



Перката на радиатора много работи
- maniak
- Мнения: 494
- Регистриран на: Сря 23 юни 2004 16:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ЧЕТЕТЕ ТУК ЗА ЕЗ МОТОР
На по новите голфчета с EZ мотор има един датчик на карбуратора които също задеиства перката. Това ви е проблема за това дори и да извадите датчика перката продължава да си върти.... ТОВА Е НОРМАЛНО:) караите и пеите. Ако пък на някои му прави проблем с алармата да си го изключи на своя отговорност:)
- minimiro
- Мнения: 676
- Регистриран на: Нед 13 юни 2004 1:12
- Автомобил: Audi A3
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
извинете че ви се намесвам наче, ма поне доколкото аз знам/съм чувал - на изгасен двигател, ако е била включена турбината в момента на изгасянето, имало някакво реле-време което просто продължава за някви минути 1-2-3 въртенето на турбината.... тва освен че охлажда радиатора файда друга никва щот в двигателя водата даже повишава температурата малко след угасянето... демек там нейде може би е проблема..... т.е. самото реле загрява-залепва и докат то не изстине достатъчно че да отлепи не спира...
колкото до алрмата и токовия и датчик.... то ней лошо, щот една крушка да ти чупат с презумцията да дадат на късо че уж изгАряла алармата и тя се активира.... на мене лично ненам от що ма нещо май хакума-матата демек хакумулатора нещо ми врътка тънки номера... нема отечки никакви, само консумацията от самата аларма ма явно в произволен момент настъпва някъв лек пад в напрежението и онаа ми ти аларма писва и тва посряд нощ и едни песове в околните къщя и настава вои квичене лаене и докат се сабудя че да я спра става олелия и мине немине некое време и пак.... въри че разбери що тъй бре миме... та накрая просто с упътването в ръчица в 2а.м. моде/функцион/електрик консумейшън - дисейбъл и рахат и за мене и за кучетата па и за комшиите в края на крайщата
колкото до алрмата и токовия и датчик.... то ней лошо, щот една крушка да ти чупат с презумцията да дадат на късо че уж изгАряла алармата и тя се активира.... на мене лично ненам от що ма нещо май хакума-матата демек хакумулатора нещо ми врътка тънки номера... нема отечки никакви, само консумацията от самата аларма ма явно в произволен момент настъпва някъв лек пад в напрежението и онаа ми ти аларма писва и тва посряд нощ и едни песове в околните къщя и настава вои квичене лаене и докат се сабудя че да я спра става олелия и мине немине некое време и пак.... въри че разбери що тъй бре миме... та накрая просто с упътването в ръчица в 2а.м. моде/функцион/електрик консумейшън - дисейбъл и рахат и за мене и за кучетата па и за комшиите в края на крайщата

- bu4komobil
- Мнения: 804
- Регистриран на: Вто 25 апр 2006 11:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Труро
maniak написа:На по новите голфчета с EZ мотор има един датчик на карбуратора които също задеиства перката. Това ви е проблема за това дори и да извадите датчика перката продължава да си върти.... ТОВА Е НОРМАЛНОSmile караите и пеите. Ако пък на някои му прави проблем с алармата да си го изключи на своя отговорност
аз съм с RF и постоянно лятото имам проблем с перката и следователно с алармата.комшиите лятото искат да ме линчуват

- Veso101
- Мнения: 913
- Регистриран на: Съб 22 яну 2005 22:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Несебър
ЕЗ написа:EX написа:Аз имах подобен проблем, при мен работеше постоянно и се принуждавах да я изключвам от захранването, за да спре. Оказа се че се е прецакал датчика на радиатора, който я командвасмених го и всичко е ОК
Явно при теб е било с друго оправление на перката защото като извадя този датчик пак продължава да си работи , което значи че тои само подава сигнал на релето а то "преценява" кога да я спре.
Може датчика да е нормално затворен, тоест в нормално състояние да е с затворени контакти, а когато загрее да е с отворени.
Тогава като откачиш датчика и ще сработва.
Това е предположение , не знам дали е така.
- bu4komobil
- Мнения: 804
- Регистриран на: Вто 25 апр 2006 11:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Труро
- bu4komobil
- Мнения: 804
- Регистриран на: Вто 25 апр 2006 11:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Труро
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта