БМВ се заби в ТИР в София, шофьорът почина

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
Stefan
R.I.P Madcap
Мнения: 18394
Регистриран на: Пет 16 сеп 2005 8:50
Автомобил: VW mk1 Cabrio VW mk2 Black Betty
Двигател:
Местоположение: Чепеларе/Пампорово

Мнениеот Stefan » Вто 19 юни 2007 11:30


Незнам, ама това си е жесток удар :roll:




Потребителски аватар
DragoGT
1/8 перничанин
1/8 перничанин
Мнения: 10772
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DragoGT » Вто 19 юни 2007 11:55


жесток е защото предницата се навира под тира и вместо да омекоти удара минава отдолу
така ремаркето директно при шофьора (който между другото е нямал никакъв шанс за оцеляване)

а другата страна е ок
ако се е нацелил директно в тира и двамата нямаше да ги има...


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Вто 19 юни 2007 12:03


DragoGT написа:жесток е защото предницата се навира под тира и вместо да омекоти удара минава отдолу
така ремаркето директно при шофьора (който между другото е нямал никакъв шанс за оцеляване)

а другата страна е ок
ако се е нацелил директно в тира и двамата нямаше да ги има...


Страшно много хора загиват след удар в камион, ремарке, платформа именно защото се навират долу. Възниква въпроса защо тези превозни средства не са оборудвани с някакви защити против този ефект. Примерно големи метални прегради? Голяма простотия...ако се бяха ударили в стена вероятно щяха да са живи...


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Вто 19 юни 2007 12:08


chefito написа:.... Възниква въпроса защо тези превозни средства не са оборудвани с някакви защити против този ефект. Примерно големи метални прегради? Голяма простотия...ако се бяха ударили в стена вероятно щяха да са живи...


оборудвани са с доста сериозни брони.. точно на нивото на колата...
почти всички..
ама тези брони идеята им е да спрат 40-50 км...
не 100-200


pakumba
Мнения: 1053
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 17:25
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот pakumba » Вто 19 юни 2007 12:19


chefito написа:
DragoGT написа:жесток е защото предницата се навира под тира и вместо да омекоти удара минава отдолу
така ремаркето директно при шофьора (който между другото е нямал никакъв шанс за оцеляване)

а другата страна е ок
ако се е нацелил директно в тира и двамата нямаше да ги има...


Страшно много хора загиват след удар в камион, ремарке, платформа именно защото се навират долу. Възниква въпроса защо тези превозни средства не са оборудвани с някакви защити против този ефект. Примерно големи метални прегради? Голяма простотия...ако се бяха ударили в стена вероятно щяха да са живи...


не знам дали има челен удар с 160 и да са живи в каквото и да се ударят


stil
Мнения: 534
Регистриран на: Вто 13 юли 2004 9:04
Автомобил: VW Polo 1991
Двигател: NZ
Местоположение: София

Мнениеот stil » Вто 19 юни 2007 12:43


Решението срещу високите (и здрави) рами на камионите е това:
Изображение


Потребителски аватар
luboveliki
Мнения: 1257
Регистриран на: Пон 11 дек 2006 22:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот luboveliki » Вто 19 юни 2007 12:46


повечето системи за безопасност са за около 65 км/ч.!!!даже краш тестовете се правят с такава горе долу!!!но с 150 км/ч. незнам какво ще спаси шофьора!!!!


Потребителски аватар
Stefan
R.I.P Madcap
Мнения: 18394
Регистриран на: Пет 16 сеп 2005 8:50
Автомобил: VW mk1 Cabrio VW mk2 Black Betty
Двигател:
Местоположение: Чепеларе/Пампорово

Мнениеот Stefan » Вто 19 юни 2007 12:50


luboveliki написа:повечето системи за безопасност са за около 65 км/ч.!!!даже краш тестовете се правят с такава горе долу!!!но с 150 км/ч. незнам какво ще спаси шофьора!!!!


Точно 49км/ч :!: :!: :!:

Казват, че това е критичната точка при челен удар :arrow:


Потребителски аватар
dan40
Мнения: 428
Регистриран на: Сря 24 яну 2007 23:40
Автомобил: Alfa 156 2.0 TS
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dan40 » Съб 23 юни 2007 11:24


Лоша работа ! Ясенчо беше пичага ! Лека му пръст


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Съб 23 юни 2007 12:32


Stefan написа:
luboveliki написа:повечето системи за безопасност са за около 65 км/ч.!!!даже краш тестовете се правят с такава горе долу!!!но с 150 км/ч. незнам какво ще спаси шофьора!!!!


Точно 49км/ч :!: :!: :!:

Казват, че това е критичната точка при челен удар :arrow:


64 km/h...от не много скоро всички тестове за челен удар се правят точно с тази скорост...



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: tdi fen и 53 госта