Мотор 1.4 или 1.6?

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
abcd
Мнения: 167
Регистриран на: Съб 22 юли 2006 16:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мотор 1.4 или 1.6?

Мнениеот abcd » Чет 21 юни 2007 15:08


Колеги, моля за коментар резултат от вашия опит: плюсове и минуси за двигателите за Поло 1.4 и 1.6
Благодаря предварително на знаещите, доверявам св сляпо и отивам да купувам.




Потребителски аватар
ВИКИ
Мнения: 51
Регистриран на: Сря 27 сеп 2006 12:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот ВИКИ » Чет 21 юни 2007 15:18


Аз бих взел 1.6 , едва ли 1.4 ще е по- икономично


Потребителски аватар
ventor
Мнения: 152
Регистриран на: Пон 17 юли 2006 16:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ventor » Чет 21 юни 2007 17:49


аз съм с 1.4 и като пусна климатика .... умира, иначе ми гори 7 /100 смесено


Потребителски аватар
The Red Guy
Мнения: 2402
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 17:35
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот The Red Guy » Чет 21 юни 2007 17:54


Което е по-запазено, не купуваш нова кола :)


Потребителски аватар
POLO GTI
Мнения: 1155
Регистриран на: Вто 29 авг 2006 20:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Мнениеот POLO GTI » Чет 21 юни 2007 18:20


ВИКИ написа:Аз бих взел 1.6 , едва ли 1.4 ще е по- икономично


E :!: :wink:


Потребителски аватар
Prodriver
Мнения: 646
Регистриран на: Пон 23 май 2005 1:01
Автомобил: VW Polo VW 1300
Двигател: AEE 1996 AB 1971
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Prodriver » Чет 21 юни 2007 19:15


The Red Guy написа:Което е по-запазено, не купуваш нова кола :)


Подкрепям :!:
P.S. Те са сходни мотори - и на 2та им се троши дросела mhihi


Потребителски аватар
Lizard
Мнения: 940
Регистриран на: Чет 27 юли 2006 8:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Варна
Контакти:

Мнениеот Lizard » Чет 21 юни 2007 19:17


1 пристрастен глас за 1.4

минуси на 1.6 :)
По-голям Данък!


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Чет 21 юни 2007 20:41


Сега ще стане лудница.....

Преди месец-два я имаше същата тема ... дали тази ще бие рекорда на предишната по постове :lol:


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Чет 21 юни 2007 20:42


Мотор 1.4 или 1.6?

нека това не определя избора ти :idea3 , а общо-техническото състояние.


Потребителски аватар
teodo
Мнения: 89
Регистриран на: Нед 12 ное 2006 11:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Мнениеот teodo » Пет 22 юни 2007 7:47


По-мощен двигател за малко купе - повече живот за колата. Но пак зависи от това къде ще я караш. Ака се качваш на Витоша през ден е хубаво да е 1,6.


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Пет 22 юни 2007 10:52


колкото повече толкова повече..
казал Мечо Пух...

по-големият.. но не при компромис с техн. състояние.


abcd
Мнения: 167
Регистриран на: Съб 22 юли 2006 16:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот abcd » Пет 22 юни 2007 19:59


Благодарности за мненията и съветите. Отивам да хвана едно 1.6 за ушите. Общо взето трудна работа. Намерих едно перфектно Поло но му тракаше отчетливо един клапан. На едно друго се наведох над мотора и се насълзих: беше скъсана едната мека връзка (от силфонния тип). На много други липсваше тръбата за топъл въздух, а причината е, че не работи автоматичното превключване за топъл и студен въздух, а това че така колата загрява по бавно и градското ти излиза по-солено си е прблем на купувча. Това са дребните проблеми, част от фолклора и сме свикнали, но обясненията колко евтина била тръбата не са за нервни хора. И т.н и т.н.


Потребителски аватар
The Red Guy
Мнения: 2402
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 17:35
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот The Red Guy » Пет 22 юни 2007 20:16


Prodriver написа:
The Red Guy написа:Което е по-запазено, не купуваш нова кола :)


Подкрепям :!:
P.S. Те са сходни мотори - и на 2та им се троши дросела mhihi


Троши се, щото ги купуваме на по 250-300 хиляди км :(


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Danny boy » Пет 22 юни 2007 20:19


abcd написа:Благодарности за мненията и съветите. Отивам да хвана едно 1.6 за ушите. Общо взето трудна работа. Намерих едно перфектно Поло но му тракаше отчетливо един клапан. На едно друго се наведох над мотора и се насълзих: беше скъсана едната мека връзка (от силфонния тип). На много други липсваше тръбата за топъл въздух, а причината е, че не работи автоматичното превключване за топъл и студен въздух, а това че така колата загрява по бавно и градското ти излиза по-солено си е прблем на купувча. Това са дребните проблеми, част от фолклора и сме свикнали, но обясненията колко евтина била тръбата не са за нервни хора. И т.н и т.н.

това че тръбата е махната за топлия въздух е защото на VW e малко ялова клапата и почти през цялото време колата работи с топъл ветер който е беден на кислород а от там и преразход в горивото така че..


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Пет 22 юни 2007 23:28


Danny boy написа:
abcd написа:Благодарности за мненията и съветите. Отивам да хвана едно 1.6 за ушите. Общо взето трудна работа. Намерих едно перфектно Поло но му тракаше отчетливо един клапан. На едно друго се наведох над мотора и се насълзих: беше скъсана едната мека връзка (от силфонния тип). На много други липсваше тръбата за топъл въздух, а причината е, че не работи автоматичното превключване за топъл и студен въздух, а това че така колата загрява по бавно и градското ти излиза по-солено си е прблем на купувча. Това са дребните проблеми, част от фолклора и сме свикнали, но обясненията колко евтина била тръбата не са за нервни хора. И т.н и т.н.

това че тръбата е махната за топлия въздух е защото на VW e малко ялова клапата и почти през цялото време колата работи с топъл ветер който е беден на кислород а от там и преразход в горивото така че..

Особено пък ако си на газ и и вкарваш топъл въздух къде отиваш ти може би с вървежа и разхода.......
Иначе и аз смятам че 1.6 е по-доброто защото съм имал кола 1 тон с двигател 1100см3 и мога да ти кажа че като искаш да изпревариш нещо чакаш или магистрала или самолетна писта ;)
Вземи си по-голям двигател пък той може и по-бавно да върви ;) при което пък става по-икономичен от по-малкия защото е по-ненатоварен а и е на по-ниски обороти при една и съща скорост спрямо по-малкия.
По-скоро гледай купетата как са...да няма удари,ръжди,мизериии....предполагам ти е ясно че при кола 2-ра употреба няма понятие да се качиш и само да караш....все ще има нещо да се пипне,да се донагоди и малко по малко ще стане както трябва така че за един клапан недей да се ядосваш.Накратко или е заминал вал-а отгоре или повдигача ама и в двата случая ремонта е евтин и ако всичко останало е добро не му мисли ;)
Успех!



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 34 госта