Треперене на волана при 120 и намаляване

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Треперене на волана при 120 и намаляване

Мнениеот zfa159 » Съб 16 юни 2007 20:46


Всеки би предположил спирачен диск ама съм ги сменял съвсем скоро заедно с накладките а и проблема не се проявява винаги.
Отляво ми е разбит единия водач на спир. апаратче ама не помня горния или долния и се чудя дали може да е от това проблема.Има го само при тази скорост +-5-6км/час и то не винаги.Всичко по предницата е сменяно без биалетките и тампоните на стаб.щанга ама niksi ги гледа и каза че нямат грижи.Другата болежка на колата е това,че са и криви задните гуми (запилени са от едната страна заради една сърна дето ми изскочи преди време) ама все си мисля че ако беше от тях нямаше да се проявява само при спиране.Имам чуството,че ако намалявам по-рязко треперенето е по-слабо ама трудно в града мога да развия такава скорост за да тествам обстойно.....какво да правя?
Благодаря предварително!
Също да попитам при спирачните апарати или по-точно планката с водачите има ли значение лява и дясна или са еднакви?
Благодаря!

Последна промяна от zfa159 на Вто 19 юни 2007 0:15, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
slance
Мнения: 501
Регистриран на: Съб 11 юни 2005 7:13
Автомобил: Audi A6 3.0TDI
Двигател:
Местоположение: София Дружба-1

ие

Мнениеот slance » Нед 17 юни 2007 6:39


на моя пасат 1.8 рп имах сьщия случай.сменям дисковете и накладките и след 2-3 седмици се оказа че са по-криви от старите.вдигни предните гуми/една по една /и на скорост виж дали не се движи апарата./моя имаше движение кьм 3-4мм./а за дьржачите-еднакви са ляв и десен.


Потребителски аватар
shotoman
Мнения: 456
Регистриран на: Съб 20 яну 2007 10:31
Автомобил: VW Polo 6N1
Двигател: AEE 1997
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот shotoman » Нед 17 юни 2007 6:47


Отиди да ти замерат колко градуса отклонение имат дисковете при въртене и ще разбереш дали не са криви. Аз моя го взех с криви предни дискове и имах това треперене. Смених ги и да чукна на дърво нямам грижи. Но и на мен ми казаха да внимавам какви дискове вземам, че има случай да се кривят почти веднага след слагането. Взех дискове на Феродо и накрадки на Делфи.


Потребителски аватар
olele39
Мнения: 425
Регистриран на: Съб 26 авг 2006 17:32
Автомобил: Sharan
Двигател: AUY 4motion
Местоположение: СОФИЯ Мл.1

Мнениеот olele39 » Нед 17 юни 2007 7:08


Може да е крива гума. Баланс-машината показва ОК, но като я сложиш на колата прави точно такъв проблем. Имал съм 2 такива случая. Разменяш предните със задните (заедно с джантите) и тестваш...


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Нед 17 юни 2007 8:59


мдааа... при мене , когато качвах тази пролет Малоята футура се бях хванал за главата ...... точно на 110 волана започваше да прави по 2 см откат вляво- дясно ( като пуснеш волана ) тъкмо щях да се разпискам, че гумите малоя са ментеливи , и се оказа , че джантите са ми яйце..... даже и да се балансират бият "нагоре надолу" а не наляво - надясно...... смяна със задните ( за по евтино :oops: ) и сега е като закована....


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Нед 17 юни 2007 10:19


Ама проблема го имам само когато на 120 натисна спирачка.Иначе дисковете може и да са криви понеже като ги взех карах известно време и минах през една локва и явно тогава са се изкривили :(
Къде могат да ги качат на машина да се види колко бият и да се шлайфат?
Иначе водачи съм си намерил вече и стига да са здрави още днес ще си имам други и ще видя дали е от тях.
Предните гуми ги сменях със задните няколко пъти - няма ефект.
Благодаря!


Потребителски аватар
zdrash
Мнения: 681
Регистриран на: Сря 12 апр 2006 12:16
Автомобил: Touareg 7P
Двигател: CVWA
Местоположение: RED village

Мнениеот zdrash » Нед 17 юни 2007 10:38


смени си накладките с по меки


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Нед 17 юни 2007 22:19


Днес смених водача и засега няма проблем (ама само веднъж достигнах такава скорост а един път тестване не е база за изводи че няма вече проблем).За съжаление нямам как да вдигна колата и да гледам диска защото както на повечето Пасат-и и на моя болтчето за фиксиране на диска е разпробито отдавна и диска се държи от 4-те болта за гумата и дефакто няма как да сваля гумата и да задържа диска на мястото му.
Ще покарам известно време така и ако пак покаже проблем ще закарам дисковете на стругар да види дали и колко са криви и ще преценя какво да правя....
А какво общо има твърдостта на накладките? (моите са сравнително меки или поне аз така си мисля).
Благодаря!


Потребителски аватар
slance
Мнения: 501
Регистриран на: Съб 11 юни 2005 7:13
Автомобил: Audi A6 3.0TDI
Двигател:
Местоположение: София Дружба-1

ие

Мнениеот slance » Пон 18 юни 2007 3:35


вдигни на крик без да сваляш гумата,навии волана така че да виждаш апарата и тогава палиш.на 2-3 пускаш сьединителя и виж апаратите дали се местят.внимавай сьс стругарите защото аз ги шлайфах след кривенето и после отидоха в боклука.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19709
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пон 18 юни 2007 7:56


:idea: За да захванеш диска да не мърда при свалена джанта използвай нормалните си й болтове, но сложи по една по-голяма гайка на тях първо, така, че да обере луфта


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Пон 18 юни 2007 23:14


Днес я позасилих (за което изгорях с 40лв рушветче да не ми пишат акт :) ) и установих нещо много странно - прави го само ако колата е на скорост.От 160 свалих до 90 и никакъв проблем ама при изключено от скорост положение.На 5-та или 4-та на 120 леко го усетих ама трябват още тестове за да съм съвсем сигурен дали се проявява само на скорост.


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2704
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Вто 19 юни 2007 6:41


Колега ,
вече бая писа за този проблем и следя тук с интерес до къде ще го докараш.Днес ще направя тест и аз с изключена предавка и ще пиша за резултата довечера.Аз поне си знам че са ми обръщани каретата защото съм си ги виждал.Може и при теб да е така ,но не го твърдя.


Потребителски аватар
vladtod®
Мнения: 2080
Регистриран на: Вто 28 мар 2006 15:39
Автомобил: Passat
Двигател:

Мнениеот vladtod® » Вто 19 юни 2007 6:58


ооо и аз следя темата,онзи денходих до Влас и на всяко спускане при употреба на спирачка около 100 км волана се разтреперваше,под 80 спираше.Та чакам колегата да направи заключение и да я мятам и моята.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Вто 19 юни 2007 18:59


Днес пробвах 3 пъти и нямаше проблем ама като изляза на дълго количката ще си каже боли ли я нещо все още.


Потребителски аватар
vladtod®
Мнения: 2080
Регистриран на: Вто 28 мар 2006 15:39
Автомобил: Passat
Двигател:

Мнениеот vladtod® » Вто 19 юни 2007 19:01


zfa159 написа:Днес пробвах 3 пъти и нямаше проблем ама като изляза на дълго количката ще си каже боли ли я нещо все още.

само един водач си сменил ,уж го няма ,а пак го има?



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта