Passat B5 1.8T - светят му лампи по таблото и други въпроси

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
20vTurbo
Мнения: 1034
Регистриран на: Вто 29 мар 2005 23:12
Автомобил: Jetta GLI Mk6 TSI + Octavia VRS
Двигател: 2012 20 TSI CCTA 2003 18 AUQ
Местоположение: София или Някъде в скалистите планини
Контакти:

Мнениеот 20vTurbo » Вто 19 юни 2007 17:57


Здрасти,

Започвам по обратният ред с въпросите.

1. Единствената мека връзка за която се сещам е на тръбата между турбото и катализатора и по принцип не се продава отделно ОБАЧЕ
се продават универсални които може всеки байчо с оксижен да ги сложи и са доста по-евтини.
Изображение
Иначе оригиналната е подобна на тази:
Изображение

2. За виенето на компресора, най-напред трябва да проверят колко фреон (R134a) имаш в системата. Ако не е достатъчно вие яко и ако остане сух се разваля много бързо. По принцип няма причина да почне да вие чак след сменянето на ролките и ремъка. В краен случай пробвай да намериш човек който да отвори компресора и да го обслужи за да не взимаш нов.

3. За това кабелче на нивото ще трябва да погледна в дебелата книга довечера ... но от моят личен опит знам, че не е добре да се ходи при майстори които нямат подробни схеми за колите които по които работят.




Потребителски аватар
jivkojj
Мнения: 318
Регистриран на: Нед 15 апр 2007 13:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Kassel-DE / Варна

Мнениеот jivkojj » Вто 19 юни 2007 20:04


20vTurbo, благодаря ти за бързия отзив!

Меката връзка е точно тази. Тъй като не ползвам колата в БГ ще е трудна работа да намеря някой да ми я завари за по-малко от 30-40Евро, което обезмисля работата. Ново такова е към 80Евро :(. Не се чува да бучи колата, но като я погледнах отдолу от единия край "ширмовката" действително е скъсана.

За виенето ще попитам, но малко като че ли на лагер ми бие и на мене. При всички положения обаче охлажда много добре.

Ще можеш ли да провериш наистина какъв сигнал подава тоя сензор когато има/няма течност в резервоарчето. Да мога сам да го измеря и да установя поне дали е там проблема или някъде след това. Ще съм ти много благодарен!


Потребителски аватар
20vTurbo
Мнения: 1034
Регистриран на: Вто 29 мар 2005 23:12
Автомобил: Jetta GLI Mk6 TSI + Octavia VRS
Двигател: 2012 20 TSI CCTA 2003 18 AUQ
Местоположение: София или Някъде в скалистите планини
Контакти:

Мнениеот 20vTurbo » Вто 19 юни 2007 21:17


Значи по принцип такова виене може да се получи и когато се пренатегне ремъка ... само че в твоят случай си има обтегач който няма как да бъде пренатегнат ...


rk
Мнения: 87
Регистриран на: Сря 02 май 2007 14:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rk » Сря 20 юни 2007 10:28


mitaka написа:Понеже се постави въпрос за местопложението на температурния датчик, искам да попитам някой може ли да ми каже къде се намира датчика за външната температура при моя двигател. Става въпрос за темп. на околната среда, която се изписва на борд компютъра


май температурния датчик е на страничните огледала ... поправетеме ако бъркам


Потребителски аватар
MAKAROW
Мнения: 247
Регистриран на: Пон 04 сеп 2006 22:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Пловдив,В.Търново

ха

Мнениеот MAKAROW » Сря 20 юни 2007 21:37


а защо да сменя водната помпа?
та тя не е ли на пистовия ремък ?аз съм със AFN


Потребителски аватар
jivkojj
Мнения: 318
Регистриран на: Нед 15 апр 2007 13:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Kassel-DE / Варна

Мнениеот jivkojj » Сря 20 юни 2007 21:45


Да водна помпа не се сменя. И аз не знаех къде е поначало и затова питах дали трябва. Само ролката с Riemenspanndempfer-a (това как се казва на БГ, демпфер-опъвач?? :roll: ).
Водната помпа нямало проблем ако се разскърца да се подмени допълнително.


Потребителски аватар
sasho_mf
Мнения: 622
Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 13:41
Автомобил: Toyota Corolla Verso
Двигател:
Местоположение: BG

Мнениеот sasho_mf » Сря 20 юни 2007 22:21


rk написа:
mitaka написа:Понеже се постави въпрос за местопложението на температурния датчик, искам да попитам някой може ли да ми каже къде се намира датчика за външната температура при моя двигател. Става въпрос за темп. на околната среда, която се изписва на борд компютъра


май температурния датчик е на страничните огледала ... поправетеме ако бъркам

Не е там .Когато купих моята видях че кабела със сондата барабар си стои навит и пуснат в коша на двигатела някаде около казанчето за хидр,течност.Просто го прокарах долу до маската и я продупчих с фи 6 а сондата закрепих с две видии от вътрешна страна така че тя да сочи навън.


Потребителски аватар
drakano
Мнения: 225
Регистриран на: Съб 05 май 2007 13:15
Автомобил: S6 2.2TQ ABT
Двигател: AAN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот drakano » Нед 24 юни 2007 11:28


Днес се пробвах за първи път да си разглобя задната лява врата защото централното ми не ще да заключва вратата, доста се поооовъртях и стигнах до свалянето на кората, там спрях защото според мен трябва да се достигне зад ламарината която се вижда при свалянето на кората въпроса ми е че не знам ако махна болтовете на ламарината какво ще се случи със прозореца на вратата, да не земе да падне или нещо такова, че ще почина доколкото съм чувал след сваляне на кората прозореца се облепва с хартиено тиксо през горната част от рамката на вратата.Така че ако някой знае да помага :roll:


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Нед 24 юни 2007 13:11


na тая ламарина имаш две големи гумени тапи-това са отворите за достъп за отвиване на джама;на леко смъкнато положение ще видиш двете гаики които стягатт прозореца към релсите.освобождаваш стъклото и след това махаш цялата ламарина :wink:


Потребителски аватар
drakano
Мнения: 225
Регистриран на: Съб 05 май 2007 13:15
Автомобил: S6 2.2TQ ABT
Двигател: AAN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот drakano » Нед 24 юни 2007 15:10


Да тия тапи ги видях, с две думи махам ги смъквам леко прозореца и гайките които го държат трябва да се паднат на мястото на отворите от тапите след като ги развия какво правя със самия прозорец :?: , облепвам ли го или просто махам ламарината и това е :idea: :?:


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Нед 24 юни 2007 16:14


махащ тапите.
сваляш леко стъклото с бутона му за да видиш гайките в дупките.
разхлабваш гайките.
вдигаш на ръка освободеното от механизма вече стъкло и го залепваш с една лента тиксо за рамката на вратата да не падне.
развиваш болтовете и вадиш ламарината с механизма.


Потребителски аватар
drakano
Мнения: 225
Регистриран на: Съб 05 май 2007 13:15
Автомобил: S6 2.2TQ ABT
Двигател: AAN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот drakano » Нед 24 юни 2007 16:53


Хиляди благодарности, и специални за не човека vaskoto. :) :D :o


i_divaka
Мнения: 2
Регистриран на: Чет 25 окт 2012 22:59
Автомобил: Passat b5
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Габрово

Re:

Мнениеот i_divaka » Нед 03 мар 2013 22:27


rk написа:
mitaka написа:Понеже се постави въпрос за местопложението на температурния датчик, искам да попитам някой може ли да ми каже къде се намира датчика за външната температура при моя двигател. Става въпрос за темп. на околната среда, която се изписва на борд компютъра


май температурния датчик е на страничните огледала ... поправетеме ако бъркам

Датчиците за външна температура са два. Единия G17 намиращ се на предната броя пред радиатора, а втория е в кутията на филтъра на купето (G89).



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта