щяло и нещяло, при тях темата за отремонтирането е непозната. на мен ми искаха 120 лв. за платка на таблото, при условие чу ми беше нагорял единия кабел и от там замасяваше, а проблема не беше в платката, тя и досега си работи.
Мдаа, миналата зима в лютите студове и градско каране ми се понасъбираше и замръзваше конденз във вентилацията на картера. В резултат избиваше масло през отвора на щеката. Отидох на "мастор" да свали циклончето и да го почисти, щото е разположено отзад и много ниско и при -20 не ми се лягаше в снега. Е неможете да си представите каква лекция ми се дръпна! То не беше избила гарнитурана главата, запекли сегменти, сдухан за основен ремонт двигател и т.н. и т.н. Казах му "Пич ако ти се наложи да дойдеш при мен като клиент и аз си свърша работат като теб, в най-добрия случай ще умреш бързо без да се мъчиш" Изчаках една седмица да стане около нулата, изчистих вентилацията и от тогава почти 20000 км направих с "избила гарнитура на главата"
Сервиза е под моста на Дървеница. Пак там друг "мастор" преди 4 год. ме убеждаваше, че течащия семеринг на ск. кутия се сменя "отвътре".
Реших си проблема
Купих си семеринг от Юнитрейд-Х за 13 лева. После дръннах един телефон на Васко1 ама се оказа че той е страшно зает и можеше да ми запише час за по-натам или евентуално да му звънна пак другата седмица да се сместя между някоя и друга кола - за което предложение му благодаря
Въпреки това реших да се пробвам при друг квартален майстор (не оня дето каза - скоростите се свалят). Та тичам при майстора и той вика - след 10 минути се връщаш с 10 лева и си готов. Супер.
Като разгледах после отдолу - не тече масло, с нов семеринг
После смених маслото в скоростите - то и без това беше останало по-малко от литър. Но се оказа че тая кутия голяма бе
: - събра 3 литра от новото масло.
Въпреки това - после скоростите сами влизат
много съм доволен.
Благодаря на съветите и информацията на всички
както и на Васко1 - ще се видим по-натам с него за други работи.

Купих си семеринг от Юнитрейд-Х за 13 лева. После дръннах един телефон на Васко1 ама се оказа че той е страшно зает и можеше да ми запише час за по-натам или евентуално да му звънна пак другата седмица да се сместя между някоя и друга кола - за което предложение му благодаря

Въпреки това реших да се пробвам при друг квартален майстор (не оня дето каза - скоростите се свалят). Та тичам при майстора и той вика - след 10 минути се връщаш с 10 лева и си готов. Супер.
Като разгледах после отдолу - не тече масло, с нов семеринг

После смених маслото в скоростите - то и без това беше останало по-малко от литър. Но се оказа че тая кутия голяма бе

Въпреки това - после скоростите сами влизат

Благодаря на съветите и информацията на всички

Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 50 госта