Започвам по обратният ред с въпросите.
1. Единствената мека връзка за която се сещам е на тръбата между турбото и катализатора и по принцип не се продава отделно ОБАЧЕ
се продават универсални които може всеки байчо с оксижен да ги сложи и са доста по-евтини.

Иначе оригиналната е подобна на тази:

2. За виенето на компресора, най-напред трябва да проверят колко фреон (R134a) имаш в системата. Ако не е достатъчно вие яко и ако остане сух се разваля много бързо. По принцип няма причина да почне да вие чак след сменянето на ролките и ремъка. В краен случай пробвай да намериш човек който да отвори компресора и да го обслужи за да не взимаш нов.
3. За това кабелче на нивото ще трябва да погледна в дебелата книга довечера ... но от моят личен опит знам, че не е добре да се ходи при майстори които нямат подробни схеми за колите които по които работят.