Колеги, моля за коментар резултат от вашия опит: плюсове и минуси за двигателите за Поло 1.4 и 1.6
Благодаря предварително на знаещите, доверявам св сляпо и отивам да купувам.



Мотор 1.4 или 1.6?
Благодарности за мненията и съветите. Отивам да хвана едно 1.6 за ушите. Общо взето трудна работа. Намерих едно перфектно Поло но му тракаше отчетливо един клапан. На едно друго се наведох над мотора и се насълзих: беше скъсана едната мека връзка (от силфонния тип). На много други липсваше тръбата за топъл въздух, а причината е, че не работи автоматичното превключване за топъл и студен въздух, а това че така колата загрява по бавно и градското ти излиза по-солено си е прблем на купувча. Това са дребните проблеми, част от фолклора и сме свикнали, но обясненията колко евтина била тръбата не са за нервни хора. И т.н и т.н.
- Danny boy
- Мнения: 1959
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
abcd написа:Благодарности за мненията и съветите. Отивам да хвана едно 1.6 за ушите. Общо взето трудна работа. Намерих едно перфектно Поло но му тракаше отчетливо един клапан. На едно друго се наведох над мотора и се насълзих: беше скъсана едната мека връзка (от силфонния тип). На много други липсваше тръбата за топъл въздух, а причината е, че не работи автоматичното превключване за топъл и студен въздух, а това че така колата загрява по бавно и градското ти излиза по-солено си е прблем на купувча. Това са дребните проблеми, част от фолклора и сме свикнали, но обясненията колко евтина била тръбата не са за нервни хора. И т.н и т.н.
това че тръбата е махната за топлия въздух е защото на VW e малко ялова клапата и почти през цялото време колата работи с топъл ветер който е беден на кислород а от там и преразход в горивото така че..
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Danny boy написа:abcd написа:Благодарности за мненията и съветите. Отивам да хвана едно 1.6 за ушите. Общо взето трудна работа. Намерих едно перфектно Поло но му тракаше отчетливо един клапан. На едно друго се наведох над мотора и се насълзих: беше скъсана едната мека връзка (от силфонния тип). На много други липсваше тръбата за топъл въздух, а причината е, че не работи автоматичното превключване за топъл и студен въздух, а това че така колата загрява по бавно и градското ти излиза по-солено си е прблем на купувча. Това са дребните проблеми, част от фолклора и сме свикнали, но обясненията колко евтина била тръбата не са за нервни хора. И т.н и т.н.
това че тръбата е махната за топлия въздух е защото на VW e малко ялова клапата и почти през цялото време колата работи с топъл ветер който е беден на кислород а от там и преразход в горивото така че..
Особено пък ако си на газ и и вкарваш топъл въздух къде отиваш ти може би с вървежа и разхода.......
Иначе и аз смятам че 1.6 е по-доброто защото съм имал кола 1 тон с двигател 1100см3 и мога да ти кажа че като искаш да изпревариш нещо чакаш или магистрала или самолетна писта

Вземи си по-голям двигател пък той може и по-бавно да върви

По-скоро гледай купетата как са...да няма удари,ръжди,мизериии....предполагам ти е ясно че при кола 2-ра употреба няма понятие да се качиш и само да караш....все ще има нещо да се пипне,да се донагоди и малко по малко ще стане както трябва така че за един клапан недей да се ядосваш.Накратко или е заминал вал-а отгоре или повдигача ама и в двата случая ремонта е евтин и ако всичко останало е добро не му мисли

Успех!
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта