Проблеми с двигатела на VW Passat 1.8mi
- Plamen Vas
- Мнения: 4
- Регистриран на: Чет 21 юни 2007 22:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Етрополе
Проблеми с двигатела на VW Passat 1.8mi
Имам VW пасат 1,8 моно инжекциа двигател RP газ-бензин,проблема ми е ,че двигатела не гасне а се получава детонация и на ГАЗ и на БЕНЗИН,кажете какво да направя или каде да отида Благодаря предварително
Последна промяна от Plamen Vas на Пет 22 юни 2007 10:26, променено общо 1 път.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Като за начало ще ти кажа че темата е доста разисквана ама понеже и аз нямам навика да ползвам търсачката (по-точно го имам ама никога нищо не си намирам) ще ти кажа възможностите :
-като за начало отиди някъде,където правят реглаж на газови уредби (в София знам много места ама при теб идея си нямам) да я качат на стенд да погледнат как е центровката на запалването (предварението на запалването),газ анализатор и да кажат дали причината е в запалителната система или не е.Възможно е да е прескочил някой зъб на ангренажа ама тогава съвсем нямаше да работи като хората а не само при гасене.
Ако не е центровка няколко колеги вече са казали че ефекта се получава и от нагар по клапаните в следсвие горене на масло в горивната камера а причините за него са или прецакани гумички на клапаните или заминали сегменти (това можеш да го прецениш и сам в зависимост от това дали ти харчи масло).
-като за начало отиди някъде,където правят реглаж на газови уредби (в София знам много места ама при теб идея си нямам) да я качат на стенд да погледнат как е центровката на запалването (предварението на запалването),газ анализатор и да кажат дали причината е в запалителната система или не е.Възможно е да е прескочил някой зъб на ангренажа ама тогава съвсем нямаше да работи като хората а не само при гасене.
Ако не е центровка няколко колеги вече са казали че ефекта се получава и от нагар по клапаните в следсвие горене на масло в горивната камера а причините за него са или прецакани гумички на клапаните или заминали сегменти (това можеш да го прецениш и сам в зависимост от това дали ти харчи масло).
- Geleto
- Мнения: 2394
- Регистриран на: Сря 25 яну 2006 10:12
- Автомобил: Passat B4
- Двигател: 1.8 MI 1994
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: problem na passat 1.8mi
Ако го напишеш на кирилица - ще ти кажа
mod edit: vaskoto1

mod edit: vaskoto1
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
K22 написа:Мисля че си за стенд.Не е от АГУто.
Да де ама проблема го има и на газ и на бензин т.е. е нещо общо между двете горива което в случая е електрото и дори газаджия може да му помогне поне малко като види с едно стробоскобче къде му е заминало предварението на запалването.
Иначе да,стенд е по-добрия вариант ама ще му е малко трудно да си намери стенд в района и майстор,който да знае как да го ползва...
Успех!
- Plamen Vas
- Мнения: 4
- Регистриран на: Чет 21 юни 2007 22:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Етрополе
Re: Проблеми с двигатела на VW Passat 1.8mi
казаха ми, че сигуорно е шлайфана главата и има голяма компресиа,вазможно ли да е от това
- Plamen Vas
- Мнения: 4
- Регистриран на: Чет 21 юни 2007 22:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Етрополе
Re: Проблеми с двигатела на VW Passat 1.8mi
прави го само лятото когато е много горещо
-
- Мнения: 1008
- Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
или от голямо предварение може да се получи това щом е на двете горива, калпави свещи или наГар по клапаните.
Последна промяна от ivo123 на Пет 22 юни 2007 19:42, променено общо 1 път.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ivo123 написа:или от голямо предварение може да се получи това щом е на двете горива, калпави свещи или нафар по клапаните.
И аз това предполагам.Също може да е някакъв дефект по дистрибуторната капачка ама там личи повече на мокро време а не на сухо ама знае ли човек - огледай я за напластяване на метален слой отвътре (метализация на изолатора,която го превръща до някаква степен в електрически проводник) и за цепнатини/дефекти.
Ако има доста нагар по нея това е сигурен белег за дефектни свещи и/или кабели (при мен половината палец е изгорял от искрите а цялата капачка е изпонацепена и нагоряла и тя зверски заради прбили кабели и незнам какви свещи ама са на 100 години със сигурност).
Успех!
- MobilLife
- Мнения: 551
- Регистриран на: Пет 31 мар 2006 16:39
- Автомобил: Wv golf 5 +
- Двигател:
- Местоположение: Мездра-Марс
- Контакти:
Теодор написа:Като са ти слагали АГУ-то нещо не е направено както трябва и може при по горещо време да не ти затваря добре клапана газ-бензин и от там да неще да гасне. Давам го като версия а не като точна диагноза
Точно това си мисля и аз че може да е!
Колегата ако е забелязал да му изчезва газта при каране на бензин или обратното сигурно е от клапана. Наи-лесно може да се пробва като спреш газта от бутилката и караи само на бензин и виж дали го прави тоя номер....
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: Нед 01 юли 2007 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
клапан
това е клапан за изпарениата от резервоара намира се в диасно на колата под ваздушния филтар затапи го или го смени.аз моят го затапих.успех.
- avgeorgiev
- Мнения: 72
- Регистриран на: Съб 14 юли 2007 11:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
И аз имам същия проблем и понеже все се каня да ходя на газаджия, но още не съм стигнал си решавам проблема като преди да я изгася с ключа превключвам ключето за газ-бензин в неутрална позиция и двигателя заспива като пич без проблем.Ако и при теб е така поне може да те улесни докато разрешиш проблема.
Успех
Успех
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: georgi_1986 и 52 госта