миризма в купето при работа на място

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
ico6304
Мнения: 25
Регистриран на: Пет 27 окт 2006 9:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

миризма в купето при работа на място

Мнениеот ico6304 » Сря 20 юни 2007 10:21


VW B5 1997g. 1.9 tdi AFN
От 1 седмица се появи миризма (май е на изгорели газове ) в купето
при включен климатик. Когато колата се движи със скорост над 30 - мризмата изчезва, ако спра климатика също изчезва. Миризмата я има и на студена и на загрята кола.
Реших , че е меката връзка, защото си беше за смяна. Смених я, като
махнах и клатализатора.
Миризмата обаче си остана ?

Ефект имаше от смяната на катализатора май само - преди на 100 -110, колата губеше мощност, вчера обаче успях да вдигна 130 140 без да забие. ( проблема с забиването съм го изчел във форума - само ми е чудно дали може да се оправи само от махането на катализатора )

Ше споделя още един проблем , който може да има връзка.
От време на време , като подам газ се получава едно задържане (1-2 sek.) преди да тръгне колата. Зимата тоя номер ми го правеше зимата преди да загрее колата - при това много по осезателно (направо си прекъсваше ) .




Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 20 юни 2007 10:26


Миризмата вероятно е от климатика.За прекъсванията и проблемите със скороста дей повече инфо.


Потребителски аватар
Madj0
Мнения: 1104
Регистриран на: Пон 10 апр 2006 13:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Madj0 » Сря 20 юни 2007 10:44


" ако спра климатика също изчезва " Как така ? Спира да духа студено ли ?


Потребителски аватар
ico6304
Мнения: 25
Регистриран на: Пет 27 окт 2006 9:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ico6304 » Сря 20 юни 2007 10:45


Сега е така - давам газ и колата почва да набира бавно за 1-2 сек, след което като че ли се отпушва и почва да набира нормално. Усеща се най вече на 2-3 скорост.

Зимата - преди да загрее колата - направо си се движеше като на тласъци, след което се оправя, които се чуставха особено силно на 1-2 предавка.


Потребителски аватар
ico6304
Мнения: 25
Регистриран на: Пет 27 окт 2006 9:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ico6304 » Сря 20 юни 2007 10:48


Под спиране на климатика имам предвид спиране на вентилатора.
А ако пък мина на ''ECON' - пак мирише но по различно.


Потребителски аватар
versace
Мнения: 735
Регистриран на: Чет 08 дек 2005 19:57
Автомобил: Ex Touareg present Mercedes ML
Двигател: 320 CDI 224 Hp
Местоположение: Варна

Мнениеот versace » Сря 20 юни 2007 17:52


Според мене е скъсана мека връзка след колекторите към аспуха!


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Сря 20 юни 2007 18:15


versace написа:Според мене е скъсана мека връзка след колекторите към аспуха!

ico6304 написа:Пуснато на: Сря Юни 20, 2007 11:21 Заглавие: миризма в купето при работа на място

--------------------------------------------------------------------------------

Реших , че е меката връзка, защото си беше за смяна. Смених я, като
махнах и клатализатора.
Миризмата обаче си остана ?


Опита ли да смениш и филтъра за купето (климатика) - намира се под предното стъкло, вдясно по посока на движението на колата - пред "жабката" ?


Потребителски аватар
ico6304
Мнения: 25
Регистриран на: Пет 27 окт 2006 9:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ico6304 » Чет 21 юни 2007 9:18


Филтъра е сменян преди месец.
Това което забелязах днес е че миризмата вътре си е на нафта.
И като набира колата има леки прекъсвания.Не знам как стига нафтата до двигателя , но според има загуби някъде по тоя път - така си обяснявам миризмата и прекъсването.
Не знам - просто се опитвам да разсъждавам.
Дахте съвет кoй да я погледне колата. - при Wasteland, Vaskoto ...


Потребителски аватар
4oroi4o
Мнения: 1502
Регистриран на: Чет 16 фев 2006 9:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 4oroi4o » Чет 21 юни 2007 9:23


Колега, провери за течове на нафта.


Потребителски аватар
ico6304
Мнения: 25
Регистриран на: Пет 27 окт 2006 9:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ico6304 » Чет 21 юни 2007 9:29


Къде да гледам ?


Потребителски аватар
Madj0
Мнения: 1104
Регистриран на: Пон 10 апр 2006 13:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Madj0 » Чет 21 юни 2007 16:48


Горивния филтър да си сменял скоро ?


Потребителски аватар
Wish_Master
Мнения: 948
Регистриран на: Сря 09 май 2007 18:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Wish_Master » Пон 20 авг 2007 13:30


Много странно. Вчера вечерта след кратък пробег от 1км и съвсем спокойно каране се разнесе една миризма като на изгорял кабел. Нямам си и на идея от къде точно, но мирише най-силно около динамото. На другия ден не се усещаше, но при увеличаване на музиката започна пак слабо да подмирисва. При включване на вентилатора на купето отново се усеща слаба миризма. Днес по светло гледах гледах, ама нищо не се вижда. Иначе колата си върви. Преди няколко дни сменях горивен филтър, но мирише по-скоро на кабел и то отпред до динамото, не отзад при филтъра. Някакви идеи?


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 20 авг 2007 13:31


Някоя жица е изтъняла и като го претовариш загрява кабелите.Бързо ходи да го гледат да не копуваш ново динамо.


Потребителски аватар
Wish_Master
Мнения: 948
Регистриран на: Сря 09 май 2007 18:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Wish_Master » Пон 20 авг 2007 14:03


Ами по принцип ми казаха, че динамото дава малко по-ниско напрежение от необходимото 13.5V като пусна фаровете става 13.1 Явно като съм усилил и mp3-то и е станало мизерия. Странното е че и преди съм го натоварвал много повече без проблеми. Май ще ходя тия дни да го погледнат.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 20 авг 2007 14:55


С времето някоя жичка е изтънявала и е нагрявала.Преди е нямало проблем щото все пак е имало сечение сега вече се е загубило и е почнала да прави проблем.Ако продължаваш да я товариш ще почне да мирише и от малък товар и най-накрая ще погори :cry:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта