Всеки би предположил спирачен диск ама съм ги сменял съвсем скоро заедно с накладките а и проблема не се проявява винаги.
Отляво ми е разбит единия водач на спир. апаратче ама не помня горния или долния и се чудя дали може да е от това проблема.Има го само при тази скорост +-5-6км/час и то не винаги.Всичко по предницата е сменяно без биалетките и тампоните на стаб.щанга ама niksi ги гледа и каза че нямат грижи.Другата болежка на колата е това,че са и криви задните гуми (запилени са от едната страна заради една сърна дето ми изскочи преди време) ама все си мисля че ако беше от тях нямаше да се проявява само при спиране.Имам чуството,че ако намалявам по-рязко треперенето е по-слабо ама трудно в града мога да развия такава скорост за да тествам обстойно.....какво да правя?
Благодаря предварително!
Също да попитам при спирачните апарати или по-точно планката с водачите има ли значение лява и дясна или са еднакви?
Благодаря!
Треперене на волана при 120 и намаляване
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Треперене на волана при 120 и намаляване
Последна промяна от zfa159 на Вто 19 юни 2007 0:15, променено общо 1 път.
- slance
- Мнения: 501
- Регистриран на: Съб 11 юни 2005 7:13
- Автомобил: Audi A6 3.0TDI
- Двигател:
- Местоположение: София Дружба-1
ие
на моя пасат 1.8 рп имах сьщия случай.сменям дисковете и накладките и след 2-3 седмици се оказа че са по-криви от старите.вдигни предните гуми/една по една /и на скорост виж дали не се движи апарата./моя имаше движение кьм 3-4мм./а за дьржачите-еднакви са ляв и десен.
- shotoman
- Мнения: 456
- Регистриран на: Съб 20 яну 2007 10:31
- Автомобил: VW Polo 6N1
- Двигател: AEE 1997
- Местоположение: София
- Контакти:
Отиди да ти замерат колко градуса отклонение имат дисковете при въртене и ще разбереш дали не са криви. Аз моя го взех с криви предни дискове и имах това треперене. Смених ги и да чукна на дърво нямам грижи. Но и на мен ми казаха да внимавам какви дискове вземам, че има случай да се кривят почти веднага след слагането. Взех дискове на Феродо и накрадки на Делфи.
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
мдааа... при мене , когато качвах тази пролет Малоята футура се бях хванал за главата ...... точно на 110 волана започваше да прави по 2 см откат вляво- дясно ( като пуснеш волана ) тъкмо щях да се разпискам, че гумите малоя са ментеливи , и се оказа , че джантите са ми яйце..... даже и да се балансират бият "нагоре надолу" а не наляво - надясно...... смяна със задните ( за по евтино
) и сега е като закована....

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ама проблема го имам само когато на 120 натисна спирачка.Иначе дисковете може и да са криви понеже като ги взех карах известно време и минах през една локва и явно тогава са се изкривили
Къде могат да ги качат на машина да се види колко бият и да се шлайфат?
Иначе водачи съм си намерил вече и стига да са здрави още днес ще си имам други и ще видя дали е от тях.
Предните гуми ги сменях със задните няколко пъти - няма ефект.
Благодаря!

Къде могат да ги качат на машина да се види колко бият и да се шлайфат?
Иначе водачи съм си намерил вече и стига да са здрави още днес ще си имам други и ще видя дали е от тях.
Предните гуми ги сменях със задните няколко пъти - няма ефект.
Благодаря!
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Днес смених водача и засега няма проблем (ама само веднъж достигнах такава скорост а един път тестване не е база за изводи че няма вече проблем).За съжаление нямам как да вдигна колата и да гледам диска защото както на повечето Пасат-и и на моя болтчето за фиксиране на диска е разпробито отдавна и диска се държи от 4-те болта за гумата и дефакто няма как да сваля гумата и да задържа диска на мястото му.
Ще покарам известно време така и ако пак покаже проблем ще закарам дисковете на стругар да види дали и колко са криви и ще преценя какво да правя....
А какво общо има твърдостта на накладките? (моите са сравнително меки или поне аз така си мисля).
Благодаря!
Ще покарам известно време така и ако пак покаже проблем ще закарам дисковете на стругар да види дали и колко са криви и ще преценя какво да правя....
А какво общо има твърдостта на накладките? (моите са сравнително меки или поне аз така си мисля).
Благодаря!
- slance
- Мнения: 501
- Регистриран на: Съб 11 юни 2005 7:13
- Автомобил: Audi A6 3.0TDI
- Двигател:
- Местоположение: София Дружба-1
ие
вдигни на крик без да сваляш гумата,навии волана така че да виждаш апарата и тогава палиш.на 2-3 пускаш сьединителя и виж апаратите дали се местят.внимавай сьс стругарите защото аз ги шлайфах след кривенето и после отидоха в боклука.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Днес я позасилих (за което изгорях с 40лв рушветче да не ми пишат акт
) и установих нещо много странно - прави го само ако колата е на скорост.От 160 свалих до 90 и никакъв проблем ама при изключено от скорост положение.На 5-та или 4-та на 120 леко го усетих ама трябват още тестове за да съм съвсем сигурен дали се проявява само на скорост.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: rosenstoilov78 и 17 госта