Перката на радиатора много работи

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Nova
Мнения: 806
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 0:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Nova » Пет 20 авг 2004 12:33


На мен точно заради това не ми включиха тази част от алармата :)




Потребителски аватар
Nova
Мнения: 806
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 0:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Nova » Пет 20 авг 2004 12:44


Български от своге Mr Green Fun . Ваското е спеца. Ама на VW не става да се ползва точно заради това включване на перката след като загасиш колицата.


Потребителски аватар
maniak
Мнения: 494
Регистриран на: Сря 23 юни 2004 16:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

ЧЕТЕТЕ ТУК ЗА ЕЗ МОТОР

Мнениеот maniak » Вто 24 авг 2004 22:07


На по новите голфчета с EZ мотор има един датчик на карбуратора които също задеиства перката. Това ви е проблема за това дори и да извадите датчика перката продължава да си върти.... ТОВА Е НОРМАЛНО:) караите и пеите. Ако пък на някои му прави проблем с алармата да си го изключи на своя отговорност:)


Потребителски аватар
minimiro
Мнения: 676
Регистриран на: Нед 13 юни 2004 1:12
Автомобил: Audi A3
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот minimiro » Сря 25 авг 2004 0:29


извинете че ви се намесвам наче, ма поне доколкото аз знам/съм чувал - на изгасен двигател, ако е била включена турбината в момента на изгасянето, имало някакво реле-време което просто продължава за някви минути 1-2-3 въртенето на турбината.... тва освен че охлажда радиатора файда друга никва щот в двигателя водата даже повишава температурата малко след угасянето... демек там нейде може би е проблема..... т.е. самото реле загрява-залепва и докат то не изстине достатъчно че да отлепи не спира...

колкото до алрмата и токовия и датчик.... то ней лошо, щот една крушка да ти чупат с презумцията да дадат на късо че уж изгАряла алармата и тя се активира.... на мене лично ненам от що ма нещо май хакума-матата демек хакумулатора нещо ми врътка тънки номера... нема отечки никакви, само консумацията от самата аларма ма явно в произволен момент настъпва някъв лек пад в напрежението и онаа ми ти аларма писва и тва посряд нощ и едни песове в околните къщя и настава вои квичене лаене и докат се сабудя че да я спра става олелия и мине немине некое време и пак.... въри че разбери що тъй бре миме... та накрая просто с упътването в ръчица в 2а.м. моде/функцион/електрик консумейшън - дисейбъл и рахат и за мене и за кучетата па и за комшиите в края на крайщата :)


Потребителски аватар
bu4komobil
Мнения: 804
Регистриран на: Вто 25 апр 2006 11:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Труро

Мнениеот bu4komobil » Нед 10 юни 2007 22:45


maniak написа:На по новите голфчета с EZ мотор има един датчик на карбуратора които също задеиства перката. Това ви е проблема за това дори и да извадите датчика перката продължава да си върти.... ТОВА Е НОРМАЛНОSmile караите и пеите. Ако пък на някои му прави проблем с алармата да си го изключи на своя отговорност

аз съм с RF и постоянно лятото имам проблем с перката и следователно с алармата.комшиите лятото искат да ме линчуват :evil: какво е възможно да стане след откачането на този датчик.бяха ми обяснявали че той служел за да не завира бензина в карба или нещо си такова


Потребителски аватар
Veso101
Мнения: 913
Регистриран на: Съб 22 яну 2005 22:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Несебър

Мнениеот Veso101 » Пон 11 юни 2007 13:30


ЕЗ написа:
EX написа:Аз имах подобен проблем, при мен работеше постоянно и се принуждавах да я изключвам от захранването, за да спре. Оказа се че се е прецакал датчика на радиатора, който я командва :? смених го и всичко е ОК :wink:

Явно при теб е било с друго оправление на перката защото като извадя този датчик пак продължава да си работи , което значи че тои само подава сигнал на релето а то "преценява" кога да я спре.


Може датчика да е нормално затворен, тоест в нормално състояние да е с затворени контакти, а когато загрее да е с отворени.
Тогава като откачиш датчика и ще сработва.
Това е предположение , не знам дали е така.


Потребителски аватар
bu4komobil
Мнения: 804
Регистриран на: Вто 25 апр 2006 11:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Труро

Мнениеот bu4komobil » Пон 11 юни 2007 13:43


не е така


Потребителски аватар
bu4komobil
Мнения: 804
Регистриран на: Вто 25 апр 2006 11:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Труро

Мнениеот bu4komobil » Пет 15 юни 2007 20:07


никои ли не се е справил с този проблем :roll:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 67 госта